וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: ניצחון ראשון לדוגס

31.10.2007 / 9:44

גברו במשחק מרתק על שמשון הייטק 15:16, כשנחלצו מפיגור גדול. ניצחון ענק לסרבסרוס על קרייזי רימקס - 4:27, שלושה הומרים לרוחס

הדוגס ניצחו בפעם הראשונה בטורניר הסתיו לזכר בייב ג'ילט במסגרת ליגת התאחדות הסופטבול בישראל, לאחר ניצחון מרטיט, 15:16 על שמשון היי-טק. בנוסף, חבט העולה הטירון, קרלוס רוחס, לשלושה הום-ראנים בניצחון הענק של סרברוס על קרייזי-רימקס 4:27. במשחקי הנשים הביסו בית שמש את צעירות בית שמש/רעננה 7:18, ותל אביב ניצחו את צעירות חשמונאים 1:29.

ביום שני, במשחק מותח ביותר, ניצחו הדוגס את שמשון היי-טק 15:16. שמשון קפצו ליתרונות מוקדמים של 3:7 ו-7:13 אחרי הגשות פראית של אהרון קורץ וחבטות מתוזמנות של יואל שניצלר ויעקב בן-דוד. שמואל גולדשטיין, עם הופעה ראשונה העונה כמגיש (חמישה פסולים על סטרייקים ושני הולכות בארבע סיבובים), החליף את קורץ וזרק סטרייקים שהרשו להגנה שלו, ובמיוחד למאור ממה עם מספר תפיסות יפות, לעשות את המהלכים ולפסול את החובטים.

התקפת הדוגס קמה לתחיה נגד הגשת שמשון היי-טק, שחסרה את שני המגישים הטובים שלה ופתחה עם שם-טוב שפירו, שהוחלף על-ידי לוי פרידמן על הגבעה. התופס מיכאל מורונוב, עם משחק פנטסטי מאחורי צלחת הבית בהגנה, חבט לגראנד-סלאם שהחזיר את הדוגס חזרה למשחק, ואז ג'ף ווינר, שסיים את המשחק עם שתי חבטות, שתי נקודות ושתי נקודות הכנסה, דחף את הדוגס קדימה 14:15 בסיבוב הרביעי.

מצד שני, שמשון הצליחה לאזן את התוצאה בסיבוב החמישי, לפני שממה הכניס את קורץ עם חבטה הקרבה. גולדשטיין הגיש את הסיבוב האחרון עם 1-2-3 מהיר והדוגס ניצחו סופסוף. חובטים אחרים שראויים לציון אצל הדוגס הם יגאל רוזבל ולואל בלקמן עם שתי חבטות כל אחד, ואצל הקבוצה היריבה מבית שמש, פרידמן וארי שפירו חבטו גם הם לשתי חבטות.

ביום שלישי, קרלוס רוחס חבט לשלושה הום-ראנים (שניים מחוץ למגרש ואחד בתוך), הישג שאפילו זקני הליגה לא זוכרים שקרה לאחרונה, בניצחון סרברוס על הקבוצה המרוקנת של קרייזי-רימקס 4:27. אלברטו טאשר חבט גם הוא להום-ראן, והמגיש יחזקאל גנץ הגיש שלושה סיבובים מצוינים כשהרשה רק ריצה אחת. יוסי אייזנווסר החליף אותו עם שני סיבובים איכותיים בהגשה.

ביום ראשון, בית שמש ניצחו את משחקם השני, נגד הקבוצה שהורכבה משחקניות צעירות של בית שמש ורעננה - 7:18. המגישים הפותחים של שתי הקבוצות לא הציגו משחק מבריק במיוחד, ורוב הריצות בשני הסיבובים הראשונים הושגו מהולכות, זריקות פראיות ופיספוסי תפיסות של התופסות. בכל אופן, בסיבוב השלישי מחבטי בית-שמש סופסוף קמו לתחיה והקבוצה רשמה שמונה ריצות. בתיה ירנברג עם חבטה כפולה, שפינתה את הבסיסים המלאים, הובילה את חובטי בית-שמש. התופסת מירב אייזנברג, ששיחקה גם במגישה מחליפה, הגישה שני סיבובים מרשימים וספגה רק ריצה אחת לא מורווחת.

ליקוט נתונים: מייכה ווינסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully