וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלבנדיאן ונדאל בגמר פריז

3.11.2007 / 15:04

הספרדי עבר את בגדאטיס, הארגנטינאי הדיח את גאסקה, שהבטיח את מקומו במאסטרס בשנחאי. הוגרלו הבתים במאסטרס הנשים

רפאל נדאל ודויד נלבנדיאן ייפגשו בגמר טורניר המאסטרס בפריז (על סך פרסים של 2,082,500 יורו) אחרי שהיום (שבת) ניצחו בחצאי הגמר בהם נטלו חלק. הספרדי עבד קשה מאוד מול מרקוס בגדאטיס הקפריסאי, אבל למרות שאיבד מערכה, ידע להתעלות ולנצח 4:6, 6:4, 3:6.

נלבנדיאן לעומתו, עמל הרבה פחות קשה בדרך לניצחון חלק 2:6, 4:6 על רישאר גאסקה. אגב גאסקה, בזכות הפסדו של בגדאטיס בחצי הגמר השני, הצרפתי הבטיח את המקום היוקרתי במאסטרס בשנחאי.

ואם במאסטרס עסקינן, הרי שסבב הנשים מתמרק לקראת טורניר המאסטרס שייערך במדריד ביום שני הקרוב (סך פרסים של 3 מיליון דולר). ההגרלה שנערכה היום (שבת) זימנה לחובבי הטניב מאבקים מסקרנים כבר בשלב הבתים, והקרב המסקרן ביותר יהיה בין המדורגת מספר 1 בעולם וזוכת המאסטרס ב-2006, הבלגית ז'סטין הנין, לסרינה וויליאמס.

האמריקאית יודעת שהנין תגיע לטורניר עם 20 ניצחונות רצופים ו-9 תארים שצברה במהלך העונה. הנין הדיחה השנה את סרינה מטורניר ווימבלדון וכן מאליפויות צרפת וארה"ב הפתוחות, והיו בטוחים שהאמריקאית לא שכחה את זה. הרוסיה הלוהטת של הסבב, אנה צ'אקבטאדזה משלימה את תמונת הבית הצהוב יחד עם במדורגת שלישית, ילנה יאנקוביץ'.

פיינליסטית אליפות ארה"ב, סבטלנה קוזניצובה (2 בעולם), הוגרלה לבית האדום עם רוסיה אחרת, מריה שראפובה. את הבית משלימות הסלובקית דניאלה האנטוחובה והסרבית אנה איבנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully