וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 1:3 את בני יהודה

3.11.2007 / 18:49

החלוץ הצרפתי של מכבי ת"א כבש צמד כדי להביא לניצחון ראשון העונה, 1:3 על בני יהודה המתפוררת. שבחון כבש ראשון, רוזן השווה זמנית

סוף סוף ניצחון למכבי תל אביב. הצהובים אירחו הערב (שבת) את בני יהודה באצטדיון בלומפילד וניצחו 1:3 במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל. בשבוע הבא כזכור, מחכה להם הדרבי התל אביבי הגדול.

שבעה משחקים מתחילת העונה, בנוסף לשניים מהעונה שעברה, לא השיגה מכבי תל אביב ניצחון. הצהובים גם לא כבשו במשך 475 דקות, מאז הגיע המאמן ניר לוין לקבוצה והחליף את אלי כהן אחרי ההפסד במחזור השני למכבי פתח תקווה. הצהובים קיבלו השבוע את התנופה הדרושה כדי להמריא קמעה אחרי הפתיחה הנוראית. זה התחיל במשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון בו מכבי נראתה טוב (למרות שהפסידה) והמשיך ביום שלישי עם הניצחון בגביע הטוטו בחוץ על בני סכנין.

הקבוצה של לוין הגיעה היום בידיעה ברורה כי הפסד הערב, אל מול הקהל הביתי, יצור כדור שלג שלקבוצה כבר לא תהיה שליטה עליו. דבר נוסף שבא לעזרת הקבוצה, זו דווקא היריבה המושבעת, הפועל תל אביב, שמשכה את כל הכותרות והאש אליה השבוע, אחרי ההפסד לאשדוד ופרשיית הקזינו ונתנה בכך למכבי 'שקט תעשייתי'.

יניב עזרן, שכבש את שני השערים נגד בני סכנין, היה מצוין והוא מתחיל אט אט להוכיח למה הוא הובא בכל כך הרבה כסף מאשדוד. מלך השערים של העונה שעברה היה פעלתן מאוד, הטריד את הגנת היריבה ובישל שני שערים. הראשון ליוסי שבחון בדקה ה-25, שכאמור, סיים בצורת ארוכה מאוד. השני בדקה ה-56, חמש דקות אחרי השוויון של יוסי רוזן, ליאניק קמנאן, שעקף את איינגובה והרשית. שחקן נוסף שנתן משחק טוב, אחרי שהושמץ רבות בתקופה האחרונה, הוא יוסי שבחון, שבהיעדרו של אבי נמני מהסגל, אסף את חבורת השחקנים הצהובה והפכה למגובשת יותר. גם יאניק קמנאן, החלוץ הצרפתי, שכבש צמד (הנוסף בדקה ה-86) ראוי לתשבוחות.

מנגד, בני יהודה ממשיכה להתפרק. הקבוצה של ניצן שירזי הגיעה אחרי שני הפסדים, עם ארבעה שערי חובה ללא שער זכות. היא קיוותה לצאת מהמשבר על גבה של היריבה העירונית, ששהתה במקום האחרון בטבלה, אבל כמו שקרה בשנה שעברה, בסוף הייתה זו שיצאו מהמשבר על גבה. הכתומים מתקרבים לאיזור המסוכן, אבל חמור מכול הם נראים נאיביים מאוד.

מהלך המשחק

דקה 5 - הכתומים יכלו לעלות ליתרון מוקדם, אבל החמצה של משה ביטון, או אם תרצו, הצלה גדולה של יבריץ', מנעה את כיבוש השער הראשון.

דקה 20 - הצהובים החלו להשתלט על מרכז השדה וניסו לייצר מצבים. יאניק קמנאן הגיע לכדור גובה ושלח אותו לשער 11, לקהל הצהוב שמתחנן לשער.

דקה 23 - בלדוט הזין את דוארטה בכדור מצוין בתוך רחבת הצהובים, יבריץ' יצא והדף את ניסיון ההקשתה של החלוץ הברזילאי בצורה מצוינת. דקה לאחר מכן אבו סיאם הרים לרחבה, והנגיחה של בלדוט, שפגעה במרטינוביץ' חמקה ליד הקורה.

דקה 25 - גול! נפרץ הסכר. הצהובים, שלא כבשו שער חמישה משחקים רצופים, כל תקופתו של ניר לוין בקבוצה, עלו ליתרון. גזל מצא בגליץ' את עזרן, החבוש בראשו, וזה שלח לשבחון במרכז. הקשר עצר את הכדור ומול איינוגבה שלח פנימה. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 51 - גול! חילופי מסירות יפים בין שחקני בני יהודה, יוסי רוזן שלח בעיטה מכ-20 מטרים, שפגעה בליאור ז'אן, הטעתה את יבריץ' וחדרה פנימה. 1:1.

דקה 55 - ז'אן, עדיין מבולבל מהטעות הקודמת שגרמה לשער, שלח בראש אחורה ליבריץ' שיצא לעברו, הכדור התגלגל לשער, אבל ז'אן הציל.

דקה 56 - גול! יניב עזרן שוב ניפק בישול מצוין, הפעם ליאניק קמנאן. החלוץ הצרפתי עבר את איינגובה וגילגל מ-15 מטרים פנימה מול השער החשוף. 1:2 למכבי ת"א.

דקה 65 - אורי שטרית הרים כדור מאגף שמאל, יוסי שבחון הגיח מאחור ושלח נגיחה לפינה, אבל איינגובה בזינוק מצוין הציל.

דקה 74 - יוסי רוזן, שכבש את הראשון של בני יהודה, שלח כדור חופשי מסובב מעל החומה, שחמק סנטימטרים מהקורה של יבריץ'.

דקה 86 - גול! תמיר כחלון הצעיר החזיר כדור לא אחראי אחורה, קמנאן יירט את המסירה, חדר לרחבה ושלח טיל אדיר לרשת של איינגובה המסכן. 1:3 למכבי, שבדרך לניצחון ראשון העונה.

הרכבים:

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל (שירן ייני, 52), ז'וזה רמאליו, ארז מסיקה, יוסי שבחון (דודו ביטון, 90), יניב עזרן (רודי חדד, 76), יאניק קמאנן.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (אלי ביטון, 78), סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, עוז ראלי (אלי אברבנל, 58), אסי בלדוט (תמיר כחלון, 68), משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully