וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאו פאולו זכתה באליפות ברזיל

1.11.2007 / 10:00

הקבוצה של מוריסי רמאליו גברה 0:3 על האחרונה, אמריקה, והבטיחה לעצמה אליפות שנייה ברציפות, ארבעה מחזורים לסיום הליגה

סאו פאולו זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) באליפות ליגת הברזילרו. הקבוצה של מוריסי רמאליו הבטיחה את התואר החמישי של הקבוצה והשני ברציפות, ארבעה מחזורים לפני סיום העונה, זאת לאחר שגברה 0:3 על אמריקה באצטדיון מורומבי.

למרות ניצחונה של השנייה בטבלה, סנטוס, 1:2 על נאוטיקו, הרי שהפער בין השתיים עומד על 15 נקודות, מה שאיפשר לסאו פאולו לפתוח את בקבוקי השמפניה, בתום המחזור ה-34. מאז שנת 2003, בה הליגה משוחקת במתכונתה הנוכחית, בת שני סיבובים, אף קבוצה לא הצליחה לזכות בתואר בפרק זמן כזה לפני סיום העונה.

אמריקה, האחרונה בטבלה, לא יכלה לסאו פאולו, שהוליכה את הטבלה מאז המחזור ה-17. זהו התואר הרביעי של הקבוצה בשלוש השנים האחרונות לאחר שזכתה, מלבד שני תארי האליפות המקומיים, גם בגביע הליברטדורס ואליפות העולם ב-2005.

38 דקות לקח לאלופה החדשה-ישנה לפרוץ את הסכר של אמריקה, כשהקשר הרנאנס כבש את הראשון. שש דקות לאחר מכן בעיטה של שוער סאו פאולו, רוג'ריו סני, פגעה בעמוד השער של היריבה. 4 דקות בתוך המחצית השנייה המגן מירנדה הכפיל את היתרון, דגוברטו חתם את התוצאה בדקה ה-76.

"הקבוצה הכי טובה והכי מאורגנת זכתה באליפות", אמר המאמן רמאליו, "היינו טובים בהרבה משאר הקבוצות".

על האליפות של סאו פאולו העיבה במקצת ההתמודדות בה ניצחה אתלטיקו פראננשה 0:2 את גרמיו. במחצית השנייה התפתחה מהומה על כר הדשא, לאחר ששחקנה של גרמיו שלח בעיטת קארטה לעברו של קלאיטון, שחקן פראננשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully