וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה פורתא

5.11.2007 / 2:22

זה אולי לא גמר ה-AFC, אבל הפטריוטס החזירו לקולטס על ההפסד בינואר עם קאמבק אדיר וניצחון 20:24. הם עדיין בלתי מנוצחים

אינדיאנפוליס (1:7) - ניו אינגלנד (0:9) 24:20

וואו, איזה משחק היה לנו. מסתבר שמפגשים מהסוג הזה פשוט לא יכולים לאכזב. שתי הקבוצות הטובות ב-NFL נפגשו ב-RCA דום באינדיאנפוליס, והסבירו לנו שוב מדוע היריבות המודרנית ביניהן נחשבת לאחת הטובות והגדולות היום בספורט האמריקאי. את מה שחוותה ניו אינגלנד בגמר ה-AFC בשנה שעברה, הרגישו כעת הקולטס על בשרם. גם יתרון 10:20 לא הספיק לאינדיאנפוליס מול טום בריידי והפאטס, שלאחר המשחק נותרו בלתי מנוצחים עם מאזן 0:9. לאינדיאנפוליס זה היה הפסד ראשון העונה, וייתכן מאוד שהקרב על הביתיות עד לסופרבול הוכרע במפגש הזה.

רבים ציפו לשוט-אאוט, מטח נקודות מצד שני הקוורטרבקים, בריידי ופייטון מאנינג. אחרים העריכו שיהיה פה דו קרב נוקשה ביותר שמערב מהלכי הגנה גדולים. אלה גם צדקו. אינדיאנפוליס הגיעה עם תוכנית משחק שניטרלה את בריידי במשך שלושה רבעים, וההתקפה של ניו אינגלנד ממש לא הזכירה את זו שלא ירדה מ-34 נקודות באף משחק העונה. אבל בהתקפה בלט מאוד חסרונו של מרווין הריסון, התופס והיעד מספר 1 של מאנינג. בהיעדרו התקשה הקוורטרבק לבצע את המהלכים שהיו מקנים לקולטס את הניצחון.

ייתכן מאוד שהמפתח למשחק היה במחצית הראשונה. שלושה דרייבים מעולים של אינדיאנפוליס הסתיימו בשש נקודות במקום בשני טאצ'דאונים לפחות. הטאצ'דאון היחיד של הקולטס במחצית הזו הגיע דווקא אחרי מסירה של מאנינג לרץ ג'וזף אדאי, שחתך את המגרש לאורך 73 יארד והעלה אותם ליתרון 7:13 לפני ההפסקה. קודם לכן רשמה ניו אינגלנד את הטאצ'דאון הראשון שלה מתפיסה של רנדי מוס ל-7 יארדים.

המחצית השניה הייתה משחק השחמט הישן והטוב בין ביל בליצ'יק לטוני דאנג'י. הגנת הקולטס אימללה את בריידי וחטפה ממנו כדורים, כשדאלאס קלארק מתעורר ותופס את הכדור המשמעותי היחיד שלו במשחק, בדאון שלישי ו-15, ומתרגם אותו לדאון ראשון. התפיסה הזו הובילה לטאצ'דאון גיחה של מאנינג כשעל השעון פחות מ-10 דקות - 10:20 לאינדי.

ניו אינגלנד עבדה לא רע עם משחק הריצה במחצית הראשונה, אבל בשניה נתקעה אתו. בפיגור של 10 נקודות זנח בליצ'יק את הריצה ועבר לעשות את מה שקבוצתו יודעת הכי טוב - לזרוק. סטרייק של 55 יארד מבריידי למוס סידר טאצ'דאון לווס וולקר עם שמונה דקות על השעון, הפאטס עצרו את הקולטס והחזירו את הכדור לידיים, ועם מעט יותר משלוש דקות על השעון רשם בריידי מסירה נוספת לאנדזון, 13 יארד לקווין פולק - 20:24. מאנינג איבד כדור כשניסה למסור קדימה וזה היה הרגע שהכריע את המשחק.

בשקט בשקט זרק בריידי לשלושה טאצ'דאונים נוספים, במשחק לא מדהים שלו (21 מ-32, 255 יארד ושני איבודים). מוס קטף תשעה כדורים ל-145 יארד וטאצ'דאון, כשבצד השני מסיים מאנינג עם 225 יארדים אוויריים, טאצ'דאון ואיבוד אווירי, ואדאי רושם משחק ענק של 226 יארדים כוללים. נתראה בינואר. בטוח שנתראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully