וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנדה מי?

3.11.2007 / 0:52

סביליה הסתדרה בלי מאמנה הנוטש חואנדה ראמוס ודילגה בקלות מעל ריאל מדריד עם 0:2. ולנסיה התאוששה עם 0:2 מול מאיורקה

כמה שעות אחרי שחואנדה ראמוס סיים בתיקו 1:1 בלבד עם טוטנהאם מול מידלסברו, נתנה קבוצתו עד לפני קצת יותר משבוע עוד קונצרט.

לפני תחילת העונה סביליה התעללה בריאל מדריד עם ניצחון כפול מולה וזכייה בסופר קאפ הספרדי. הערב (שבת) היא עשתה זאת שוב, עם 0:2 ברמון סנצ'ז פיחואן, והכיחה שהיא אחת מהקבוצות הטובות באירופה גם עם מנולו חימנז על הקווים. סיידו קייטה כבש ראשון בדקה ה-19, בבעיטה אדירה לחיבור של איקר קסיאס וכעבור שתי דקות לואיס פביאנו הכפיל את התוצאה.

ריאל קיוותה לחזור, אבל סרחיו ראמוס, שגדל במחלקת הנוער של סביליה ושמע שריקות בוז צורמות לאורך כל המשחק, ספג צהוב שני בדקה ה-51 והאלופה הספרדית נותרה בעשרה שחקנים. עד הסיום ריאל ניסתה לחזור פה ושם, אבל סביליה הייתה יותר טובה ויותר מסוכנת ולמרות שלא כבשה את השלישי, סגרה ניצחון מצוין 0:2.

מאיורקה - ולנסיה 2:0

ולנסיה נקלעה לטראומה קשה בשבועות האחרונים, שהחלה בהפסדים בליגת האלופות, בראשם זה לרוזנבורג 2:0 בשבוע שעבר, והגיע לשיאה בתחילת השבוע, אז הובסה על ידי ריאל מדריד 5:1 במסטאייה, אצטדיונם הביתי של העטלפים. עוד לפני התבוסה פוטר מאמנה של ולנסיה, קיקה סאנצ'ז פלורס וההנהלה הודיעה על החתמתו של מאמן פ.ס.וו איינדהובן, רונאלד קומאן. המאמן ההולנדי יגיע רק בשבוע הבא לקווים של ולנסיה, אך לפחות עכשיו הוא יידע שהוא מגיע לקבוצה הרבה יותר רגועה.

פרננדו מוריינטס כבש את השער הראשון, רגע לפני השריקה למחצית והוסיף שער בדקה ה-62. יהיה מעניין לראות האם תצליח ולנסיה להתאושש מהמפלות האחרונות ולהישאר בתמונת הצמרת. עם משחק חסר ולנסיה עדיין במקום הרביעי בטבלה הספרדית עם 21 נקודות, בדיוק כמו ויאריאל וברצלונה, אך במרחק ארבע נקודות מריאל. ביום רביעי, כנראה עם המאמן החדש, תפגוש ולנסיה שוב את רוזנבורג במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים של ליגת האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully