וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור דוחה את המבקרים

איציק סולומון

4.11.2007 / 9:24

גורמים בקרית שמונה טוענים שבשל החמצותיו, הקבוצה מאבדת נקודות רבות. החלוץ: "חבל שיש אנשים שמנסים להתסיס, דבר לא יפגע בי"

אכזבה רבה בקרית שמונה מהתיקו הביתי השני ברציפות, והפעם מול מכבי נתניה (0:0), לפני היציאה למשחק החוץ הקשה בטדי מול האלופה בית"ר ירושלים.

החלוץ יובל אבידור, שכבש שני שערים העונה, הגיב לביקורת שנשמעה על ידי גורמים, לפיה אם לא היה מחמיץ כל כך הרבה הזדמנויות, היו לקבוצה עוד כמה נקודות בקופה: "חבל שיש אנשים שמנסים להתסיס, אבל שום דבר לא יפגע בי ובמועדון. בכלל לא התייחסתי לדברים כי הם לא באו מהמאמן או מדמות מקצועית, אלא מאנשים בעילום שם, שאני בכלל לא בטוח שיש מי שעומד מאחוריהם. יש בקרית שמונה שחקנים מצוינים ומשפחה אחת גדולה, כולם עוזרים אחד לשני, כדי להוציא את המיטב למען המועדון".

שוער העבר של הפועל קרית שמונה, אריה פלוסמן, זועם על כך שלא קיבל מנוי למשחקי הבית של המועדון בליגת העל, למרות תרומתו הגדולה למועדון, לפני עידן איזי שירצקי. פלוסמן: "מה הם רוצים, שאלך כמו כל האוהדים, אדחף בקופות ואקנה כרטיסים? לי זה לא מתאים. אני שייך למועדון הזה הרבה יותר מאשר אנשים שנמצאים כיום במערכת. אני לא מתקרב יותר למגרש. אני פגוע מהם, כמו שחקני עבר אחרים שחושבים כמוני".

המנכ"ל יוסי אדרי בתגובה: "כל שחקן עבר שיצר איתנו קשר קיבל מנוי ודאגנו לכולם למנויים. תמיד יהיו כאלה שלא יהיו מרוצים. אנחנו מכבדים את שחקני העבר ולא שוכחים אותם. ארגנו להם מנויים עם תמונות, אבל הוא לא טרח ליצור קשר. מה הוא רוצה, שנרדוף אחריו?".

היום (ראשון) תצא הקבוצה לביקור בכלא צלמון, תשתתף בפעילויות עם האסירים, ולקינוח תקיים הקריה משחק מול קבוצת האסירים של הכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully