וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני צ'לסי שוברים את הקרח

4.11.2007 / 10:49

ג'ו קול מקשיב לגרנט ומייחס לו חלק בהצלחה, קאלו: "כל אחד רוצה להוכיח את עצמו עבור המאמן". לבנט נמאס מטוטנהאם. בניטז רגוע לגבי מעמדו

אברהם גרנט וצ'לסי לא עוצרים. מאז תחילת אוקטובר הכחולים עם ארבעה ניצחונות רצופים בפרמיירליג, ושני ניצחונות בליגת האלופות. המאמן הישראלי לא יצא מגידרו אחרי ניצחון החוץ אמש (שבת) על וויגן (0:2). אמנם קבוצתו צימקה את הפער מארסנל ומנצ'סטר יונייטד שנפרדו בתיקו 2:2, אבל לפחות כלפי חוץ, גרנט משדר כי "מה שחשוב זה מה שאנחנו עושים".

"לפני שבוע הבקענו שישייה, ובאמצע השבוע ארבעה", התייחס גרנט למשחקים נגד מנצ'סטר סיטי ולסטר שנערכו השבוע, "אבל זה לא יכול לחזור על עצמו כל פעם".

ג'ו קול, סלומון קאלו ודידייה דרוגבה, שקוננו על עזיבתו של ז'וזה מוריניו, כבר מדברים אחרת על המאמן הנוכחי. "אני מנסה לעכל את השינויים במועדון", אמר ג'ו קול, "אני מנסה להשתפר, ומשתדל להקשיב לגרנט ולצוות, שמנחים אותנו כיצד לשחק. יש הבדל גדול בצורת המשחק".

התקשורת הבריטית מייחסת לגרנט עמידה בהבטחתו, כי צ'לסי תשחק כדורגל יותר אטרקטיבי. באנגליה מדווחים כי דרוגבה מרוצה מאוד מהשינוי בצורת המשחק, ומאז שגרנט מונה, החלוץ מחוף השנהב לא מפסיק לכבוש. "זה חשוב לי מאוד לכבוש", התייחס דרוגבה בצורה עניינית לכושרו, "אני רוצה לזכות גם באליפות אפריקה עם נבחרתי, וגם בפרמיירליג". קאלו מתייחס לכושרו של דרגובה ומסביר את השינוי, "כל אחד רוצה להוכיח את עצמו עבור המאמן, התחרות על ההרכב גדולה מאוד".

לדארן בנט נמאס מטוטנהאם

כנראה שבואו של המאמן חואנדה ראמוס לטוטנהאם, לא ממש שיפר את מצב רוחו של דארן בנט. ארבעה חודשים אחרי שחתם על חוזה של 16.5 מיליון ליש"ט, החלוץ האנגלי הביע את רצונו לעזוב.

בנט כבש שני שערים מתחילת העונה בפרמיירליג, והוא לא ממש רואה מגרש מתחילת העונה. בנט בן ה-23 לא חושב שהוא צריך להיות מחליף לדימיטר ברבאטוב או רובי קין, כפי שראמוס חושב. מצב רוחו העכור הקפיץ מיד את התקשורת האנגלית, שמדווחת כי מנצ'סטר סיטי ואסטון וילה כבר הביעו התעניינות. אחרי שהרשית 37 שערים ב-77 הופעותיו בצ'לרטון, סביר שאם אכן בנט יעזוב את וויט הארט ליין, זה כבר לא יהיה לווסטהאם בה חשק, לפני שחתם בצפון לונדון.

ואם כבר הזכרנו את מרטין יול, המאמן ההולנדי התאושש מהלם פיטוריו על ידי טוטנהאם, ועכשיו הוא מפתח תקווה לחזור לווייט הארט ליין. "אני לוחם, ויש לי הרגשה שאף פעם אי אפשר לדעת. נזכרתי באוטמאר היצפלד שעשב את באיירן מינכן , חיכה שנתיים וחצי והוחזר אליה. בכדורגל, הכל עניין של נסיבות והזדמנויות".

בניטז לא מפסיק לדבר על העתיד

מצבה של ליברפול לא מעודד, והלחץ על מאמנה רפא בניטז גובר עם כל משחק אותו קבוצתו לא מצליחה לנצח. המאמן הספרדי לא יודע אם קבוצתו תצליח להעפיל לשלב הנוקאאוט בליגת האלופות, אבל על חיזוק לקבוצה ב-25 מיליון ליש"ט הוא לא יוותר. המאמן דחה את הטענות כאילו הבוסים, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, לוחצים עליו, והסביר כיצד הוא רואה את המציאות העכשווית באנפילד.

"אני לא חושב שהדחה מהצ'מפיוס קשורה להשקעות בקבוצה. אני נפגש עם הבוסים האמריקאיים ואנו מדברים על הכל. יש לנו תוכניות וברור שאם מנצחים, אז יש יותר כסף וקל להוציא יותר כסף להשקעות. בסך הכל הם מאוד תומכים בי".

"אנו לא מדברים על כסף, אלא על העתיד", הוסיף בניטז, "הם מאוד תומכים ברעיונות שלי". בניטז לא התעלם מהברוך אליו נקלעה קבוצתו בליגת האלופות, אך אינו חושש למעמדו. "בשל הישגי העבר שלנו, אם נודח אז יהיו שיאמרו כי זה סוף תקופה. אם נודח, זה לא סוף העולם, ועלינו לקבל זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully