וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול משחקים גם מחוץ לאינדי

3.11.2007 / 15:09

אחרי שדשנו וטחנו את המפגש בין הפטריוטס לקולטס, הגיע הזמן להתפנות למשחקים האחרים. דנבר בדטרויט, דאלאס יוצאת לפילדלפיה

באופן כללי, כל מה שעניין את האמריקאים החל מיום שני בשבוע החולף, היה המשחק בין אינדיאנפוליס קולטס לניו אינגלנד פטריוטס. מה ששכחו כל ה"מומחים" לציין, היא העובדה שלמרות המועמדות המאוד ברורה של השתיים לזכות בסופרבול, יש בליגה עוד 30 קבוצות, שעשר מתוכן תעלינה לפלייאוף, ככה שאתם יודעים, מותר לדבר גם עליהן.

בשבוע שעבר הבאנו 8 מ-13 (גם בגלל ההתעקשות שלנו ללכת על קרוליינה למרות הפסד צפוי ברור, אבל נמשיך להמר עליהם כסוס המשוגע), ובכלל אנחנו עומדים על 65 מ-113. לפני שנדע מה מתכננות לנו הרשתות, שימו לב שאמריקה עוברת לשעון חורף, מה שאומר שהבית זונות נגמר ומעכשיו העיניים תהיינה טרוטות עוד יותר אחרי המשחק השני.

20:00: קנזס סיטי - גרין ביי (METV)

20:00: טנסי - קרוליינה (FOX)

23:15: אינדיאנפוליס - ניו אינגלנד (METV)

3:15: פילדלפיה - דאלאס (ESPN)

3:30, מאנדיי נייט: פיטסבורג - בולטימור (ESPN)

דטרויט על אמת? (שעה ראשית - 20:00)

דטרויט (2:5) - דנבר (4:3)

לא רבים חשבו שהליונס יגיעו למחזור השמיני עם מאזן כזה, אבל הם כאן, ולמרות הריצה המשכנעת של ברט פארב וגרין ביי, הם קרובים ומאוד חיים את המאבק על אליפות ה-NFC צפון. דנבר הוכשה קשות על ידי אותו פארב בהפסד הביתי לגרין ביי בשבוע שעבר, והסוסונים יודעים שהפסד נוסף יתחיל לסמן את הדרך החוצה מהפלייאוף.

התחזית: דטרויט ניצחה בשניים משלושת המפגשים האחרונים בין השתיים, היא תנצח גם הפעם. ליונס.


מינסוטה (5:2) - סן דייגו (3:4)

אחרי פתיחה די אומללה, הצ'ארג'רס מתחילים להיראות כמו הקבוצה שציפו מהם. ההצטרפות של כריס צ'יימברס פרעה שטרות כבר מול יוסטון, פיליפ ריברס נראה טוב, אנטוניו גייטס היה מפוקס ולדניאן טומלינסון המשיך בקו העליה. מול סן דייגו ניצבת קבוצה מפורקת, שבכל שנה מדברים על הפוטנציאל ההגנתי שלה ובכל שנה חוטפת חזק בראש. טרוואריס ג'קסון צפוי לפתוח אצל הויקינגים בעמדת הקוורטרבק, המאמץ של הצ'ארג'רס יתרכז בעצירתו של אדריאן פיטרסון המצוין.

התחזית: ניצחון לסן דייגו


טנסי (2:5) - קרוליינה (3:4)

הטייטאנס עם מאזן 2:5 לראשונה מאז 2003, אז פתחו ב-2:9, אבל לא הודות ליכולתו המזעזעת של וינס יאנג. טנסי ניצחה את אוקלנד למרות הקוורטרבק ולא בזכותו, ומאותגרת מאוד מבחינה התקפית. לשמחתה יש לה את הבועט רוב בירונאס, לו היא חבה לפחות שני נצחונות. בצד של הפנתרים יפתח דייויד קאר במקום ויני טסטאוורדי הפצוע, כשראוי לציין שקרוליינה טרם ניצחה העונה בבית ועדיין לא הפסידה בחוץ.

התחזית: נו, קרוליינה בחוץ, לטנסי מאזן טוב יותר. אין ברירה - ניצחון לפנתרים

וושינגטון מחפשת התאוששות במדולנדס

ניו יורק ג'טס (7:1) - וושינגטון (3:4)

אריק מאנג'יני החליט בשבוע שעבר להפוך דף, ויפנה אל קלן קלמנס בעמדת הקוורטרבק, למרות שצ'אד פנינגטון לא פצוע. המשמעות: הפעם, כנראה באופן סופי, פני נושל מהמשרה, מה שאולי מסמן ומקרב את סוף הקדנציה שלו בג'טס. לברניוס קולס לא ישחק בגלל זעזוע מוח. ומה לגבי הרדסקינס? אחרי המבוכה הגדולה בהפסד 52:7 בפוקסבורו, כל שהם רוצים הוא ניצחון קטן כדי לשמר את המאזן החיובי ולשמור על מרחק סביר מדאלאס ומהג'איינטס.

התחזית: הג'טס קבוצה איומה. ניצחון לרדסקינס


טמפה ביי (4:4) - אריזונה (4:3)

אחרי פתיחה טובה מאוד לעונה חזרו הבאקנירס לסורם, ופתאום הם רואים בתמונת המאבק על הבית לא רק את קרוליינה, אלא גם את ניו אורלינס. זה לא סימן טוב לשחקנים של ג'ון גרודן, שרשמו בשבוע שעבר הפסד ביתי לג'קסונוויל ועדיין לא מצאו מזור לבעיית הריצה. הקרדינלס צפויים להעלות בהרכב את הקוורטרבק קורט וורנר, שעדיין מוגבל בשל פציעתו. הציפורים האדומות מקוות לשיתוף פעולה פורה עם התופס אנקואן בולדין.

התחזית: קשה לסמוך על אריזונה בחוץ. ניצחון לטמפה ביי


ניו אורלינס (4:3) - ג'קסונוויל (2:5)

הסיינטס אר ורי מאץ' אלייב, אחרי ניצחון שלישי ברציפות, ו-Wנוסף לא רק שיביא אותם, לראשונה מאז פתיחת העונה, למאזן חצוי, אלא שגם עשוי להצמיד אותם לפנתרס. בשבוע שעבר בלט שיתוף הפעולה האווירי בין דרו בריס למרקז קולסטון, שהניב שלושה טאצ'דאונים על סן פרנסיסקו. מול הגנה טובה של ג'קסונוויל זה יהיה פחות קל, כשאפילו העובדה שקווין גריי הוא הקוורטרבק לא הבהילה את היגוארים בניצחון על טמפה ביי.

התחזית: הממממ... ניצחון לניו אורלינס

בפאלו חושבת פלייאוף?

בפאלו (4:3) - סינסינטי (5:2)

לפחות מבחינה תדמיתית, קשה היום למצוא שני הפכים גדולים יותר מהקבוצות הללו. הבילס השאפתנים, קבוצה שמתעקשת לא להפוך לפאתטית, שמפסידה בצורה חיננית ומנצחת עם הרבה נשמה, כשמולם קבוצת העבריינים של מרווין לואיס, חבורה שמזמן איבדה אמון במאמן שלה וממש לא חושבת קדימה, אלא בעיקר הולכת אחורה. שבוע אחד בלבד נהנה טרנט אדוארדס מהקרדיט בעמדת הקוורטרבק של הבילס, אבל נפצע בניצחון על הג'טס וג'יי פי לוסמן יחזור לפתוח. טי ג'יי חושמנזאדה, התופס של הבנגאלס, ביטא את תחושותיו לאחר ההפסד לפיטסבורג: "קבוצות כמו הסטילרס שמות את הכדור באנדזון, קבוצות כמונו בועטות לשער שדה".

התחזית: ולמרות הכל, החזרה של לוסמן היא לא סימן טוב לבפאלו. ניצחון לבנגאלס


אטלנטה (6:1) - סן פרנסיסקו (5:2)

איזה משחק מזעזע, אלוהים ישמור. שתי קבוצות שלא הולכות לשום מקום, מלבד לטבלת הצמרת של בחירות הדראפט. הניינרס, לאחר שני נצחונות בפתיחה, חטפו חזק עם חמישה הפסדים רצופים. הפאלקונס יפתחו עם ג'ואי הרינגטון, שלא חיכה בצד יותר מדי זמן בעקבות הפציעה של ביירון לפטוויץ'.

תחזית: מה נאמר ומה נגיד? ניצחון לאטלנטה


קנזס סיטי (3:4) - גרין ביי (1:6)

בשבוע שעבר שיבצו טום בריידי ופייטון מאנינג את החלק החסר בפאזל, ובעקבות הניצחונות על יריבות שאותן לא ניצחו מעולם, השלימו פסיפס של ניצחון על כל 31 קבוצות ה-NFL היריבות. באותו מחזור "הסתפק" ברט פארב בניצחון ראשון על אדמת דנבר, והשבוע יקבל הזדמנות להצטרף לחבורה ב"ארוהד" נגד הצ'יפס, בהם לא נגע בשלושת מפגשיו הקודמים עימם, כשקנזס סיטי שולטת משמעותית בהיסטוריית המפגשים בין השתיים, עם שישה ניצחונות, תיקו והפסד, והצ'יפים עדיין מפנטזים על ראשות ה-AFC מערב.

התחזית: ניצחון לקנזס סיטי דווקא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הצ'אנס האחרון של פילי

קליבלנד (3:4) - סיאטל (3:4) - 23:05

הבראונס עושים קולות של פלייאוף, בחטיבה שבה כל עוד אתה במאזן חיובי, הראש שלך מעל למים. בריילון אדוארדס היה יכול להיות מועמד ל"שחקן העונה", אלמלא המפלצתיות של טום בריידי, כשהתופס של קליבלנד סוחב אותה על הגב. הקוורטרבק שלו, דרק אנדרסון, מסר 17 פעמים לטאצ'דאון העונה, מה שמעמיד אותו במקום השני, אחרי בריידי. סיאטל ממשיכה לצלוע ולא לשכנע, וייתכן שתצטרך להסתדר ללא התופס דיון בראנץ'.

התחזית: ניצחון לקליבלנד


אוקלנד (5:2) - יוסטון (5:3) - 23:15

שתי הקבוצות פתחו בצורה מפתיעה את העונה, אבל שלושה הפסדים רצופים של כל אחת מהן החזירו אותן למקום הטבעי. סייג' רוזנפלס יקבל את מפתחות הפותח ביוסטון על מנת לגדוע את הרצף, בעיקר בשל פציעתו של מאט שאוב, וג'וש מק'קאון אמור לפתוח באוקלנד במקום דאנטה קולפפר הגרוע. יוסטון שוב צריכה לשחק בלי התופס הפצוע אנדרה ג'ונסון.

התחזית: ניצחון לאוקלנד


פילדלפיה (4:3) - דאלאס (1:6) - ליל ראשון, 3:15

בריאן ווסטברוק והאיגלס התעוררו בשבוע שעבר, ויצאו מהמטרודום של מינסוטה עם ניצחון שהשאיר אותם בחיים. אנדי ריד ושחקניו יודעים שהפסד לקאובויס יסגור את הגולל על סיכוייהם לתפוס את הראש הבית, ויזיק מאוד גם לסיכויי הפלייאוף שלהם. דאלאס חוזרת משבוע חופש, עם טוני רומו וטרל אואנס רעננים. בשנה שעברה כשל אואנס להשיג את הנקמה המתוכננת באיגלס. אולי הפעם?

התחזית: גם לא הפעם. מכיוון שפילדלפיה היא מהדורה דומה לקרוליינה, חייבים ללכת נגד ההיגיון. ניצחון לאיגלס


פיטסבורג (2:5) - בולטימור (3:4) - מאנדיי נייט, 3:30

הרייבנס כבר זכו בתואר היסטורי אחד - "הקבוצה הכי מגעילה שהגיעה אי פעם למאזן 3:4". פשוט חרפה של משחק, אנטי פוטבול במירעו. בשבוע שעבר, לפחות, הם לא שיחקו גרוע כי היו בחופש. בן רות'לסברגר והסטילרס, לעומת זאת, חזרו עם ניצחון מסינסינטי וערוכים ומוכנים לקרב עם יריבה נוספת שלהם לבית. עם היינס וורד בריא (שני טאצ'דאונים בשבוע שעבר), בן רות'לסברגר מרגיש נוח בהרבה בתוך הכיס.

התחזית: ניצחון לסטילרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully