וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה גברה 0:1 על מ.ס אשדוד

3.11.2007 / 20:27

מכבי הרצליה ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד ואחרי שסומנה כיורדת הבטוחה, היא כבר במרכז הטבלה. מהראן ראדי כבש בדקה ה-21

מ.ס אשדוד הראתה סימני התאוששות בשבועות האחרונים אחרי תבוסות קשות מול מכבי נתניה ובית"ר ירושלים, כשניצחה לפני שבוע את הפועל תל אביב בבלומפילד. אבל הערב היא כשלה דווקא מול קבוצת תחתית אחרת, מכבי הרצליה, כשהפסידה לה 1:0 בבית.

הרצליה מצידה שמעה על הניצחון של מכבי תל אביב מול בני יהודה וידעה שהיא חייבת לנצח לא רק כדי לברוח מהצהובים, אלא גם כדי לחלוף על פני הזהובים. שער של מהראן ראדי בדקה ה-21 עשה את ההבדל עבור הרצליה במחצית הראשונה.

הקבוצה הלא יציבה של פרדי דוד קיבלה המון אויר. במחזור הבא שתי התל אביביות נפגשות לדרבי ולפחות אחת מהן תאבד נקודות. בני יהודה פוגשת את מכבי חיפה ואם עד לפני כמה שבועות נדמה היה שניתן לסמן את הקבוצה מהשרון כיורדת בטוחה, המציאות אחרי המשחק באשדוד מחייכת עבור מכבי הרצליה.

מהלך המשחק

דקה 21: גול! ראדי חדר לרחבת אשדוד מימין ובעט כדור שטוח פנימה. 0:1 להרצליה.

דקה 36: אדיר טובול העביר כדור רוחב וניר נחום בעט לקורה של הרצליה.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה (שי הולצמן 67), ודראן יישה, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, יוסי אופיר (משה בן לולו 78), עידן מליחי (קובי דג'אני 67), אלן מסודי, ניר נחום, פטריק סופו, עידן שריקי.

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, חיים מלכה, מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, איתן עזריה, דייהו דייויס, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, אסף קריספיס, סעיד מקאסי (אלנתן סלמי 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully