וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ונתניה נפרדו בתיקו 0:0

3.11.2007 / 19:36

למרות השליטה, ק"ש סיימה ב-0:0 ביתי נגד נתניה, שנשארה ב-10 שחקנים, ונעצרה לאחר 4 ניצחונות רצופים. צרפתי: "נשארנו עם המחמאות, וחבל"

הפועל קרית שמונה, עם ניצחון אחד בארבעת משחקיה האחרונים, היתה חייבת את הנקודות מול מכבי נתניה, כדי לא להסתבך בתחתית בשלב כה מוקדם של העונה. קרית שמונה שלטה ברוב שלבי המשחק, תקפה, יזמה מהלכים והיתה נחושה יותר, אך לא ניצלה את הרחקתו של זנו בונדאה הנתנייתי בדקה ה-62, וסיימה את משחקה נגד שחקניו של ראובן עטר בתיקו 0:0. רן בן שמעון ושחקניו יכולים להיות מאוד מאוכזבים מהפער בין היכולת לתוצאה.

נתניה הגיעה לעמק החולה עם ארבעה ניצחונות רצופים, ורצתה לשמור על הקצב, אך הפגינה יכולת חלשה בהתקפה ומשחק רופס במרכז השדה, ולא הצליחה לייצר מהלכי כדורגל ראויים.

מגרש עמוס צופים ראה את קרית שמונה פותחת חזק, ומסכנת את שערו של לירן שראובר, אבל עירנות של השוער הנתנייתי יחד עם חוסר דיוק של גיא צרפתי ורשלנות התקפית של אמנגואה, השאירו את התוצאה על כנה, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

למחצית השנייה עלתה נתניה נמרצת יותר, אך הדקות הראשונות לא הניבו מצבים ליד שני השערים. בדקה ה-62 בונדאה ספג אשום על שסטר לפניו של גיא צרפתי. עטר לא נלחץ, להפך, הוא דירבן את שחקניו לתקוף והכניס מיד את איתי שכטר במקום אוקוצ'ה כדי להזרים דם חדש להתקפה. זה לא ממש עזר, נתניה נסוגה לאחור, וקרית שמונה תקפה בחמת זעם. בסופו של דבר שחקניו של רן בן שמעון לא מצאו את הרשת הנתנייתית, והשיגו רק נקודה אחת.

מהלך המשחק

דקה 8 - בעיטה אדירה של גיא צרפתי מ-20 מטרים מחטיאה את המסגרת של לירן שטראובר.

דקה 10 - מתפרצת של קרית שמונה מצאה את אמנגואה חופשי ברחבה, אך הוא בעט ברשלנות מ-10 מטרים גבוה מעל השער.

דקה 55 - כדור קרן של גיא צרפתי אילץ את שטראובר להדפו אל קרן, לאחר שכמעט ונכנס לשער.

דקה 62 - כרטיס אדום לזנו בונדאה, לאחר שתיקל מאחור את גיא צרפתי, לא שלט בעצביו והיכה את קשר קרית שמונה בפניו.

דקה 78 - כדור חופשי של נתניה מצא את ראשו של ג'ורג' בה, שנגח פנימה, אך השופט חיים יעקב פסל בצדק את השער, משום עבירה שביצע תוך כדי המהלך בשביט אלימלך.

דקה 81 - פריצה נחושה של בן זקן הסתיימה בבעיטה שטוחה לשער נתניה, אך הכדור חמק ליד עמוד השער.

דקה 84 - נתניה התקשתה להרחיק כדור, אבידור עט על המציאה אך בעט חלש, ושטראובר קלט.

הרכב הפועל קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, גואל צ'ירסוואה, עבאס סוואן, גיא צרפתי, עמנואל אמנגוואה, יובל אבידור, יירו בלו.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, תמיר כהן, ז'נו בונדאה, אוקוצ'ה, ג'ורג' בה, דלה ימפולסקי.

עטר: "לא היה כדורגל מעניין, ולא מהנה"

מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון: "אני מאוכזב. שיחקנו טוב היום, אבל לא היינו חדים מספיק מול ההגנה של נתניה. היינו קצת נאיביים, לא צריך להגיע ל-17 מצבים, מספיקים שלושה או ארבעה, ולנצל אותם, ולא עשינו זאת. אנו לא עוסקים בסטטיסטיקות, במשחקים האחרונים שיחקנו פחות טוב, והדרך עוד ארוכה".

קשר קרית שמונה, גיא צרפתי: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בליגה חוץ מבית"ר ירושלים. אנו הולכים רק עם המחמאות, וחבל".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "משחק חלש מאוד שלנו. בכל מה שקשור לחלק ההתקפי, לא הגענו כמעט לשער. במשחק כה חלש, כשמוציאים תיקו, זה גם טוב. לא היה כדורגל מעניין, ולא מהנה. קרית שמונה היא קבוצה ביתית, וסגנון משחקה תואם את המגרש. לא סתם הם מוציאים פה נקודות. בסך הכל יש לנו שלושה ניצחונות ותיקו בחוץ מתחילת העונה, היום אני מאוכזב מצורת המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully