וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "השופט קטלוני? אין מה להוסיף"

4.11.2007 / 11:07

שוסטר רמז לאחר ההפסד 2:0 לסביליה, אך הודה: "שיחקנו מול יריבה שקשה לנצח". חימנז, מאמן סביליה: "התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר"

מאמן ריאל מדריד, ברנד שוסטר, הגיע למסיבת עיתונאים לאחר משחק ההפסד מול סביליה 2:0, עם מעט חשק לשיחה, אך הסכים לשחרר משפט אחד, שסיכם מבחינתו את המשחק: "השופט קטלוני לא?" שאל הגרמני ולא חיכה לתשובה, "אין צורך לומר משהו נוסף". הקטלונים, כידוע, מעדיפים את היריבה הגדולה של ריאל, ברצלונה ושוסטר רמז לפגיעה מכוונת של השופט בקבוצה. במשחק האלים הורחק שחקן ריאל, סרחיו ראמוס.

אחרי שצפה בשחקניו מנוצחים על ידי סיידו קייטה ולואיס פביאנו, נאלץ המאמן להודות כי גם לקבוצתו חלק גדול בהפסד: "הקבוצה תמיד אחראית להפסדים, כך שכל שנותר לנו הוא לברך את סביליה". שוסטר התייחס גם להבדל ביכולת בין התבוסה שהנחילה ריאל בשבוע שעבר על ולנסיה המסכנה (1:5) לבין ההפסד אמש (שבת) ואמר: "ההבדל בין שני המשחקים הוא ביריבה. מצבה של ולנסיה, עם כל הבעיות, הוא שונה לגמרי מזה של סביליה. אמרתי עוד קודם שתחכה לנו יריבה שונה לגמרי, יריבה אגרסיבית שתמיד קשה לנצח אותה. בסוף העונה סביליה תהיה בצמרת".

מאמן סביליה, מאנולו חימנז, הודיע לאחר המשחק כי הניצחון הגדול על היריבה ממדריד לא הספיק לו: "עם טיפה יותר מזל, התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. שיחקנו טוב והצלחנו לנטרל את היכולת שריאל הציגה מול ולנסיה. גם הגנו טוב מאוד והם לא הגיעו למצב מול השער. הייתי רוצה לנצח בתוצאה גבוהה יותר בכל זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully