וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: פרנקי היקר

31.10.2007 / 23:38

צ'לסי עמדה בפני הדחה מגביע הליגה מול לסטר, אבל שלושער דרמטי של למפארד סידר לה 3:4 מדהים. בניון בישל ב-1:2 של ליברפול על קרדיף

רבות דובר בארצנו הקטנה על אותו תחת מפורסם של אברהם גרנט, ונדמה שכעת גם במולדת הכדורגל לומדים להכיר את סגולותיו הייחודיות. אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות עמדה הערב (רביעי) צ'לסי של המאמן הישראלי בפני הדחה משפילה בשמינית גמר גביע הליגה, אבל קאמבק דרמטי מרגליהם של פרנאק למפארד ואנדריי שבצ'נקו סידר לה ניצחון 3:4 ומקום ברבע הגמר.

גם ליוסי בניון היה ערב מוצלח, כשהקשר הישראלי עלה כמחליף ובישל לסטיבן ג'רארד ב-1:2 של ליברפול על קרדיף. ארסנל חזרה לדרוס אבל הסתפקה הפעם ב-0:3 מינורי על שפילד יונייטד. חואנדה ראמוס עמד לראשונה על הקווים כמאמן טוטנהאם והדריך את התרנגולים לניצחון 0:2 על בלקפול.

צ'לסי - לסטר 3:4

גארת' מק'אולי הדהים את יושבי סטמפורד ברידג' כשהעלה את לסטר ליתרון בדקה השישית, כשקטע רצף של 447 דקות של צ'לסי ללא ספיגה. פרנק למפארד הרגיע את הקהל עם צמד מהיר בדקות 20 ו-29 שנתן למקומיים את היתרון, אבל במקום להמשיך ולדרוס את יריבתה הנחותה מליגת המשנה, ספגה צ'לסי שער שוויון בדקה ה-69 כשדי ג'יי קמפבל נגח מעל ראשו של השוער המחליף קלאודיו קודוצ'יני.

ההמשך כבר היה גרוע בהרבה עבור צ'לסי, כשקארל קורט החזיר את לסטר ליתרון בדקה ה-74, אבל אז נכנס לפעולה אנדריי שבצ'נקו. החלוץ האוקראיני המושמץ הישווה את התוצאה ל-3:3 בדקה ה-87, לפני ששער דרמטי של למפארד בתוספת הזמן העניק לצ'לסי את המקום ברבע הגמר, ואיפשר לספסל שלה לשחרר הרבה אוויר. טל בן חיים פתח בהרכב צ'לסי והוחלף על ידי מייקל אסיין בדקה ה-80.

ליברפול - קרדיף 1:2

גם האדומים של בניטז אירחו יריבה נחותה על הנייר מליגת המשנה, כשהאטרקציה המרכזית באנפילד היתה חזרתו של רובי פאולר, אלילם של הסקאוזרים בעבר, לביתו הקודם במדי קרדיף. אחרי מחצית מאופסת העלה המרוקני נאביל אל זהאר את ליברפול ל-0:1 בדקה ה-48. בדקה ה-63 עלה יוסי בניון מהספסל, ושתי דקות לאחר מכן ראה את דארן פרס משווה את התוצאה. אבל הקשר הישראלי לא חיכה יותר מדי, וכבר כעבור דקה הוא בישל לסטיבן ג'רארד את שער הניצחון היקר.

שפילד יונייטד - ארסנל 3:0

התותחנים נבלמו בתחילת השבוע כשסיימו רק בתיקו 1:1 מול ליברפול, אבל הערב הם חזרו לדרך הניצחונות, ועשו את זה כדרכם, בסטייל. אדוארדו דה סילבה הקרואטי היה חתום על שני הראשונים של ארסנל בדקות 8 ו-50, ודנילסון קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-69.

טוטנהאם - בלקפול 0:2

משחקו הראשון של חואנדה ראמוס בוויט הארט ליין עבר בשלום, עם ניצחון ביתי חלק בזכות שערים של רובי קין בדקה ה-18, ופסקל שמבונדה בדקה ה-58.

יתר התוצאות:

פורטסמות - בלקבורן 2:1
לבלקבורן: בני מקארתי 11, מורטן גאמסט 77. לפומפי: נאוונקו קאנו 90.

בולטון - מנצ'סטר סיטי 1:0
לסיטי: אלאנו 86 (בפנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully