וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הדרבי הקטן

2.11.2007 / 8:30

פינת הסטטיסטיקה: בני יהודה ומכבי תל אביב, שהשיגו יחד בליגת העל 9 נקודות מתוך 42 אפשריות, מרגישות היטב את חום התחתית. לנו זה מבטיח דרבי קטן מעניין במיוחד

דרבי תל-אביבי בין שתי קבוצות תחתית ייערך במחזור השביעי של ליגת העל, בין מכבי לבני יהודה, ואנחנו פה כדי לעזור לכל המתלבטים בשאלה על מי להמר. מצד אחד, מכבי ת"א נראית כרגע כאחת המועמדות הבולטות לירידה, כמה מוזר שזה נשמע, אך היכולת במשחק הליגה האחרון, בו הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים, הראה שאולי אפשר גם אחרת.

כבר סיפרנו לכם שניר לוין עדיין לא חגג שער כמאמן מכבי בקדנציה הנוכחית. בחמשת המשחקים האחרונים בהם הפסידה הקבוצה בליגה, מכבי לא כבשה, ומלבד העובדה שהיא השיגה רק נקודה אחת עד כה העונה, היא נראית בעיקר כמו קבוצה שרוצה אבל לא יכולה. האם כאן יבוא השינוי? נבדוק מה אומרים המספרים של בני יהודה, ואולי נדע.

בינתיים נראה שגם הזהובים של ניצן שירזי הולכים השנה להילחם נגד הירידה. סרטי המלחמה חוזרים, ובגדול. בני יהודה, המדורגת במקום התשיעי בליגה, השיגה רק ניצחון חוץ אחד בארבעה משחקים, ומגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בליגה. למרות הניצחון בגביע הטוטו 1:2 על הפועל כפר סבא, קדמו למשחק הזה הפסד 1:0 למכבי פתח תקווה ותבוסה 3:0 למ.ס. אשדוד.

בשנה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים, כאשר מכבי ניצחה פעם אחת, בני יהודה פעם ומשחק נוסף הסתיים בתיקו. מאוזן בהחלט. במפגש הראשון ניצחו הזהובים 2:3 בזכות שערים של ליאור אסולין, יאשה ודריאן ואימורו לוקמן. משה ביטון, היום בבני יהודה, ואבי נמני כבשו אז למכבי תל אביב.

המפגש השני אשתקד הסתיים בתיקו 1:1, כאשר יוסי שבחון כובש את השער הראשון לצהובים ויניב אלול אחראי לשוויון. במשחק השלישי חגגה מכבי ניצחון 0:4 ענק, משהו שנראה כרגע כמו תסריט לא הגיוני בעליל, כשאבי נמני, משה ביטון, מילאן מרדיקוביץ' וליאור ז'אן אחראים לקונצרט.

והפעם? כמו בכל דרבי תל אביבי, גם אם הדרבי הקטן, הכל פתוח. אנחנו סבורים שמכבי מסוגלת להשיג את הנקודה השנייה שלה העונה, כלומר שהמשחק יסתיים בתיקו. במקרה שכזה תוכלו ליהנות מיחס של 2.90 (ניתן להמר רק על המשחק הזה - סינגל). שיהיה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully