וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הפועל ת"א: איפה יש יותר נעדרים?

אצל האדומים, ליאור אסולין וראובן עובד מושעים מהמשחק וגם מהאימונים. אצל הלוזונים - מכת פציעות. סולי צמח בספק, דמארי לא יפתח

אימון מכבי פתח תקוה אתמול (חמישי) הדאיג מעט את המאמן יוסי מזרחי. האחרון, כהרגלו, ערך ניתוח של המשחק הקודם מול בני יהודה, באמצעות עוזרו עופר פביאן, ושם דגש בעיקר על הטעויות במרכז ההגנה. אבל אז, כשהאימון התחיל, מזרחי היה מודאג מאוד ממה שראה על המגרש.


זה התחיל בהיעדרות של הבלם-קשר סולי צמח, שלא התאמן בטענה שעדיין לא התאושש ממכה שקיבל במהלך המשחק בגביע הטוטו. צמח נבדק והתברר שהוא סובל משטף דם בקרסול. בקבוצה מקווים כעת שהוא יהיה כשיר למשחק. הקשר אורי לוזון סובל עדיין מקרע בשריר ואתמול הוחלט שהוא לא ייכלל בסגל לקראת המשחק מול אחיו, מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון. עומר גולן לא התאמן שלשום והתלונן על כאבי גב חזקים. לפני האימון מזרחי היה מאוד מוטרד מכך, אבל בסופו של דבר גולן חזר להתאמן ואמור לפתוח בהרכב. לגבי ניצן דמארי, שהעריכו כי יהיה כשיר למשחק, הוא עדיין לא חזר לכושר מלא ולא ייפתח בהרכב בכל מקרה.


בחוג האוהדים גיבשו עמדה לקראת המשחק מול גיא לוזון. האוהדים החליטו לקבל בצורה יפה את המאמן לשעבר, והודיעו על כך גם להנהלה. "אולי כמה ישרקו בוז, אבל בגדול, נקבל את גיא כמו שראוי לקבל אותו", אמרו בחוג האוהדים. האוהדים מקווים להעניק בסוף המשחק בקבוקי שמפניה לשחקנים המצטיינים, אם ינצחו את המשחק. כזכור, אחד השחקנים הבכירים בקבוצה אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אני מקווה שהחברים שלי לקבוצה לא יפתחו פה רגליים".


ההתאחדות לכדורגל החליטה אתמול שלא לשלוח חוקרים של "ויצמן-יער" למשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל תל אביב. כזכור, אמר שלשום גורם בהתאחדות, כי היא אמורה להחליט האם לשלוח חוקרים למשחק בשל רגישותו. בהתאחדות הסבירו: "לא לכל משחק צריך לשלוח חוקרים. זה בזבוז כסף, יש מצלמות טלוויזיה ואם יהיו אירועים חריגים אפשר לצפות בקלטות".


לפי האימון אתמול, הזר ננאד סאביץ' עשוי לפתוח על הספסל. פליקס אובוקה, שכבש שער ניצחון מול בני יהודה, צפוי לפתוח בעמדה התקפית, מתחת לחלוצים. לירן כהן ישחק בצד שמאל של הקישור. בהתקפה, אוהד קדוסי יפתח לצדו של עומר גולן וינסה לכבוש את שערו הראשון העונה.


הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, קובי גנון, מוראד מגאמדוב, נאור פסר; בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, לירן כהן, פליקס אובוקה; עומר גולן, אוהד קדוסי.

עובד ואסולין לא מורשים להתאמן

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון, החליט ששני שחקני הקבוצה, ליאור אסולין וראובן עובד לא יורשו להתאמן עם שאר שחקני הקבוצה עד להודעה חדשה. השניים קיבלו את הבשורה באימון המסכם בוולפסון.

למרות האיסור הגורף על השניים להתאמן בוולפסון, החליטו עובד ואסולין לקיים אימון ריצה בצידי המגרש, למרות שלא חוייבו לעשות כך. לאחר כ-25 דקות בהן התאמנו החליטו השניים לעזוב את המתחם.

סוכנו של ראובן עובד, אייל מלול, אמר בתגובה: "לראובן נאמר לא להתאמן, אך הוא החליט לערוך אימוני ריצה שבסופן הוא עזב את המקום. הוא לא ביקש רשות לעזוב כי נאמר לו לעזוב מלכתחילה. אנחנו נחכה להבהרות בנוגע לעתידו של ראובן רק לאחר המשחק ביום שבת. המצב הזה הוא לא יכול להמשיך מבחינתנו. היינו בהלם כאשר שמענו על המתרחש. נבקש לקבל הבהרות בנושא".

מהפועל תל אביב נמסר כי: "הכל נעשה בשל החלטה מקצועית של הצוות המקצועי. ראובן עובד וליאור אסולין התאמנו בצידי המגרש". מי שלא התייצב בכלל לאימון הבוקר הוא יגאל אנטבי, שלדבריו לא חש בטוב. בהפועל תל אביב מסרו כי המגן עידכן לפני האימון כי הוא לא יגיע כי הוא חולה.

בתוך כך ממשיכה הפועל תל אביב בהכנותיה לקראת המשחק ביום שבת נגד מכבי פ"ת, במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. לוזון אמר לשחקנים לפני האימון: "עברנו שבוע לא קל, עם הרבה מאוד התרחשויות. נעלה בשבת כדי לנצח". וואליד באדיר, קפטן הקבוצה, לא יפתח בהרכב, לאחר שלוזון לא מרוצה מתפקודו.

עידן סרור וברוך דגו עשויים לשתף פעולה יחד בקישור הקבוצה, לראשונה העונה. גם עמאר מנצור יאבד את מקומו בהרכב.

הרכב משוער: וינסנט אניימה; ליאור בקשי, טל חן, גבריאל דוס סנטוס, גל שיש; מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, עידן סרור, ברוך דגו, אבדג'י; פאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully