וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-נתניה: הגזרה הצפונית מתחממת

אריק רחמיאן ויצחק סולומון

2.11.2007 / 10:47

איתי שכטר עבר את מבחן הכשירות וצפוי לפתוח בהרכב של עטר. בקריה מתכוונים להמשיך לנצל את האיצטדיון הביתי, עבאס סואן חוזר

מכבי נתניה קיימה היום את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מול הפועל קרית שמונה (שבת, 14:30). בסיום האימון יצאה הקבוצה למטולה, שם תעביר את השבת בבית מלון. את אסיפת הוידיאו, שמתקיימת בדרך כלל יום לפני משחק במועדון, העביר ראובן עטר באוטובוס בזמן הנסיעה לצפון.

החלוץ איתי שכטר, המחלים מפציעה, ערך היום אימון מלא, ובעצה אחת עם הצוות המקצועי נקבע כי הוא ייכלל בסגל של ראובן עטר, והוא אף צפוי לפתוח מחר בחוליית ההתקפה של נתניה. דלה ימפולסקי, שהיה אמור לפתוח במקומו, יירד לספסל.

שכטר שהתראיין לרדיו קול נתניה אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום ההצלחות שלנו, אבל אנחנו יודעים שמולנו עומדת יריבה חזקה ומאומנת היטב, שמצליחה מאוד בליגה. אנחנו מכבדים כל קבוצה בליגת העל, ומתחייסים לקרית שמונה למרות שרק השנה עלתה לליגה, כמו לכל קבוצה. אין ספק שהולך להיות מחר משחק קשה מאוד".

לקראת המשחק בקרית שמונה אמר שחקן בקבוצה: "רק לחשוב שחלילה נחזור את כל הדרך מקרית שמונה עם הפסד, יגרום לכולנו לעלות בטירוף למשחק ולהמשיך במומנטום הניצחונות שלנו מהשבועות האחרונים".

מחר יקיימו מכבי נתניה והפועל קרית שמונה הצגה כפולה. לפני מפגש הבוגרים יתקיים מפגש בין קבוצות הנוער של שני המועדונים. קבוצת הנוער של מכבי נתניה אינה מצליחה להתרומם מתחתית הטבלה, תנסה גם היא לחזור עם שלוש נקודות מאצבע הגליל. חניכיו של בני לם יצאו גם הם לקרית שמונה הערב וישהו באכסניה.

המגן-קשר סטניסלב אנגלוביץ', שפתח בשבועיים האחרונים בהרכב בשל פציעתו של קלמי סבן, ירד לספסל, ובעמדת המגן הימני יחזור סבן להרכב של עטר.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, תמיר כהן, ז'נו בונדאה, אוקוצ'ה, ג'ורג' בה, איתי שכטר (ימפולסקי).

"נתניה קבוצה טובה, גם אנחנו"

מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, ערך הבוקר אימון טקטי קל, כהכנה למשחק מול מכבי נתניה. לאחר שאיבדו נקודות ליגה ראשונות בבית, בשבוע שעבר נגד כפר סבא, מקווים חניכיו של בן שמעון לחזור למסלול הניצחונות, לפני היציאה לטדי בשבוע הבא, למשחק מול האלופה. בקריה אומרים: "נתניה קבוצה טובה, אבל גם אנחנו", ומתכוונים להשאיר את הנקודות בבית.

מסגל קריית שמונה ייחסרו הפצועים החלוץ פיטר אופורי-קוואיה, וכן המגן מאור פרץ. יירו בלו פצוע קלות אך יעמוד לרשות המאמן. להרכב יחזור עבאס סואן מעונש הרחקה, והוא אמור להיות תוספת כוח חשובה למרכז השדה של הקריה. עבור הקפטן יניב לביא, יוצא מכבי נתניה, המשחק יהיה דרבי פרטי מול קבוצת האם שלו.

שיחת השבוע בקריית שמונה הייתה האפשרות שההתאחדות תחליט לא לאפשר יותר לארח משחקים באצטדיון העירוני, בשל העובדה שהקריה לא עמדה בלוח הזמנים שהוצב לה. בקריה חוששים מאפשרות כזו, לאור העובדה שאת רוב הנקודות שצברה השיגה במגרשה הביתי.


ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, גואל צ'ירסוואה, עבאס סוואן, גיא צרפתי, עמנואל אמנגוואה, פטר אופריקוואה, יירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully