וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמאדוב וצמח אולצו לשחק פצועים

4.11.2007 / 11:40

וזאת כדי להפריך את החשדות כלפי המשחק נגד הפועל ת"א. בפ"ת מכחישים את עזיבת מזרחי, אך עזורי מועמד. עימות בין גנון לקוון נחמיאס

הבוקר (ראשון) נודע כי בלם מכבי פתח תקוה, מוראד מגמאדוב, עלה למשחק הניצחון על הפועל תל אביב (1:2) כשהוא לא כשיר. מגמאדוב סבל מדלקת באגן, אבל כשראשי הקבוצה שמעו זאת, הם דאגו שמגמאדו יפתח בהרכב, עלך מנת להפריך את החשדות לגבי המשחק. מגמאדוב סובל מהדלקת זה מספר שבועות, אך לפני המשחק היא החריפה. בקבוצה ידעו שאם מגמאדוב לא יפתח בהרכב, הדבר יגרור תגובות שליליות, ולכן הוא הורכב. גם סולי צמח, שסבל משטף דם בקרסול, קיבל הוראה לעלות למגרש בטענה דומה.

במכבי פתח תקוה הבהירו כי ספק אם מגמאדוב ישותף במשחק גביע הטוטו השבוע נגד מכבי תל אביב, אבל הוא צפוי לשחק, חרף הפציעה, במחזור הבא נגד מכבי הרצליה. מגמאדוב ימשיך לקבל טיפולים בהמשך השבוע.

במהלך משחק הניצחון של מכבי פתח תקווה על הפועל תל אביב, התעמת המגן קובי גנון עם הקוון שי נחמיאס. השניים החליפו מספר מילים. מיד לאחר מכן קרא נחמיאס לשופט הראשי ואמר לו: "הוא קרא לי בן זונה". גם גיא לוזון, מאמן האדומים, ביקש מתבריזי להתערב, אך השופט בחר להתעלם. בסופו של דבר אמר הקוון לגנון, לטענת עדי שמיעה: "אני אזכור לך את זה עד סוף הקריירה שלך".

בסיום המשחק נכנס יוסי מזרחי לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני בדרך כלל לא נוהג לדבר אחרי משחקים, אבל אתם חבורה של גברים". בפתח תקווה טוענים כי המגעים עם לימאסול בנוגע למעברו האפשרי של יוסי מזרחי הסתיימו אך לוואלה! ספורט נודע כי מאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, גיא עזורי, מועמד להגיע לקבוצה במקרה שיוסי מזרחי אכן יפנה את מקומו. יושב הראש של פתח תקווה, שינו זוארץ, אמר על כך: "מזרחי לא עוזב לשום מקום". המאמן אמר כי נכון לשעה זו הוא לא עוזב את הקבוצה. גם אלי כהן בין המועמדים להחליף את מזרחי באם יחליט לעזוב.

עמוס לוזון: "תאוריית הקונספירציה התנפצה לכולם בפנים"

בנוגע לניצחון על האדומים אמר יו"ר מכבי פתח תקוה, משה זוארץ: "זה ניצחון חשוב שיעלה אותנו הלאה, הדרך שלנו זה ספורט ועוד לפני המשחק היה ברור שאין כאן עניין. כשגיא בחר לאמן בהפועל תל אביב הוא ידע שהוא אמור לשחק נגדינו שלוש פעמים בעונה וברגע שזה קרה החלו דיבורים. אני מאחל לו ולהפועל תל אביב הצלחה. מנהל הקבוצה, איציק לוזון, חיזק את טענותיו של זוארץ לגבי הדיבורים לפני המשחק כשאמר למקורביו בסיום: "אפילו מביאי הכדורים החזירו את הכדור מהר להפועל תל אביב, מה שסידר להם את השער".

"הייתי שחקן כדורגל 20 שנה אני יודע מה זה לעלות למגרש בהרגשה שכולם מחכים לטעות שלך" התייחס יוסי מזרחי למשמעות המשחק והקושי של השחקנים אחרי השבוע האחרון, "היום כולם, ללא יוצא מן הכלל, צריכים לאכול את הכובע. להכין קבוצה באווירה הזו היה קשה מאוד אבל מכבי פתח תקוה הוכיחה תמיד שהיא הקבוצה הכי ספורטיבית בארץ. הניצחון הזה היה כל כך חשוב מבחינת התדמית, מבחינת נקיון הכפיים וזה הרבה יותר מסתם 3 נקודות. הניצחון היום הוא תעודת בגרות עצומה למועדון שלנו ואני גאה בשחקנים ובמועדון".

גם בעלי הקבוצה, עמוס לוזון, דיבר על התקשורת: "תאוריית הקונספירציה התנפצה לכולם בפנים. כל התקשורת דשה בזה כל השבוע ועכשיו כל המלעיזים למיניהם יכולים להתחיל לאכול את הכובע ואני מקווה שאחר כך גם את הראש".

לוזון התייחס גם לאחיינו: "ברור שאני עצוב על מצבו של גיא ואני מאחל לו שינצח את טוטנהאם וכמובן שאת הדרבי. אני חושב שהפועל שיחקה לא רע ובואו נזכור שכאן קשה מאוד לנצח אותנו. אנחנו בהחלט אחת מהקבוצות הטובות בליגה. הצהרתי בתחילת העונה שאנחנו הולכים על מקומות 1-4 ואני עדיין מצהיר את זה".

עדכון ראשון: 22:00, 03/11/07
עדכון אחרון: 11:40, 04/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully