וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 0:0 (מח' 1)

3.11.2007 / 14:45

התותחנים והשדים האדומים דורסים כל מה שזז, ומוליכים במשותף את הטבלה. העימות החזיתי המרתק יגלה מי תשאר לבד בצמרת

כשמנצ'סטר יונייטד וארסנל נפגשות זו תמיד סיבה למסיבה, בוודאי כשהן חולקות את המקום הראשון בטבלה, ועל אחת כמה וכמה כששתיהן נמצאות בכושר פנטסטי, ומאיימות לנפק לנו את אחד מהמשחקים האיכותיים ביותר של השנים האחרונות.

מעבר למאבק הברור על הנקודות החשובות לקרב על האליפות, יהיה המשחק הגדול בין השתיים מחר (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט 2), הצ'אנס הגדול של הילדים של ארסן ונגר, שאנשי כדורגל רבים באנגליה עדיין מתייחסים אליהם כאל תופעה חולפת שאוטוטו תאבד גובה ותפנה את הבמה ליריבותיה המנוסות והבשלות ממנה, להוכיח שהיא כאן כדי להישאר, והרי אין טוב מלנצח את האלופה הנוכחית על מנת להצהיר באופן הברור ביותר על כוונתם של התותחנים ללכת העונה עד הסוף.

הבעיה היא שמנגד תגיע מנצ'סטר יונייטד עם רצף נפלא של שמונה ניצחונות ליגה משלה, כשבארבעת משחקיה האחרונים היא הפציצה רביעיות לרשתות של יריבותיה. החיבור בין שחקני ההתקפה של השדים האדומים, כשווין רוני וכריסטיאנו רונאלדו בראשם יחד עם קרלוס טבז שמתחיל להיכנס לעניינים, נראה פשוט מושלם, ויחד עם חוליה אחורית שספגה רק ארבעה שערים ב-11 המחזורים הראשונים, אין הרבה חולשות לסגל הנוכחי של אלכס פרגוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully