וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מחפש כיוון חדש

4.11.2007 / 12:56

מאמן מילאן מתוסכל ממאזנה הביתי של קבוצתו, ומתכנן שינוי בצורת המשחק: "כשרונאלדו יחזור, נשחק עם שני חלוצים ונשפר את ההתקפה"

מילאן לא מבינה מה קורה לה העונה בבית. סן סירו, המבצר של אלופת אירופה, פשוט לא מספק נקודות, והרוסנרי צברו מתחילת העונה רק 4 נקודות ביתיות מ-18 אפשריות. "היו לנו הזדמנויות מצוינות, אבל לא הצלחנו לכבוש", הסביר המאמן קרלו אנצ'לוטי, את התיקו 0:0 מאמש (שבת) נגד טורינו.

אנ'צלוטי תכנן לכבוש ראשון ובשלב מוקדם של המשחק, אך תוכניתו לא יצאה לפועל. אלברטו ג'ילארדינו כבש צמד במחזור הקודם נגד ספדוריה, אבל נעלם בסבך ההגנה של טורינו. "הוא לא היה חד", העיד אנצ'לוטי והוסיף לגבי קאקה, "משחקים כאלה קשים עבורו, זה לא קל לו כשאין מרווח נשימה והיריבה לא מאפשרת לשחק".

אז מה עושים, קרלו? "מאסימו אמברוסיני חשוב לנו כי הוא מקנה לנו עליונות במרכז השדה, אבל אולי כדי להתקדם, נשחק עם שני חלוצים ונשפר את ההתקפה. כשרונאלדו יחזור, נוכל לעשות לבצע את זה".

בינתיים, הפנומן הברזילאי פצוע, ולמרות שהיה אמור לחזור לכושר בתחילת החודש, עדיין לא ברור מתי יוכל לחזור ולשחק. ועד שיחזור, כנראה שנשמע ממילאן את אותם קולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully