וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה-בית"ר: יצחקי: "אם ננצח, הם גמורים"

חלוץ האלופה יודע כי ניצחון יסגור את הליגה. טל יפתח בהרכב. אצל רוני לוי, דוידוביץ' וקינן כשירים, משומר עדיין בספק, חרזי בכוננות

מכבי חיפה ערכה בשבת אימון מסכם לקראת משחקה הערב (ראשון) נגד בית"ר ירושלים (20:50, ערוץ 10). באימון תירגל רוני לוי את ההרכב הראשון לקראת המשחק. בשבת צפתה הקבוצה בקלטות של המשחק הקודם בנתניה ורוני לוי שם דגש על הטעויות הבולטות שהובילו להפסד.

הבלם דקל קינן הרגיש לפני האימון כאבים ברגלו ביום שישי, ולכן ערך אימוני ריצה, אבל הוא ישחק הערב. גם המגן רוני גפני צפוי לחזור בקרוב ולאחר מכן ייקבע מי מבין שלושת המגנים (מסיללה, דנין וגפני) יישב ביציע. גם השוער ניר דוידוביץ' צפוי לפתוח בין הקורות לאחר שערך אימון מלא.

המגן אייל משומר תורגל בהרכב השני, אבל בכל מקרה נראה שמשומר יפתח בהרכב, למרות שאלון חרזי תורגל לעשות זאת באימון. ההערכה היא שמשומר יפתח בהרכב בכל זאת. נראה כי המטרה של רוני לוי היא "לאותת" למגן על חוסר שביעות הרצון ממנו במספר משחקים העונה.

יותר מ-10,000 כרטיסים נמכרו למשחק המסקרן. כ-150 כרטיסים יחכו לחיילים ביום המשחק. את הכרטיסים ניתן לרכוש בקופות "גרבר" או באמצעות האינטרנט. בחיפה ביקשו השבוע מהמשטרה להגביר את הערנות בכל הנוגע לפעילות של ספסרים במגרש. מכבי חיפה תחזור לשחק במפגש נגד בית"ר בתלבושת השחורה, משום שבקבוצה נטועה האמונה כי הסט הזה הביא להם מזל עד כה. רוני לוי קיים אמש (שבת) שיחות אישיות עם שלושה מתוך חמשת שחקניו הזרים (רנאטו, פאוליניו ומסיללה), והסביר להם את חשיבות המשחק.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר (אלון חרזי), דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה, פאוליניו, ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, רנאטו, יניב קטן.

יצחקי: "אם ננצח, חיפה גמורה"

בית"ר ירושלים השלימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה במשחק שיינעל את המחזור השמיני של ליגת העל. באמצע השבוע הביסה האלופה, במסגרת גביע הטוטו, 0:5 את הפועל תל אביב והמשחק הבהיר שני דברים לגבי מחר.

הדבר הראשון הוא שהקשר המושמץ עידן טל חוזר לעצמו. השני שטוטו תמוז הפצוע, שלא נטל חלק באימון המסכם, ייעדר ככל הנראה. כזכור, בשנה שעברה היה זה תמוז שהבקיע שני שערים כדי להעביר באופן כמעט רשמי את שרביט 'הקבוצה הטובה בארץ' לבית"ר. לגבי טל, הצוות המקצועי מאוד מרוצה מהשיפור שחל במשחקו והוא מגיע בכושר טוב למשחק החשוב. טל, ביחד עם אריק בנאדו ומיכאל זנדברג, חוזרים לשחק נגד הבית הקודם שלהם. טל מוכן לכך שיקבל פנים עוינת וחמה במיוחד על רקע העדפתו את הכסף הגדול של בית"ר.

אריק בנאדו, עוד חיפאי שחוזר הביתה אמר לאתר הרשמי: "אין ספק שזהו משחק של להיות או לחדול מבחינת מכבי חיפה, כפי שהם אמרו בתקשורת. אם חיפה תפסיד במשחק הזה, היא ללא ספק סופית מחוץ למרוץ האליפות, וזה מה שהופך את המשחק ליותר קשה". בנאדו גם התייחס להרגשה המוזרה של לשחק נגד האקסית ואמר: "כבר שיחקתי מספר פעמים נגד חיפה, זה תמיד מוזר בייחוד שגדלתי שם, ובטח שבקרית אליעזר זה עוד יותר מוזר. אבל מרגע שריקת הפתיחה זה כבר לא עובר בראש ומעניין אותי רק הניצחון של הקבוצה שלי".

מנגד, תפגוש בית"ר שחקנים שעשו את הדרך מהבירה לכרמל ויגיעו עם מוטיבציה מיוחדת להוכיח לאלופה כי טעתה כשוויתרה עליהם. מדובר בעמרי אפק ואלירן דנין שעברו לאחרונה, רוני גפני וצמד אהובי הקהל בירושלים מאור מליקסון את שלומי ארבייטמן.

למרות מיקומה ויכולתה של מכבי חיפה, הרוח הנושבת בירושלים היא כי הירוקים הם עדיין הקבוצה היחידה שמסוגלת לסכן את בית"ר השנה ולא בכדי המאמן יצחק שום סופר מדי שבוע את הפער מהקבוצה מהכרמל ולא מהמקום השני. דווקא ברק יצחקי אמר השבוע: "למיטב הבנתי מי שנמצאת במקום שני היא מכבי נתניה והיא כרגע הקבוצה ממנה אנחנו חוששים". לגבי חיפה אמר: "אני מסכים שאם ננצח בראשון הם גמורים. זה יהיה משחק מאוד קשה. מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד, בעיקר בבית. בקרית אליעזר תהיה להם תמיכה גדולה של הקהל". יצחק שום: "תהיה חווית כדורגל. מכבי חיפה מועדון מפואר, אבל אנחנו נבוא לנצח".

שינוי אחד בהרכב בית"ר

את האימון המסכם לקראת המשחק ערכה האלופה בקיסריה. עמית בן-שושן לא סיים את האימון. מי שיחליף את החלוץ הצעיר בהרכב הוא הברזילאי רומולו, שהתאושש מהפציעה בגבו בשבועיים האחרונים. רומולו נכנס כמחליף בשני המשחקים האחרונים נגד התל אביביות בליגה ובגביע הטוטו והספיק לבשל ולכבוש.

השינוי הצפוי בחוד הקבוצה הוא כנראה השינוי היחיד בהרכב בהשוואה לשבוע שעבר, מה שאומר שאבירם ברוכיאן ימשיך לספק מסירות לחלוצי בית"ר וימשיך לדחוק לקצה הספסל את מילובן מירוסביץ' וגל אלברמן. אם מאמן בית"ר יצחק שום יחליט בכל זאת על מגמה הגנתית יותר, ימצא עצמו אלברמן בהרכב.

3,000 אוהדים ירושלים צפויים להיות מחר ביציעי קריית אליעזר . הנהלת הקבוצה מימנה חמישה אוטובוסים שיסיעו הלוך וחזור את האוהדים.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, רומולו.

אגב, באופן סמלי המשחק ייערך בתאריך ה-4.11, בדיוק כמו לפני 12 שנה, באותו ערב ארור בו נרצח יצחק רבין.

עדכון ראשון: 18:34, 03/11/07
עדכון אחרון: 08:35, 04/11/07

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully