וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון ראשון לקרייתים, אס"א ממשיכה לא לשכנע

אתר Shooter

3.11.2007 / 17:29

הקבוצה מהצפון רשמה את ההפתעה של המחזור החמישי, ניצחונות גם לדאבליסטית מכבי ראשון לציון וליריבתה העירונית הפועל

אתר "shooter" מדווח כי המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), אחרי פגרת הנבחרת ואיומי השביתה של ארגון השחקנים, שדחה לעת עתה את השביתה המתוכננת למחזור הבא. הקבוצה הכי מבוגרת בליגה, הקרייתים, השיגה סוף סוף ניצחון ליגה ראשון; הפועל ראשל"צ עבדה קשה כדי לנצח את מכבי ת"א; בני הרצליה השיגו ניצחון שני רצוף על חשבון עירוני פתח תקוה; אס"א ת"א ו-א.ס. רמה"ש הציגו משחק חלש, שבסיומו יצאה הקבוצה התל אביבית מנצחת; הטייגרים מנס ציונה טרפו את ק"ש חולון ללא קושי; ומכבי ראשל"צ גברה על הקבוצה המדשדשת של הפועל ר"ג.

הפועל ר"ג - מכבי ראשל"צ 35:28

הדקות הראשונות הפיחו תקוות באוהדי ר"ג, אבל אז החלה האלופה ומחזיקת הגביע מראשל"צ לברוח, ואחרי שוויון 8 בדקה ה- 15 לקחו הצהובים את המושכות לידיהם ופתחו פער עד למחצית 22:16. המחצית השנייה הייתה שקולה, אך מהדקה ה- 34 החלו הצהובים שוב לברוח. בר"ג בלט אולג ויוסיאני עם תשעה שערים, אדי יאקובנקו הוסיף שישה משלו. בראשל"צ בלט תום מטלון עם משחק שיא של 11 שערים, אורוס מנדיץ', יואב נאמן וחן בירנבאום הוסיפו חמישה כל אחד.

מכבי ת"א - הפועל ראשל"צ 33:29

בעקבות הפציעות של עידן מימון, שחר מיארה ועומר דבדה שלא שיחקו, קיבל ארז גורלנד הוותיק דקות רבות אצל האדומים, ויחד עם ג'ון אנוצ'ה ואלגיס גדווילס הציג הגנה מאסיבית, איתה התמודדה ת"א יפה עד המחצית. משחק מצוין של האדומים: הגנה טובה בשילוב עם יציאה למתפרצות בראשות רן עפרון, שסיים את המשחק עם חמישה שערים, הובילו את הקבוצה מעיר היין למהפך. בת"א הרבו להבקיע ליאור לבר עם תשעה שערים, ליעד אשכנזי הוסיף שבעה משלו. בהפועל ראשל"צ סיים את המשחק ג'ון אנוצ'ה כמבקיע המצטיין עם 12 שערים, רן עפרון וגיל יעקב סיימו עם חמישה שערים כל אחד.

ארזים ר"ג - הקרייתים 19:15

בשעה טובה יש גם לקרייתים ניצחון ליגה העונה. יריב רינקוב הרבה להבקיע לקרייתים עם שבעה שערים. בארזים בלט איייזיק אקה עם שמונה שערים.

א.כ נס ציונה - מכבי קרית שרת חולון 22:37

בדקה העשירית הובילה נס ציונה רק בשני שערים, 5:3, אבל זה לא מנע ממנה ללחוץ על הדוושה ובעזרת זריקות חזקות וטובות של ברק פריד, בתוספת התקפות מתפרצות של אמיר לנגליב ואבי עטון, הגדילו הכתומים את ההפרש עד ל- 12:7 ובמחצית 17:9. במחצית השנייה חולון נראתה מבולבלת ולא מתואמת, ועד לסיום הטייגרים מנס ציונה המשיכו לטרוף את חולון, הגדילו את יתרונם ושמרו על מאזן ניצחונות מושלם בליגה. בחולון בלט, כמעט כרגיל, כריס אוגדובה עם שישה שערים. בנס ציונה סיים ברק פריד עם שישה שערים, אבי עטון, אמיר לנגליב ואייל שור הוסיפו חמישה כל אחד. מאריו סאריץ' סיים משחק חלש עם שער בודד.

א.ס. רמה"ש - אס"א ת"א 18:13

במשחק שאין הרבה מה לומר עליו המשיכה אס"א ביכולת הלא טובה שלה, אבל גם הפעם לא ניצלה זאת הקבוצה שמנגד כדי להפתיע. מישה לוין בצד של אס"א נעל את שערו ועזר לקבוצתו לצאת עם ניצחון נוסף, בצד השני היה זה פמי טונג'י שעצר כדורים רבים, אבל זה לא הספיק לקבוצתו. ברמה"ש בלט הזר השני, טונדי עבדול ראשיד, עם שישה שערים. אצל אס"א היה זה הרכש ממכבי ת"א, רוני גבאי, שסיים את המשחק עם חמישה שערים. ערן אברמוביץ', איציק חליפי ואייל קרן הוסיפו שני שערים כל אחד.

בני הרצליה - עירוני פ"ת 21:31

הרצליה פתחה את המשחק היטב למרות חסרונו של תומר שמעוני, שנפצע בקרסולו במהלך המחצית ולא חזר למשחק. שוער הרצליה ונבחרת ישראל, גיל יעקב, נעל את שערו ולא אפשר להתקפה של פ"ת להתבטא. בהרצליה בלטו מילן סטאניץ' ולירן גוליברוצקי עם שבעה שערים כל אחד. לפ"ת הרבה להבקיע נדב רובין שישה שערים, עמיר אהרון סיים את המשחק עם ארבעה שערים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully