וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנתניה צרות בכל המגרשים

לקראת משחק הבית מול כפ"ס הוציאה המשטרה צו סגירה לקופסה. בניית האיצטדיון החדש מתעכבת, עונת 2008/09 תיפתח בהרצליה

איצטדיון "הקופסה" של מכבי נתניה מצוי תחת צו סגירה של משטרת ישראל, בעקבות הקיר המפריד בין יציע 5 למגרש הטניס. בשל בעייה בטיחותית הוחלט בנתניה, בעצה אחת עם המשטרה ועם מהנדסי העירייה, לסגור את היציע מחשש לביטחונם של האוהדים. כעת מתברר שהמשטרה עשתה צעד נוסף, אינה מסתפקת בכך והוציאה צו סגירה על האיצטדיון ועל מגרש הטניס. משמעות הדבר היא, שנכון לעכשיו לא תוכל נתניה לקיים בקופסה את משחק הבית הקרוב מול הפועל כפר סבא.

דובר המועדון, איציק גניש, נשמע היום (ראשון) רגוע ובטוח שהמשחק יתקיים בכל זאת בקופסה: "נכון להיום, הקיר הגובל בין מגרש הטניס ליציע 5 נמצא בשיפוצים, לאחר שקיבלנו תוכניות מהנדסים. העבודות אמורות להסתיים עד יום חמישי הקרוב, ואז נוכל לאכלס גם את היציע הזה למשחק". בנתניה הביעו פליאה על צו הסגירה הגורף, שכן לדבריהם היו אלה אנשי נתניה, ש"בצעד אחראי ומתוך דאגה לשלומם של האוהדים ביקשו את התערבותם של מהנדסי העירייה". תחילה הייתה מחשבה בנתניה שלא להשקיע את הכספים הכרוכים בשיפוץ הקיר, וזאת משום שבסוף העונה אמורה נתניה להיפרד מהקופסה, אולם בשל צו הסגירה תיאלץ הקבוצה להשקיע בכל זאת.

בתוך כך מתברר שנתניה, שאמורה לעבור ולשחק באיצטדיון החדש בעונה הבאה, לא תוכל לפתוח בו את 2008/09 בשל עיכובים בלוחות הזמנים. נשיא המועדון, עורך הדין גיל לב, מאשר: "אנחנו נערכים לפתיחת העונה הבאה במגרש אחר כבר מעכשיו". על פי כל התחזיות תפתח הקבוצה את משחקיה בעונה הבאה בהרצליה.

מכבי נתניה תארח את מכבי הרצליה בגביע הטוטו ביום שלישי, ותערוך אימון הכנה כבר היום, למרות ששיחקה אתמול בליגה. נתניה זקוקה לתוצאת תיקו בלבד כדי להעפיל לשלב הבא והחליטה להיערך ברצינות הראויה למשחק. למשחק הזה קיבלה הקבוצה אישור חד פעמי לקיים את המשחק, במתכונת שבה נערך המשחק מול מכבי חיפה, דהיינו עם שער 5 סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully