וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש, חדש

2.11.2007 / 8:30

פינת המטמון: רצף ההצלחות שלנו נקטע (זמנית) ביום שלישי. הגיע הזמן לחזור למוטב עם שני טורים חדשים

טופס הווינר בשישי-שבת מכיל, כפי שאתם וודאי יודעים, את הליגות האירופאיות הבכירות בכדורגל ובנוסף את ליגת העל והליגה הלאומית שלנו. גיבשנו עבורכם שני טורים חדשים, עם סיכויים לא רעים לקחת כסף בסוף השבוע. אתם מוזמנים לקחת עצה לדרך.

הטור הסולידי: 4 משחקים, יחס 3.81 (10 ש"ח יניבו 38 ש"ח)

משחק מספר 10: נאנט – אז'קסיו. מוליכת הליגה השנייה בצרפת מגיעה עם הרבה ביטחון למפגש הביתי מול הקבוצה מהמקום ה-12. נאנט ניצחה בחוץ 0:1 את ניור, ובשל העובדה שהיא עדיין לא הפסידה בבית, נראה שהיא תשיג הפעם נוספת נקודות קלות. ההימור: 1, יחס 1.35.

משחק מספר 38: המבורג – הרטה ברלין. שתי הקבוצות מגיעות אחרי משחק גביע. הרטה, שנמצאת במקום השמיני, עדיין בהלם מההדחה על-ידי וופרטאל ונראה שהיא לא תתאושש מול הקבוצה שמדורגת במקום השני בליגה ונמצאת במומנטום טוב במיוחד. ההימור: 1, יחס 1.40.

משחק מספר 41: אסטון וילה – דרבי קאונטי. דרבי היא הקבוצה הגרועה ביותר בליגה והשיגה רק ניצחון ליגה אחד. בחוץ היא הפסידה חמישה משחקים מתוך שישה. הוילה, שמדורגת במקום העשירי, דומיננטית מאוד בבית ותשיג נקודות חשובות במאבק להגיע לצמרת. ההימור: 1, יחס 1.30.

משחק מספר 53: מ.ס. אשדוד – מכבי הרצליה. פרט לשבועיים שבהם חטפה בראש, אשדוד נראתה טוב ברוב משחקיה. הרבה עידוד שאבו השחקנים של אלון חזן מהניצחון על הפועל תל אביב, ובבית מול מכבי הרצליה הם יהיו חייבים לנצח כדי להמשיך את מסע ההתאוששות. ההימור: 1, יחס 1.55.

טור מספר 2: הימורי מאץ'

בחרנו את המשחק בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד לצורך הימור מאץ'. מוליכות הפרמייר ליג נפגשות באיצטדיון "האמירויות", כאשר לשתיהן 26 נקודות בראש הליגה (לארסנל משחק חסר). ארסנל של ארסן ונגר הייתה קרובה להפסד במחזור האחרון מול ליברפול, אך לבסוף הצליחה להשוות וסיימה ב-1:1. היונייטד מגיעה למשחק לאחר ניצחון משכנע 1:4 בבית על מידלסבורו.

מבחינת הימור על תוצאה, יש לנו הרגשה כי ארסנל תסיים את המשחק כשידה על העליונה. כמה הזוי שזה נשמע, ארסנל נמצאת כיום בכושר טוב יותר מיריבתה, ולהערכתנו היא תנצח 0:1. במקרה כזה תוכלו לזכות ביחס של 7.5 (10 ש"ח יניבו 75 ש"ח).

מלבד זאת ניתן להמר, כידוע, על תוצאת המחצית ותוצאת הסיום. אנו נטען כי בתום המחצית הראשונה לא תהיה הכרעה, והשער שארסנל תכבוש יובקע במחצית השנייה. במקרה שכזה, הסימון הוא X/1, והיחס לכך הוא 4.3 (10 ש"ח יניב 43 ש"ח). שיהיה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully