וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא-בני סכנין: הדרבי הפרטי של אלישע לוי

מאמן בני סכנין הוא גם תושב כפר סבא, שהעלה את קבוצתה לליגת העל. הכפר סבאים לא יתנו לו להרגיש בבית ומגנים על אוהד לויטה

"הם קבוצה טובה. צריך לבוא מוכנים ולתת להם את הכבוד המגיע להם", אמר מאמן בני סכנין, אלישע לוי, לחניכיו ערב המפגש מחר מול הפועל כפר סבא. היום (שישי) קיים לוי אימון טקטי כהכנה למשחק ותירגל את ההרכב הקבוע. ההרכב יהיה זהה לזה שרץ בשבועות האחרונים, והוביל את הקבוצה למקום השלישי בטבלה.

המאמן אלישע לוי: "זה משחק חוץ שני ברציפות שלנו ונשתדל לעבור אותו בשלום. הפועל כפר סבא קבוצה מצוינת ואטרקטיבית, ובמגרשה הביתי צפוי לנו משחק קשה. נערך בהתאם, ואני מקווה שהשחקנים שלנו יפגינו מוטיבציה ורוח לחימה, כפי שהפגינו בשבועות האחרונים".

עבור אלישע לוי יהיה זה דרבי פרטי, שכן הוא תושב כפר סבא והיה זה שהעלה את הקבוצה לליגת העל. "היו לי שנתיים יפות בכפר סבא. פעם ראשונה שאני חוזר לשם, יחד עם גיאורגי שהיה עוזרי. מעבר לזה, את הסנטימנטים נשאיר בבית, וכל צד ירצה לקחת את הנקודות".

למרות שהגיע למקום השלישי, אלישע לוי לא נח על זרי הדפנה, וממשיך בניסיונותיו לתגבר את הסגל הדליל שלו. ביום ראשון הוא אמור לקבל תשובות ממספר סוכנים, לגבי שחקנים זרים שאינם תחת חוזה. לוי: "זה די בעייתי, אבל יש לנו זמן ונמשיך לחפש בסבלנות וביסודיות עש שנפגע בול בשחקן זר".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חמד גנאים, חאלד חלאיילה, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

"עשו ללויטה רצח אופי"

"עשו ללויטה רצח אופי, הוא שוער מצוין ונכון לעכשיו גם עולה ביכולת על גיא חיימוב". כך אמרו שחקנים בהפועל כפר סבא, בעקבות הפרסומים האחרונים על ירידה בכושרו של שוער הנבחרת האולימפית. בכלל, בקבוצה מציינים נתונים סטטיסטים שעשויים להדאיג מאוד את אלי אוחנה: חיימוב ספג חמישה שערים בשני משחקים (ליגה וגביע הטוטו). לויטה, לעומתו, ספג בארבעת המחזורים הראשונים של הליגה שער אחד בלבד, ושמר שלושה משחקים ברציפות על שער נקי. המאמן אלי אוחנה עדיין מתלבט מי מבין השוערים יפתח מול בני סכנין במוצאי שבת. "עדיין מוקדם להחליט, מי שיהיה יותר טוב ישחק. בכל מקרה, אקבל החלטה בסמוך למשחק", אמר אוחנה לפני האימון המסכם. בקבוצה מעריכים שלויטה יפתח בין הקורות.

בקבוצה עדיין לא החליטו לשחרר את החלוץ הקמרוני יוליוס אגבור. "כל השמועות על כך מופרכות", אמר אוחנה. "לכל שחקן צריך לתת זמן להתאקלם, רק בארץ עושים מכל דבר סיפור. אצלי רק מי שטוב ישחק. אסור לשכוח את התפוקה שלו". אגבור בישל שני שערים וכבש שער נוסף למרות שלא זכה לאשראי רחב מהמאמן. הקשר האחורי אביחי ידין חזר אתמול להתאמן ויהיה כשיר למשחק. במקרה כזה יעוזה אבובקרי יפתח על הספסל. הבלם דגלאס דה סילבה סובל מכאבים בקרסול, אבל צפוי להיות כשיר למשחק.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזבלאש; אביחי ידין, אלירן סיימון, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, אבי קנפו (יוליוס אגבור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully