וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד עלתה למקום הראשון

3.11.2007 / 17:16

הקבוצה של מישל דיין גברה 0:1 על חיפה והעפילה לפסגה, אחרי שראשל"צ ואחי נצרת סיימו ב-2:2. ב"ש הביסה 0:4 את הפועל ר"ג. עכו-רמה"ש 3:0

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא אתמול (שישי) לדרך, כשבמשחק המרכזי נפגשו שתי הראשונות ערב המחזור, ראשון לציון ואחי נצרת לקרב ראש בראש על הפיסגה, שהסתיים ב-2:2 מהנה ומלא אירועים. מי שהיתה יכולה לנצל את התיקו בין המוליכות היא הפועל רעננה, אבל היא סיימה רק בתיקו 1:1 מול הפועל נצרת עילית. הכח רמת גן, שמתחילה להתאושש מהפתיחה הרעה שלה, נצמדה לרעננה עם ניצחון נאה 0:1 על הפועל פתח תקווה, במפגש בין שתי היורדות מליגת העל.

בני לוד של מישל דיין ניצלה את התיקו של שתי המוליכות והעפילה למקום הראשון, אחרי שגברה 0:1 בביתה על הפועל חיפה. הפועל עכו פתחה עידן חדש אחרי אייל לחמן, אבל גם הוא החל ברגל שמאל עם תבוסה מחפירה, 3:0 בבית לרמת השרון. הפועל באר שבע התפוצצה בביתה, 0:4 על הפועל רמת גן המסכנה ועלתה למקום הרביעי בטבלה.

מכבי אחי נצרת-עירוני ראשל"צ 2:2

שתי המוליכות המפתיעות של הליגה ערב המחזור סיפקו לנו משחק מהנה וגדוש שערים, שהותיר כל אחת מהן מעט מאוכזבת, אך שמר על מקומן בצמרת הטבלה. מסכת הכיבושים נפתחה בדקה ה-43, כששוער ראשון לציון, אבי איבגי, השמיט כדור שבעט אלירן חודידה אל תוך השער, והשופט פסק על 0:1 לזכות אחי נצרת. אסי בוזגלו איזן את התוצאה בדקה ה-66, ובדקה ה-77 כבש מור גולן שער מדהים מ-25 מטרים, שהיה נראה אז כשער הניצחון של הכתומים, אבל קרלוס סיבליוס לא אמר נואש, והצליח להשתלט בתוספת הזמן על הכדור ברחבה של נצרת ולכבוש שער יקר מאין כמוהו, שקבע 2:2 בסיום..

הפועל רעננה-נצרת עילית 1:1

התיקו בנצרת שירת מצוין את קבוצתו של אלי כהן שהיתה יכולה לחזור למקום הראשון עם ניצחון על הפועל נצרת עילית מהתחתית, אבל רעננה שוב כשלה להשיג שלוש נקודות והמשיכה את הצלילה שלה. בדקה ה-20 זה עוד נראה טוב עבור המקומיים כשסרג' איילי העלה אותם ל-0:1 בפנדל, אבל שמונה דקות לאחר מכן השווה שחר סימנטוב בפנדל משלו לאורחים מהצפון, ששמרו על התיקו עד הסיום וחזרו מרוצים הביתה.

הכח רמת גן-הפועל פ"ת 0:1

שתי הנושרות הטריות מליגת העל חושבות על חזרה מהירה לליגה הבכירה, אבל בינתיים מגלות חוסר יציבות והן תקועות אי שם במרכז הטבלה. אורי מלמיליאן שירד יחד עם הכח מליגת העל בעונה שעברה, פגש לראשונה את קבוצתו לשעבר, ונאלץ לראות את בלמו גל כהן מבצע עבירה ברחבה בדקה ה-31 ורואה את הכרטיס האדום. ברק בדש ניצל את ההזדמנות מהנקודה הלבנה, וכבש את השער היחיד במשחק, שסידר שלוש נקודות חשובות למקומיים, שפתאום מרוחקים רק נקודה מהפסגה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל בני לוד-הפועל חיפה 0:1

שתי הקבוצות הגיעו אחרי ניצחונות מרשימים במחזור הקודם. הקבוצה של מישל דיין ידעה, אחרי התיקו 2:2 הדרמטי בין המוליכות, עירוני ראשון לציוון ומכבי אחי נצרת, כי ניצחון שלה יעלה אותה לראש הטבלה.

אחמד סבע לא חיכה הרבה כדי להעלות את המקומיים ליתרון, כשכבש כבר בדקה ה-12. למישל דיין, שכבר ראה הכל בליגה הזו עם הפועל ירושלים, יש הזדמנות נהדרת להביא את הקבוצה הנוכחית שלו למחוזות שספק אם היתה בהם אי פעם, אם ימשיך כך.

הפועל חיפה של שלומי דורה מתיימרת להתחרות על העלייה, אבל בינתיים היא לא מצליחה לעשות את הסוויץ' בראש ועדיין לא יציבה דיה כדי להתברג בצמרת, אלא שבליגה הזו כל ניצחון יכול להקפיץ קבוצה למקומות המובילים לליגת העל והפסד למקומות המובילים לארצית.

הפועל עכו - עירוני רמת השרון 3:0

אייל לחמן עזב את הצפוניים והשאיר אחריו קבוצה כושלת, תקועה במקום האחרון עם ניצחון אחד בלבד וחמש נקודות. היום נוספה עוד תבוסה לא נעימה בבית לקבוצה מהמרכז. עד הדקה ה-73 לא הצליחו שתי הקבוצות לכבוש, עד שרונן שוורצמן (73), שרון גורמזנו (77) ותום מנשרוב (86) הביאו את שלוש הנקודות למרכז. עכו ממשיכה ללכת מדחי אל דחי.

הפועל ב"ש - הפועל רמת גן 0:4

רק לפני כמה שנים שתי הקבוצות נפגשו בגמר גביע המדינה, אבל השבת הן חזרו לווסרמיל לאירוע קצת יותר צנוע - משחק מרכז טבלה בליגה הלאומית, בסופו האדומים מבירת הנגב הצטרפו לחבורת הצמרת, בעוד הקבוצה של יובל נעים נדבקה, בעל כורחה, לתחתית הליגה.

הבאר שבעים, שפתחו את העונה לא טוב, ממשיכים לדבר ברביעיות. באמצע השבוע גברה הקבוצה של בלבול 0:4 בגביע הטוטו על הפועל נצרת עילית עם שלושער של אורן ניסים. הערב, הם שוב עשו את זה, באותה תוצאה, הפעם ליאנדרו סימיוני כבש שלישייה. החגיגה של המקומיים נפתחה כבר בדקה ה-2 עם שער של סימיוני. בדקה ה-22 אלי לוי הורחק משורות רמת גן. באותה דקה אורן ניסים כבש את השני, לא לפני שהחטיא פנדל. סימיוני כבש עוד שניים בדקות 36 ו-63.

הקבוצה של בלבול עלתה לאחר הניצחון למקום הרביעי בטבלה במרחק של נקודה מהמקום שמוליך לאן שהיא כל כך רוצה להגיע אליו, ליגת העל. רמת גן הידרדרה עד המקום העשירי בעבקות התבוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully