וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סנטימנטים

4.11.2007 / 8:30

ליגת העל בכדורסל חוזרת. במוקד: עודד קטש ומכבי ת"א מארחים את גליל עליון ובני השרון וטפירו מארחים את הפועל ירושלים, לשחזור של משחק גמר הגביע אשתקד. משחקים נוספים: ראשל"צ - נהריה, אשקלון - גלבוע/עפולה

מכבי תל אביב - הפועל גליל עליון

הגרלת ליגת העל הועידה לעודד קטש מפגש מול האקסית מהגליל העליון כבר במחזור השני. מכבי, שנראתה רע מאוד ביורוליג מול לה-מאן (71:74) ובתבוסה המוחצת לריטאס וילנה (92:74), חילצה בראשון שעבר ניצחון דחוק בנהריה (87:90). גליל, לעומתה, הייתה חלשה עוד יותר במחזור הבכורה והתרסקה מול הפועל חולון המתחזקת (111:89).

גליל מקשה באופן מסורתי על מכבי בכפר בלום (בעונה שעברה ניצחה את מכבי 89:90), אולם המשחק הקרוב ייערך בהיכל, שם הפסידה מכבי לאחרונה לקבוצה ישראלית לבני השרון בחצי גמר גביע המדינה אשתקד, לאחר מספר שנים בהן שמרה על הבית נקי מהפסדים לקבוצות מקומיות. בווינר מעניקים לגליל מקדמה בת 21 נקודות, משמע שרק ניצחון ב-22 ומעלה למכבי ייחשב כ-1 גם בטופס. גליל אומנם לא אמורה לסכן את הניצחון הצהוב-כחול, אבל מכבי לא נמצאת בכושר שיאפשר לה לדרוס את החניכים של אלי קנטי, שירצו להוכיח לכם שהמעידה בשבוע שעבר הייתה בסך הכל מקרית. אנחנו מאמינים שמכבי תנצח, אבל בהפרש נמוך מ-21. סמנו 2 במשחק מספר 31 (1.80).

בני השרון - הפועל ירושלים

אחד המשחקים המעניינים ביותר שיש לליגת העל להציע ייערך הערב (ראשון), כאשר בני השרון של אפי בירנבוים תארח את הפועל ירושלים של דן שמיר. בשבוע שעבר הופתעו השרונים מול עירוני רמת-גן בזיסמן 90:81, כאשר ההגנה של הלבנים-כחולים לא מצליחה למצוא פיתרון לבריאן טולברט (18 נקודות), בנט דייויס ומייקל קיובלר (17 כ"א). מאיר טפירו היה חלש מאוד בבני השרון עם 4 נקודות בלבד, אם כי בירנבוים יכול היה להיות מרוצה מג'ייסון וויליאמס, קוקי בלצ'ר, ניצן חנוכי ועוסמאן סיסה, שקלעו כולם בספרות כפולות.

ירושלים, שהתחזקה לאחרונה במרכוס סלוטר (ובכך השלימה את הסגל), גנבה ניצחון חוץ מול גלבוע/עפולה 84:92, בעזרת תצוגה גדולה של ג'יימי ארנולד (29 נקודות), גיא פניני (16 נקודות) ושרון ששון (14 נקודות ו-7 ריבאונדים). בווינר מעניקים לבני השרון יתרון התחלתי של 4 נקודות. המפגש הזה תמיד מבטיח רבות ונחשב לפתוח לחלוטין, אולם בהתחשב בכך שבני השרון לא תרצה להתחיל את העונה עם שני הפסדים בכיס, והעובדה שירושלים לא הרשימה בשבוע שעבר, אנחנו הולכים עם ניצחון לקבוצה הביתית. סמנו 1 במשחק מספר 40 בטופס הווינר (1.80).

ראשון לציון - עירוני נהריה

מכבי ראשון לציון, שהופתעה בשבוע שעבר מול אליצור אשקלון (100:91), תארח את עירוני נהריה, הלוזרית הגדולה של המחזור הראשון. ראשל"צ, בראשותו של הטריו חואן מנדז-ג'רל בלסינגיים-עודד שעשוע, הראתה הגנה חדירה במיוחד, אותה ניצל יובל נעימי כדי לתפור 25 נקודות. בריאנט מרקסון וסדריק בנקס קלעו יחד עבור ראשון 14 נקודות בלבד. נהריה, לעומת זאת, נהנתה בשבוע שעבר מערב גדול של אוטיס היל (22 נקודות) ואשנטה ג'ונסון (18 נקודות), ומתחה את מכבי עד שניות הסיום. בווינר מעניקים לאורחים מהצפון מקדמה בת נקודה (1+), אולם לנו נראה כי נהריה, שנראית לא רע בכלל, תחזור הביתה עם ניצחון. סמנו 2 במשחק מספר 32 (1.80).

עירוני אשקלון - הפועל גלבוע/עפולה

עירוני אשקלון תארח את הפועל גלבוע/עפולה (2+). אשקלון עשתה בית ספר לראשל"צ במחזור הקודם, בעוד האדומים מהצפון עשו חיים קשים להפועל ירושלים, לפני שנכנעו 92:84 לג'יימי ארנולד הנהדר (29 נקודות, 12 מ-13 מהשדה). גלבוע/עפולה הציגה יכולת טובה ומשחק קבוצתי מאוזן (שישה שחקנים קלעו בדאבל-פיגרס), בראשם למונט ג'ונס הנפלא, שהעמיד דאבל-דאבל נדיר של 12 נקודות ו-14 אסיסטים. בעונה שעברה עמד היחס בין שתי הקבוצות על שני ניצחונות לגלבוע/עפולה לעומת ניצחון אחד לאשקלון. המעניין הוא שכל הניצחונות הושגו בחוץ: האדומים התארחו פעמיים באשקלון, ויצאו כשידם על העליונה (83:90, 73:74). והפעם? במשחקים מעין אלו, שאמורים על פניו להיות צמודים, אנחנו הולכים עם הקבוצה הביתית, שתנצח להערכתנו בהפרש גבוה מ-2 נקודות. סמנו 1 במשחק מספר 33 בטופס הווינר (1.80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully