וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל חן: "אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר"

רגב גולדמן

3.11.2007 / 21:38

בלם הפועל ת"א הפנים את מצבה לאחר ההפסד 2:1 למכבי פ"ת. גיא לוזון: "הכדורגל יכול להיות אכזרי ולצערי היום היינו בצד המפסיד"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

כשעתיים אחרי שהשיגה מכבי תל אביב את ניצחונה הראשון העונה (1:3 על בני יהודה) והורידה את הפועל תל אביב למקום האחרון, עלו האדומים למשחק מול מכבי פתח תקוה והפסידה לה 2:1. הפועל תל אביב כבר הייתה במצבים קשים, אבל לעתים נדמה שהעונה הזו שוברת את כל השיאים. היום בהחלט אפשר לסמן את הקבוצה כמועמדת הבכירה לירידת ליגה.

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון, אמר אחרי המשחק: "הגענו להרבה מאוד הזדמניות ועשינו עבודה מצוינת בחלק הקדמי, במיוחד במחצית השנייה. מאז שואליד נכנס הגענו ל-4 מצבים ממשיים לשער. לצערי לא הקבוצה הטובה ניצחה. נראינו הרבה יותר טוב מאשר בשבועות האחרונים ונצטרך להמשיך להראות יכולת טובה ואז ננצח. גם מבחינת הרגליים וגם מבחינת הראש נראינו טוב. הכדורגל יכול להיות אכזרי ולצערי היום היינו בצד המפסיד. בינתיים יש לי תקווה".

טל חן אמר: "אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר למרות שנראינו היום הרבה יותר טוב מאשר בשבועות האחרונים. בשבילי המשחקים בליגה הרבה יותר חשובים מאשר המשחק מול טוטנהאם".

עם עליית השחקנים למחצית השנייה התפתח ויכוח על סרט הקפטן בין טל חן לבין וואליד באדיר, שעלה כמחליף במחצית. מי שהכריע בסוגייה היה המאמן גיא לוזון, שקבע שבאדיר יענוד את הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully