וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "בינואר יהיו שינויים בסגל"

יצחק סולומון

4.11.2007 / 19:35

שחקנים בקבוצה של אלישע לוי לא מקבלים דקות משחק ויבקשו, ככל הנראה, לעזוב. גורם בקבוצה: "אם שחקנים ירצו ללכת, לא נעמוד בדרכם"

הספסל של קבוצת בני סכנין חם, רותח וגועש. שחקנים שהתרגלו להיות שחקני הרכב מתרגלים למציאות חדשה, בה הם מחממים את הספסל ולא זוכים לדקות משחק. על פי גורמים בקבוצה: "אין מצב שהסגל שנמצא היום בקבוצה גם יסיים את העונה. בינואר יהיו שינויים, כי יש כאלה שיבקשו לעזוב". אותו גורם מוסיף ואומר: "המאמן אלישע לוי רוצה סגל רחב, אבל כנראה שיהיו כאלה שלא תהיה ברירה והקבוצה תיאלץ להיפרד מהם כי לא נוכל לעמוד בדרכם אם יתעקשו ויבקשו לעזוב".

כך למשל החלוץ לירון וילנר, שכבש בעונה שעברה 12 שערים והיה גורם חשוב בעליית סכנין לליגת העל, כיכב בהתקפה לצידו של אוהד קדוסי, וקיווה להמשיך לככב גם בליגת העל, מתקשה למצוא את מקומו. לפני חודש היה עם רגל וחצי בהפועל חיפה, אך בסופו של דבר העיסקה פוצצה.

וילנר פתח רק פעם אחת בהרכב, מול בני יהודה, ובארבעה משחקים נוספים עלה כמחליף: נגד מכבי חיפה שיחק דקה אחת, מול קריית שמונה 12 דקות, נגד מכבי נתניה 18 דקות, מול בית"ר ירושלים 14 דקות, והשבוע בהרצליה דקה אחת בלבד. וילנר אומר לחבריו בקבוצה כי הוא מתכוון להשקיע באימונים ולהמתין בסבלנות להחלטת המאמן.

הקשר חיים בנון הגיע לסכנין לאחר 7 עונות רצופות בהפועל נצרת עילית, שם שימש גם כקפטן. את העונה הוא פתח בהרכב, אבל מאז הגיע הפולני לוקאש סורמה, איבד את מקומו. בנון יזם לאחרונה שיחה עם המאמן לוי, שהבהיר לו כי הוא חייב להתאזר בסבלנות ולחכות להזדמנות שלו. בשיאה של הקריירה שלו קיבל בנון זימון לסגל נבחרת ישראל בהדרכת אברהם גרנט.

המאזן של בנון העונה: שני משחקים בהרכב בפתיחת העונה מול מכבי חיפה וקריית שמונה, ועוד 12 דקות נגד בית"ר ירושלים, ו- 39 דקות השבוע נגד כפר סבא. בנון בכלל לא אוהב את מעמדו על הספסל, אבל אומר לחבריו כי "אמשיך לעבוד קשה כדי להוכיח לאלישע לוי שיש לי מקום בהרכב".

הבלם גבע ברקאי היה בעונה שעברה אחד משחקני המפתח של סכנין. העונה הוא מתקשה לפלס את דרכו להרכב, ואיבד את מקומו לטובת ליאו קרופניק. צחוק הגורל הוא שבעונה שעברה, בשעה שברקאי כיכב על כר הדשא, קרופניק התייבש על הספסל. העונה התהפכו היוצרות.

המאזן שלו העונה: 4 דקות מול מכבי חיפה, 3 דקות מול הפועל תל אביב, ועוד משחק שלם נגד בית"ר ירושלים, הרבה בגלל עונש הרחקה של יא יא פטי. יחד עם זאת ברקאי לא יבקש לעזוב, והוא אומר בכול הזדמנות שטוב לו בסכנין, הוא מרגיש כאן בבית, והוא מוכן להיאבק על מקומו.

המאמן אלישע לוי מתייחס לדברים ואומר: "זה המחיר של להיות בליגה הראשונה. יש תחרות גבוהה בין הרבה שחקנים טובים, הם מתאמנים חזק ומשקיעים באימונים, ואני אף פעם לא עוצר שחקנים ואם יהיה מצב כזה, ששחקן יבקש לעזוב, נדון בזה. כדורגל הוא דבר דינאמי ונזיל והכול יכול לקרות. הליגה ארוכה וקשה, יש פציעות והרחקות, ואני מאמין שכולם יקבלו את ההזדמנות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully