וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "המשחק נגד בית"ר יקבע את עתידנו"

1.11.2007 / 12:09

מאמן מכבי חיפה לקראת המשחק הגורלי. אפק: "אין קבוצה ללא נקודות תורפה, אבל לבית"ר הרבה נקודות חזקות". דוידוביץ' מתאושש מהפציעה

לאחר יום מנוחה, חזרה הבוקר מכבי חיפה להתאמן. השוער ניר דוידוביץ' ערך אימון חלקי והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. "ניר מרגיש הרבה יותר טוב", אמר המאמן רוני לוי. "אני מקווה שמחר הוא יחזור לאימונים חלקיים ויהיה כשיר למשחק".

המאמן התייחס למשחק מול בית"ר: "אני חושב שהמשחק הזה ייקבע משהו לגבי עתידנו. משחק טוב מול בית"ר יכול לתת לנו דחיפה מקצועית לעתיד. מדובר ביריבה מאוד חזקה. יהיה מוקדם אחרי המשחק הזה לקבוע את ההשלכות של כל העונה. כל משחק הוא חשוב ויהיו לו השלכות, אבל לא השלכות מכריעות".

גם הקשר עומרי אפק התייחס לאותה שאלה כשאמר: "אין קבוצה שאין לה נקודות תורפה, אבל לבית"ר יש הרבה נקודות חזקות. רוני יכין אותנו הכי טוב למשחק ונעשה הכל על מנת לנצח. בית"ר הייתה מועמדת כבר מתחילת השנה לקחת אליפות ויש לה סגל שחקנים שנותן לה יתרון מסוים על קבוצות אחרות. התקציב שלהם הוא בלתי נגמר. בכדורגל קרו כבר דברים שקבוצות עם תקציב יותר צנוע ופחות כסף אבל עם סגל שחקנים טוב יכול להתמודד איתה. עדיין מוקדם מדי להכריז הכרזות. רצף משחקים פחות טוב שלהם יכול לשנות את התמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully