וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוסלה של קרלסרוהה

4.11.2007 / 19:45

אחרי שתי תוצאות תיקו, העולה החדשה המפתיעה השיגה 0:1 יקר מפז על דואיסבורג. בוכום-וולפסבורג 3:5. באנגליה, ווסטהאם-בולטון 1:1

המחזור ה-12 בליגה הגרמנית ננעל היום (ראשון) עם צמד משחקים. קרלסרוהה, העולה החדשה, ממשיכה לעשות חיל כשניצחה בביתה 0:1 עולה אחרת, דואיסבורג. במשחק נוסף גברה בוכום במשחק רב שערים על וולפסבורג 3:5.

קרלסרוהה - דואיסבורג 0:1

העולה החדשה אירחה בביתה עולה אחרת ולא חסה עליה עם ניצחון קטן שהעלה אותה מקום אחד, למקום הרביעי, חמש נקודות מרחק מהמוליכה באיירן מינכן. את שער הניצחון בדקה ה-29 כבש קפלאני. דואיסבורג ממשיכה לשקוע עמוק בתחתית.

בוכום - וולפסבורג 3:5

הקבוצה של מרסל קולר פגשה באצטדיון רוויפאוור את הזאבים של פליקס מגאת', אחרי שביום רביעי בשבוע שעבר הודחה מהגביע הגרמני על ידי אאכן מהליגה השנייה. המשחק הנפלא הניב שמונה שערים. בוכום הובילה במחצית כבר 0:4, אבל בסוף זה נגמר 3:5.

ססתאק פתח את ההתמודדות עם שער יתרון בדקה הרביעית והוסיף עוד אחד (44). מלתריץ (19 בפנדל), פוקס (42) ואפאלה (63) השלימו את החמישייה הקאמרית. שאפר (49) וגראפית (56, 73) רק צימקו לקבוצה מוולפסבורג. בוכום עלתה מעל הקו האדום ודוחקת לשם את מחזיקת הגביע, נירנברג. וולפסבורג, שגברה במחזור הקודם על נירנברג, נוחלת הפסד לא נעים.

ווסטהאם - בולטון 1:1

הפטישים של אלן קרבישלי פגשו במסגרת המחזור ה-12 בפרמיירליג את בולטון באפטון פארק. הוונדררס מעודדים במקצת מהגעתו של המנג'ר גארי מגסון הצליחו לחלץ נקודה בעור שיניהם.

ווסטהאם עלתה ליתרון משער של מקארתני, שכבש בבעיטת יעף יפהפייה אחרי ערבובייה ברחבה בדקה ה-19. ווסטהאם כבר התמרקה לקראת שלוש הנקודות, אולם כמעט שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הצליח נולן, עם צ'יפ קטן לכדור, להשוות ולהשיג נקודה חשובה לוונדררס. הפטישים מאוד מאוכזבים, בולטון עדיין מתחת לקו האדום, אבל מתחילה להתאושש מפתיחת העונה הרעה.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully