וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: אריזונה סטייט על המוקד

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

1.11.2007 / 15:10

אף אחד לא האמין שהמפגש של ASU עם הדאקס יהיה מרכזי, אבל עובדה - זה מה שקרה. סייבן ואלאבמה ינסו למקש את לואיזיאנה סטייט

בשבוע שיש בו שני משחקים מרכזיים – אחד מהם חזינו כמשחק מרכזי מהרגע שפורסם הלו"ז, והשני הוא הכי מפתיע. השאלה המתבקשת היא איפה יהיו הפתעות השבוע? הנה הלו"ז המלא למדורגות, בואו תגידו לנו אתם.

רגשות של אנטי לגרייזס

אורגון (4) – אריזונה סטייט (6)

אנחנו בשבוע העשירי, ומי היה מאמין שזה יהיה המשחק המרכזי? הברווזים מאורגון באים למשחק כשהם יודעים שניצחון יציב אותם בראש המרוץ לאליפות הפאק-10, יסנדל אותם חזק מאוד בטופ-5 של אמריקה וכנראה יבטיח כבר הופעת בול מרכזי בינואר. מנגד, אריזונה סטייט ממשיכה בלו"ז הקשה שהתחיל בשבוע שעבר (בניצחון על קליפורניה), והיא רוצה לשמור על המאזן המושלם שלה, ובמקביל להראות לכולם שזה לא רק בגלל סדר המשחקים הנוח. קרפנטר נגד דיקסון – דו קרב בין שני האריות החדשות של הפאק-10.

הימור: אנחנו יודעים שהברווזים ינצחו את הגרייזסים, בטח ובטח שבבית, ולכן יש לנו רק דבר אחד לעשות – לנחס את הסאן דווילז. רק בשביל זה אנחנו מהמרים על אריזונה סטייט.


אלבאמה (17) – לואיזיאנה סטייט (3)

סייבן הוא סייטן בבאטון רוז'. כולם כבר סימנו את המשחק הזה לפני חצי שנה ביומן, הדפיסו חולצות במיוחד בשביל המאורע – המאמן האהוב לשעבר בלואיזיאנה רוצה להרוס את שאיפות האליפות של הטייגרס, ולהוכיח להם שנקמות יש רק בסופראנוס, לא על מגרש הפוטבול. מי אמר שמלחמות כבר לא קורות בחורף? לס מיילס הביא הרבה כבוד ויוקרה לקבוצה שכבר היה לה את זה, ועכשיו רק נותר לו דבר אחד – לנצח את המאמן האגדי שכיהן שם לפניו. זה יהיה מפגש מוחות מרתק, והימור שלנו – לואיזיאנה סטייט, אם כל השחקנים בריאים ושלמים, פשוט יותר מדי טובה, גם בביתו של סייבן.

יתר המדורגות:

אוהיו סטייט (1) - ויסקונסין

אחרי שעברו בהצלחה את המפגש בהאפי ואלי, הבאקאייז מארחים עוד מפגש מעניין, מול מי שהייתה היריבה הגדולה שלהם בביג-10 בתחילת העונה ונעלמה מהדירוג. שני משחקים מרשימים בשבועיים האחרונים החזירו את הצבע ללחיים של פי.ג'יי היל והגיריות, ואם אפשר על הדרך להרוס לבאקאייז את העונה המושלמת שלהם, למה לא? הימור שלנו – הצבע היחידי בלחיים יהיה סגול עם סימנים של דשא.


בוסטון קולג' (2) – פלורידה סטייט

מועמד הייזמן או לא, למאט ריאן מצפה עוד עבודה קשה בשטח מול קבוצה שמתמחה בלהסריח את המשחק. בשבוע שעבר הוא יצא מזה בזול, ואם השבוע לא ירד גשם – גם השבוע הוא ימשיך להוביל את הקבוצה היחידה בטופ-5 שלא בא לנו לראות במשחק האליפות.


אוקלהומה (5) – טקסס איי.אנד.אם

הסונרס נחו בשבוע שעבר, אבל מאז ההפסד לקולוראדו הם לא נראים כאותה הקבוצה שפתחה את העונה בסערה ודרסה את יריבותיה. בראדפורד וקלי אמורים לצלוח את מבחן האגיס ולהמשיך ולהתבסס בראש הדירוג, אבל מה אנחנו כבר מבינים. זהירות – מוקש.


קנזס (8) - נברסקה

אין ניגוד גדול יותר מאשר המומנטום שבו שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה. קנזס בלתי מנוצחת, רוכבת על גל של ניצחונות חוץ מרשימים בקולוראדו ואצל האגיס, חוזרת הביתה כדי לפגוש את ההאסקרס, שבשנה שעברה הנחילו להם הפסד כואב בהארכה. נברסקה, שנאבקת עם נוטר דאם על התואר "הקבוצה המפורקת של העונה" יכולה רק לחלום על לקלקל לג'יי-הוקס את המאזן המושלם.


קולוראדו – מיזורי (9)

צ'ייס דניאל ינסה לא ליפול בשדה המוקשים שפיצץ את אוקלהומה. קולוראדו נראית טוב גם כשהיא מפסידה, בטח כשזה בבית. לא יהיה פשוט, אבל אנחנו הולכים עם מיזו.


ג'ורג'יה (10) - טרוי

אחרי שהבולדוגס ניצחו את טיבו והגייטורס בשבוע שעבר, הם חוזרים הביתה לשלושה משחקים רצופים, כשהראשון שבהם הוא כנראה הפשוט ביותר. טרוי היא לא קבוצה, ומת'יו סטפורד בונה על שיפור הסטטיסטיקה האישית שלו לקראת המפגש מול אובורן בשבוע הבא. אנחנו הולכים עם ג'ורג'יה, אבל מסמנים לכם את המשחק הזה – בעונה הנוכחית המשחק הזה עלול לתת לנו את הפתעת המחזור, בטח אם הבולדוגס כבר בראש של אובורן.

USC תמשיך להסריח

ג'ורג'יה טק – וירג'יניה טק (11)

המשחק המוקדם של יום חמישי מביא את הטקים מוירג'יניה לביתם של הטקים מג'ורג'יה. הרבה פוטבול לא תראו במשחק הזה, שמפגיש את שתי המאכזבות של ה-ACC, לפחות לא כל עוד זה תלוי בהוקיס, אבל היי – המשחק משודר באי.אס.פי.אן, מה, לא תראו?


דרום קליפורניה (13) – אורגון סטייט

אחרי ההפסד לברווזים צריכים הטרויאנים להתאפס על עצמם כדי לא להפסיד לקבוצה שניצחה אותם בשנה שעברה. הילדים של פיט קארול לא ממש מבחינים בין בית לחוץ – הם משחקים זוועה איפה שלא תשימו אותם. השאלה היא האם הקואלה יחזור לשחק במקום דירטי סאנצ'ס, והאם אורגון סטייט תהרוס את חלומות ההולידיי-בול לטרויאניים?


אוקלהומה סטייט – טקסס (14)

ג'מאל צ'ארלס נתן תצוגה מדהימה והרואית בשבוע שעבר נגד נברסקה, כשגירד את ה-300 יארד. הוא יצטרך לקבל הרבה יותר עזרה מקולט מק'קוי והרסיברים שלו כדי לצאת מהמשחק הזה עם עוד ניצחון. בגלל שרן לא אובייקטיבי פה, ההימור של תומר – שבת שחורה לטקסס, וגאנדי יצרח משמחה.


מישיגן סטייט – מישיגן (15)

הגרגרנים הצליחו לטפס עד המקום ה-15 אחרי הפתיחה הנוראית של העונה (לא, לא נמאס לנו להזכיר לכם את זה, ואנחנו גם לא מתכוונים להפסיק). ספרטן סטדיום הוא מקום לא פשוט, אבל מישיגן נראית בכושר, והיא כבר מתחילה להריח את הרוז-בול. הימור שלנו – עם הארט או בלעדיו, מישיגן לוקחת את הדרבי הזה.


קונטיקט (16) - ראטגרס

קונטיקט חולמת להמשיך ולהוביל את הביג-איסט גם אחרי השבוע, ובעונה כל כך בינונית של ראטגרס זה בהחלט אפשרי. ראטגרס כבר הרסו לשוורים מפלורידה את המאזן המושלם בביג-איסט, והם עוד יכולים להפתיע גם את ההאסקיס. אנחנו הולכים על יתרן קל לקונטיקט.


פלורידה (18) – ואנדרבילט

אמנם לואנדבילט יש כבר ניצחון על ספורייר בקרוליינה, אבל פלורידה מגיעה למשחק חמה ועצבנית, ובבית זה אמור להספיק לגייטורס.

אובורן (19) – טנסי טק

במילה אחת – אובורן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עוד היסטוריה שלילית לנוטרדאם?

דרום פלורידה (20) – סינסינטי

עוד מפגש צמרת בביג-איסט, כשהשוורים מדרום פלורידה מגיעים עם מומנטום שלילי, אחרי שכבר ראו את המקום השני בדירוג. האם הצניחה החופשית תמשיך גם בבית? כנראה שלא, אבל שוב – דבר אינו בטוח.


וירג'יניה – ווייק פורסט (21)

הדימון-דיקונס חזרו לדירוג, כנראה גם על חשבון הקאבליירס, והם ינסו להציל משהו מהעונה המאכזבת שלהם, ובו זמנית להטיל את החכה למים בתקווה לתפוס איזה בול טוב.


בויזי סטייט (22) – סאן חוזה סטייט

הברונקוס חזרו לדירוג אחרי שלא ראו אותו מהמחזור הראשון, וגם הם ינסו להציל את העונה, שהלכה לאיבוד עם ההפסד לוושינגטון ואיבוד הלגיטימציה של החטיבה (שהושפע, בין היתר, מיכולתו של קולט ברנאן שנח השבוע). משחק קל על הנייר לאיאן ג'ונסון, אבל לכו תדעו.


ארקנסו – דרום קרוליינה (23)

מפגש בין הקבוצה של ספורייר, שהייתה הפתעת חצי העונה שלנו, ומאז היא ההפתעה הרעה של החצי השני, לבין די-מאק וארקנסו, שפשוט לא מצליחים להתרומם במשחקים גדולים. נראה לנו שהגיע הזמן שהרייזורבקס ינצחו משחק גדול העונה.


טנסי (24) – לואיזיאנה לאפאייט

איך טנסי עדיין בדירוג? גם אנחנו לא מבינים את זה. מה שבטוח, שאחרי המשחק הזה – הם עדיין יהיו שם.


דיוק – קלמסון (25)

איזה משחק משעמם זה הולך להיות. קלמסון במגמת עלייה, דיוק מנצחת משחק פעם בשנה (והשנה היא כבר ניצחה את נורת'ווסטרן), אז פה זה לא יקרה.


משחק נוסף: נוטר דאם – נייבי

הסיבה היחידה שאנחנו מתייחסים למשחק הזה היא בגלל שההיסטוריה עומדת להישבר. 43 שנים שהאייריש מנצחים את נייבי, ואם יש עונה שבה הרצף (הארוך בהיסטוריה) יכול להישבר – זו העונה הנוכחית.

נגמרה עונת הבייסבול, וכבר השבוע אנחנו זוכים לשידור מרכזי מאי.אס.פי.אן בשתיים בלילה (בין שבת לראשון) של משחק מכללות. חבל שהצופה הממוצע מקבל את החוויה הזו רק חודש לפני סיום העונה הסדירה, ובעונה הנוכחית זה אומר הרבה. עונת הבולים מתקרבת, והדיבור אודותיהם מתחיל להישמע כבר בקול רם. אנחנו מתחילים להתארגן על עצמנו לקראתם, אבל כל דבר בזמנו שלו. בינתיים אנו ניתן לכם להתענג על מה שנותר מהעונה, ולאחל לכולכם שבת שלום, ועם המשחק המתקרב בראשון (ב-NFL) נקווה שיהיה לכם קצת זמן בלו"ז לראות גם מכללות. סופשבוע טוב לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully