וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:0 בין כפ"ס לבני סכנין

3.11.2007 / 20:15

הקבוצה מהשרון שלטה במשחק, אבל לא הצליחה לכבוש גם אחרי הרחקתו של באסם גנאים. התחתית מתקרבת לקבוצה של אוחנה

הפועל כפר סבא היא אחת מהקבוצות שהאוהד הממוצע הכי נהנה לראות. אלי אוחנה משחק בצורה קבועה עם שני חלוצים, הכדורגל במשחקים שלה הוא בדרך כלל התקפי, אבל זה לא תמיד עוזר ולמשחק מול בני סכנין הערב (שבת) הגיעה הקבוצה כשהיא ממוקמת בחלק התחתון של הטבלה.

בני סכנין, לעומת זאת, הגיעה כלהיט של הליגה, אבל גם כקבוצה שבמשחקים שלה נכבשים מעט מאוד שערים. המחצית הראשונה ביטאה היטב את העובדה הזו והסתיימה ב-0:0 שפעל בעיקר לטובתם של האורחים.

הירוקים של אוחנה שלטו במרכז המגרש, אבל דווקא איליה יבוריאן היה קרוב יותר לכבוש מספר פעמים כשסכנין מסוכנת ומראה מדוע היא בצמרת. כפר סבא מצידה שיחקה ביתרון מספרי במהלך המחצית השנייה אחרי ההרחקה של באסם גנאים, אבל גם זה לא סייע לה להשיג את הניצחון.

מהלך המשחק

דקה 25: יבוריאן בעט ממצב נוח, אבל לויטה היה במקום וקלט.

דקה 58: יבוריאן הגיע ראשון לכדור ברחבה של כפר סבא, אבל הכדור שלו פיספס את המסגרת.

דקה 78: באסם גנאים נכנס בגיז'רמו ישראלביץ' וראה את האדום.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזבלאש; אביחי ידין (קובי מויאל 67), יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, אבי קנפו.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, לאוניד קרופניק, בסאם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חמד גנאים, חאלד חלאיילה (חיים בנון 51), מאור בוזגלו (איסלאם כנעאן 80), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully