וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד הדליק את גרנט

1.11.2007 / 11:23

שלושער של קשר צ'לסי, ב-3:4 על לסטר בגביע הליגה, גרם למנג'ר לרצותו יותר. ראמוס: "הראנו מחויבות", בניטז: "ג'רארד לא היה אמור לשחק"

יממה לאחר הניצחון הדרמטי של צ'לסי 3:4 על לסטר בגביע הליגה בשמינית הגמר, בו כבש הקשר האנגלי, פרנק למפארד, שלושער גדול, הכריז אברהם גרנט: "כעת, אנו רוצים להחתים אותו על חוזה חדש". זאת לאחר שמאז עזיבתו של מוריניו, שמועות רבות נפוצו כי הקפטן המחליף של הכחולים עשוי לעזוב בחלון ההעברות לברצלונה הספרדית או יובנטוס האיטלקית.

"אני רוצה שהוא יישאר, צ'לסי רוצה שהוא יישאר", אמר גרנט, "פרנק אומר כל העת שהוא רוצה להמשיך. אני לא בקיא בתחום הכספי, זהו תפקידו של המועדון לנהל את המשא ומתן ולדאוג להמשך ההתקשרות עמו".

גרנט סיפר על תחושותיו במהלך המשחק: "אני לעולם לא מוותר, גם כשאני בפיגור 2:0 דקה לסיום. אני אוהב לשחק כדורגל טוב וזה היה משחק מצוין. נהדר להבקיע הרבה שערים, אבל זה לא טוב שספגנו שלושה.

"מה שחשוב עבורי זה שצ'לסי ניצחה בסופו של דבר את המשחק. הראנו הרבה אופי וכדורגל חיובי". לגבי שערו של החלוץ האוקראיני, אנדריי שבצ'נקו, שהגיע בדקה ה-90 וניצח את המשחק אמר גרנט: "זה היה שער פנטסטי שבא ברגע הנכון, במקום הנכון".

ראמוס: "הראנו מחויבות גדולה"

טוטנהאם סוף סוף הצליחה להשיג ניצחון. התרנגולים, שפתחו את העונה הן בליגה והן בגביע אופ"א קטסטרופלית, החליפו מאמן אחרי הפסד הבית ביום חמישי בשבוע שעבר ומינו את חואנדה ראמוס, אקס סביליה. ביום ראשון המנג'ר הספרדי ישב בתא הכבוד וראה כיצד קבוצתו החדשה שומטת יתרון ומפסידה 2:1 לבלקבורן. אמש, עמד ראמוס לראשונה על הקווים והצליח לעצור את הסחף עם ניצחון 0:2 על בלקפול, שהעלה אותם לרבע הגמר.

חרף הניצחון ראמוס לא נשמע מאוד מרוצה: "מן הפן השלילי, נתנו יותר מדי הזדמנויות לבלקפול. במשחק נגד קבוצה כזו, מליגה נחותה, אסור לתת ליריבה הרבה מצבים לשערים. בצד החיובי, הקבוצה הראתה מחויבות גדולה. השחקנים נלחמו עבור הניצחון, רק שלושה ימים אחרי משחק ההפסד לבלקבורן.

"הדבר הכי חשוב זה שניצחנו את המשחק ועלינו לשלב הבא. הקבוצה שיחקה טוב באופן כללי והראתה קצת ניצוצות של כדורגל. כעת, אחרי הניצחון, אפשר להסתכל על המשחק הבא שלנו", אמר ראמוס.

המנג'ר הספרדי התייחס לנושא השפה, כשאת ההוראות מהספסל העביר לשחקניו באנגלית: "כל מה שאמרתי לשחקנים שלי היה באנגלית. מה שלא הייתי מסוגל לומר, העוזר שלי אמר".

עוד קבוצת שהצליחה לפלס דרכה לשמונה הגדולות היא ליברפול. הקבוצה של רפא בניטז ניצחה משער של סטיבן ג'רארד בדקה ה-65, שהגיע מבישול של יוסי בניון.

המנג'ר הספרדי חשף שג'רארד בכלל לא היו בתוכניות למשחק: "זה מסוג המשחקים שאתה רוצה לתת לשחקנים מסוימים מנוחה, אבל אם אתה לא מקבל מספיק מהמחליפים אז מה אפשר לעשות?", תהה בניטז. "זה היה טוב שסטיבי הבקיע. הוא שחקן שצריך לשחק את כל המשחקים, למרות שיש פעמים שאני חייב להחליפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully