וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן רג'ינה פוטר

1.11.2007 / 13:57

אחרי שהשיג 5 נקודות ב-10 משחקים מסימו פיצ'דנטי הולך הביתה. מאנצ'יני: "אינטר קבוצה נהדרת". רומא ניצחה בדרבי, ספאלטי החמיא דווקא ללאציו

רג'ינה פיטרה היום (חמישי) את מאמנה, מסימו פיצ'דנטי, לאחר ההפסד אמש בליגה לליבורנו 3:1. רג'ינה מדורגת כעת במקום האחרון עם חמש נקודות מעשרה משחקים.

ימיו של המאמן נראו בקבוצה ספורים אחרי שהנשיא לילו פוטי רמז על כך שהוא לא רואה את רג'ינה מתקדמת מהמקום שהיא נמצאת בו. פיצ'דנטי לא הופיע היום לאימון ומאמן קבוצת נוער רוברטו ברדה היה זה שצריך להודיע לסגל על עזיבתו של המאמן.

פיאצ'דנטי הגיע רק הקיץ והחליף את וולטר מאזרי המצליח, שהשאיר בשנה שעברה את רג'ינה בסרייה A, למרות שהופחתו לקבוצה 11 נקודות. הוא המאמן השני שמפוטר העונה בליגה הבכירה באיטליה. המאמן הראשון שפוטר היה של הקבוצה שגרמה לפיטוריו, ליבורנו, פרננדו אורסי. מי שאמור להחליף את פיצ'דנטי על הקווים הוא רנזו אוליביירי. מועמדים אחרים הם מריו ברטה ונדו סונטי.

יובנטוס ואינטר מתחילות להתחמם

מי שכיכב בניצחונה של יובנטוס על אמפולי (0:3) הוא דויד טרזגה. השלושער של החלוץ הצרפתי חלצו ממאמנו קלאודיו ראניירי מחאמות. "הוא שיחק נפלא לאורך כל המשחק, והוא מצוי בכושר שיא מבינה פיזית". גם הקשר הפורטוגלי טיאגו מנדס הרשים את מאמנה של הגברת הזקנה. "הוא היה מצוין, תמיד במרכז העניינים. הוא לקח את השליטה על הקבוצה". יום ראשון הקרוב יובה תארח את האלופה אינטר, וראניירי כבר מתכונן. "נחשוב עליהם כדי להפוך את העונה למעניינת".

גם מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, כבר שכח את ה-1:4 שחגגה קבוצתו על חשבון גנואה, וחושב על הגברת הזקנה. "יש לנו חמישה חלוצים מוכשרים, וסגל ההגנה שלנו הוא הארוך בליגה", התפאר מאמן הנראזורי, "יש לנו קבוצה נהדרת". ביום ראשון נראה אם להתלהבותו של מאנצ'יני צידוק, או שמא הליגה תמשיך להיות מעניינת.

נדיבות המנצחים של ספאלטי

אוהדי הג'יאלורוסי מסתובבים נפוחים כטווסים ברחובות רומא, אחרי הניצחון אמש (2:3) בדרבי על לאציו. אמנם הפער בין הקבוצות בטבלת הסרייה A רק הולך וגדל לאחרונה, אבל כמאמר הקלישאה, לדרבי חוקים משלו, ולא היה קל דניאלה דה רוסי ושאר חבריו. החגיגה על הדשא באולימפיקו היתה גדולה, אבל מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, לא יוצא מגידרו. "זה היה משחק שקול, לאציו עשו התאמות, ושיחקו היטב", החמיא ספאלטי ליריבה.

רומא ניצחה ללא פרנצ'סקו טוטי הפצוע, ומי שחיפה על העדרו היה החלוץ מירקו ווצ'יניץ', שמצוי לאחרונה בכושר מצוין. ספאלטי חשף תוכנית משחק עתידית שכנראה מתבשלת במוחו. "ווצ'יניץ' יכול לשחק יחד עם טוטי, הם יכולים לשתף פעולה ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully