וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרקס הנודד

עו"ד אורי שלף

2.11.2007 / 12:24

הקרקס הנודד של הפועל אוסישקין ברחבי ליגה ב' הגיע השבוע להופעת אורח ברמה"ש, שגם אותה, אגב, אירחנו. הבלוג של אורי שלף

פעמיים בשנה לפחות, וזה בלי כל קשר ליכולת של הקבוצה, אני מקלל את עצמי על העובדה שקניתי מנוי לכדורגל. הסיבה ? שזרוע חורף, המצאה ישראלית! משחקים מחוץ לבלומפילד שני משחקי בית בעונה. ברמת גן, בהרצליה...שיהיה בהצלחה, נפגש אחרי חודש בבלומפילד. מילא בלומפילד וקבוצת הכדורגל האומללה שלנו, בואו נדבר קצת על הבית של הפועל אוסישקין. האמת לא ציפינו לבית, אבל חשבנו לתומנו שנוכל למצוא מקום בתל אביב, שבו נוכל לפחות לארח את משחקי הבית. טעינו. פעמיים בעונה אמרתי? שזרוע חורף? כל שבוע אנחנו נאלצים לנדוד לאולם אחר, גם כן משחק בית.

העירייה מנסה לעזור... אני חוזר: העירייה מנסה לעזור, מחלקת הספורט של העירייה מכתת רגליה בכל האולמות בעיר על מנת לנסות ולמצוא לנו מקלט זמני. בואו אלי לסלון ואני אעזור לכם למצוא פה נפט... פשוט אין אולמות בתל אביב שיכולים להכיל את מאות האנשים שרוצים לבוא ולראות את הפועל אוסישקין. בשביל לשחק ביד נוקיהו צריך תקציב של קבוצת מרכז טבלה בליגה האיטלקית, אולם האוניברסיטה תפוס על ידי ערבי ריקודי-עם נועזים בליווי מנחה והמפלט האחרון בהדר יוסף מכיל את כל קבוצות הספורט ההישגיות שתוכלו להעלות על דעתכם. וכך יוצא שהקרקס הנודד של הפועל אוסישקין תר לו ברחבי גוש דן בחיפוש אחר אולם מתאים. פעם זה בהדר יוסף, פעם זה ברמת גן ובפעם הבאה זה יהיה ברמת השרון. פרטים על סיבוב ההופעות הבא יפורסמו בקרוב.

גם השבוע היינו ברמת השרון, אבל זה היה משחק חוץ, הראשון שלנו העונה וגם אותו אנחנו בעצם אירחנו. התבלבלתם? אני מיד מסביר: רוב קבוצות הליגה פנו אלינו והסבו את תשומת לבנו לעובדה שאת משחקי הבית נגדנו הם לא יכולים לארח כי אין להם אישור באולם לקהל או אין מקום באולם לקהל. מי שמכיר את האולם האגדי באורט טכניקום בגבעתיים יודע ששתי החמישיות בקושי נכנסות שם. מה שמעמיד בפנינו שתי אפשרויות: או שנשחק ללא קהל, או שאנחנו נמצא להם אולם מתאים. איך לא יהיה קהל בקבוצה של האוהדים? אז גם לקבוצות האחרות בליגה אנחנו צריכים למצוא אולם.

שבוע הבא אנחנו במשחק חוץ אמיתי, על אמת. משחק במסגרת גביע האיגוד נגד מחזיקי הגביע הפועל גן רווה, שאיבדו בקיץ את כוכבם הבלתי מעורער שי סויסה להפועל אוסישקין, במהלך שהוגדר בפי רבים כהעברת השנה בליגה ב' מחוז מרכז.

אחרי הגביע חוזרים לליגה לעוד משחק בית...מי שיודע איפה שיודיע לי. אני בבית מחפש נפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully