וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "התביישתי באיך שנראינו"

1.11.2007 / 23:08

עודד קטש לא מצא הסברים ליכולת הדלה של מכבי ת"א בהפסד לריטאס וילנה. על פייזר אמר: "מי שירצה לשחק יצטרך להוכיח את עצמו בהגנה"

מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון העונה ביורוליג, 92:74 בחוץ מול ריטאס וילנה. אחרי שני ניצחונות לא משכנעים מאז פתיחת העונה, מול לה מאן ומול עירוני נהריה, היכולת הבינונית לא הספיקה מול הליטאים.

"זה לא מקום קל לשחק בו ואפשר להפסיד, אבל הדרך בה נראינו במחצית הראשונה זה יותר מלהפסיד", אמר מאמן הקבוצה, עודד קטש, אחרי המשחק, "אין לי הסבר ל-11:0 בריבאונד התקפה, זה משהו שאי אפשר להתמודד איתו, אבל אנחנו חייבים ללמוד מזה".

"אמרתי לשחקנים שאני מתבייש באיך שנראנו במחצית הראשונה", הוסיף קטש, "אם היינו עולים עם אותן אנרגיות של המחצית השנייה זה היה אחרת. אנחנו מאוד לא אגרסיביים ונצטרך לתת על זה את הדעת. אני יודע לנטרל רעשים ונצטרך להמשיך הלאה. כמאמן - לפעמים אני יכול לצפות דברים, אבל הפעם הייתה לי תחושה טובה. באנו עם תכנית משחק שלא עבדה".

על העובדה שטרנס מוריס פתח על חשבונו של מרקוס פייזר בחמישייה הצהובה אמר המאמן: "אני צריך לעלות עם מי שאני חושב שהוא הכי טוב לקבוצה. טרנס הוכיח שהוא מייצב לנו את ההגנה ואם מישהו רוצה לשחק הוא יצטרך להוכיח לי שהוא מתאים בעיקר בצד ההגנתי".

המאמן המנצח, אלכסנדר טריפונוביץ' , היה מרוצה: "הראנו אופי והרבה רצון להילחם במשך כל 40 הדקות. נתנו להם לקלוע נקודות קלות בתחילת הרבע האחרון, אבל אני שמח שהשחקנים שלי מנעו מהגארדים של מכבי לקלוע שלשות. מאזן הריבאונדים בהתקפה רק מוכיח כמה נחושים היינו היום. יש לנו שני ניצחונות, אחד מהם על קבוצה גדולה ואנחנו אפילו יותר מלאי מוטיבציה לקראת העתיד".

ארתוראס יומאנטאס, שהצטיין בריטאס, הוסיף: "המאמן אמר לנו לשים לב לניקולה וויצ'יץ' והיה מאוד חשוב לנו לא לתת לו להיכנס לקצב. עם הקהל הנהדר שלנו ההרגשה היא פנטסטית. אסור לנו לאכזב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully