וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: בית"ר/שמשון ת"א עלתה למקום השני

2.11.2007 / 15:28

ניצחה 0:2 את האחרונה כפר שלם וניצלה את ה-1:1 של מרמורק עם נס ציונה. השקמה/רמת חן פתחה פער של 3 נק' אחרי 0:3 על טירת הכרמל

שלושה משחקים פתחו אמש (שישי) את המחזור השביעי בליגה הארצית, ובשלושתם השיגו קבוצות הצמרת ניצחונות שהשאירו אותן חזק במירוץ על העלייה. המוליכה, מכבי השקמה/רמת חן, גברה בביתה 0:3 על עירוני טירת הכרמל. אחרי 65 דקות מאופסות שבר שלומי בן חמו את הקרח עם הראשון של המקומיים, בדקה ה-74 הכפיל איציק לוי את התוצאה בפנדל, ובדקה ה-83 כבש יאיר כהן צדק את השלישי בפנדל משלו.

גם הפועל בני ג'דידה רשמה ניצחון נאה של 0:3 בביתה, מול הפועל אשקלון, בה סיכם השבוע שייע פייגנבוים. וואהיב כיאל כבש את הראשון בדקה ה-39, אייל הזימה היה חתום על השני חמש דקות לאחר מכן, ובדקה ה-88 חגג אייל ראשיד את השלישי. מכבי כפר קנא ניצחה 0:1 בחוץ את עירוני קרית אתא משער של מוחמד עבאס בדקה ה-79, ועלתה זמנית למקום השלישי בטבלה.

הפועל מרמורק יכלה לצמק היום (שבת) את היתרון מהשקמה/רמת חן בחזרה לנקודה, אבל היא סיימה את משחקה ב-1:1 בחוץ נגד סקציה נס ציונה. אלירן שחר העלה את הקבוצה ממרמורק ליתרון, אבל עשר דקות אחר כך השווה שלומי בן חמו. מי שניצלה את התיקו של מרמורק והעפילה למקום השני על חשבונה היא בית"ר/שמשון ת"א, שגברה בחוץ 0:2 על הפועל כפר שלם . מוראד עליאן (60) ואבי טדסה (90+4) חתומים על השערים.

הפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ בבית שאן נגד הפועל בני טמרה וניצחה 1:2. שי אהרון (35) ואדיר מעודה (45) כבשו לקבוצה מהבירה. משה חלפון רק צימק בדקה ה-62. האדומים מהבירה נחלצו קצת מתחתית הליגה המאיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully