וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומא התנהג כשחקן רומא

31.10.2007 / 22:52

הקבוצה הלוהטת באיטליה גברה על לאציו 2:3 בדרבי. אינטר עדיין ראשונה אחרי 1:4 על גנואה, מילאן הביסה את סמפדוריה 0:5

כמו בספרד, גם באיטליה השלימו פערים וקיימו היום את המחזור העשירי בליגה. במוקד עמד הדרבי הרומאי, בו ניצחה רומא את לאציו 2:3 ושמרה על מקומה השני. המוליכה אינטר התאוששה מאובדן הנקודות במחזור האחרון עם ניצחון 1:4 על גנואה בסן סירו.

גם יריבתה העירונית של אינטר, מילאן שהידרדרה במחזור האחרון למקום ה-13, התאוששה מצויין עם 0:3 על סמפדוריה בחוץ. יובנטוס ניצחה את אמפולי מהתחתית 0:3, ועלתה למקום השלישי בזכות הפרש שערים, כשהיא חולפת על פניה של פיורנטינה, שניצחה את נאפולי 0:1.

רומא - לאציו 2:3

למרות ההבדלים הגדולים על פני הטבלה בליגה האיטלקית, הדרבי של רומא תמיד מבטיח רבות ובדרך כלל מקיים, מה גם ששתי הקבוצות האלה משתתפות העונה בליגת האלופות.

חגיגת השערים החלה בדקה ה-12, כשדווקא האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון. מקסס איבד כדור לגוראן פאנדב, ששלח לתומאסו רוקי. שיתוף הפעולה בין שני החלוצים של לאציו הוביל לשער הראשון שלה. התגובה של רומא הגיעה כעבור שבע דקות, כאשר דאבל פס בין מאנסיני לווצ'יניץ' הסתיים בשער של האחרון, שהישווה ל-1:1. מאנסיני עצמו היה אחראי למהפך בדקה ה-42 כשסיים עוד דאבל פס במרכז הרחבה והפציץ לרשת.

רומא המשיכה בחגיגה שלה 10 דקות מפתיחת המחצית השניה, הפעם זה היה תורו של פרוטה, שניצל טעות בהגנה של לאציו והשתלט על כדור ברחבה, כדי להקפיץ מקרוב מעל לשוער ת השלישי. לאציו צימקה בדקה ה-68 מכדור חופשי של לדסמה, אבל זה לא הספיק לה.

אינטר - גנואה 1:4

האלופה איבדה נקודות במחזור האחרון, וזה קרה אחרי רצף של ארבעה ניצחונות. בידיעה שרומא מאיימת מהמקום השני, היא עלתה מוכנה לקרב מול גנואה ועשתה את העבודה.

קורדובה כבש את הראשון לאינטר בדקה השמינית, וזו גם הייתה תוצאת המחצית. הנרהזורי חיפשו עוד שער בשביל הביטחון ואסטבן קמביאסו סידר להם אותו חמש דקות מפתיחת המחצית השניה, בדרך ל-0:2. קונקו צימק לגנואה בדקה ה-73, אבל התגובה של אינטר הגיעה כעבור דקה בלבד עם שער של סואזו, שלא הסתפק בזה והשלים צמד משלו אחרי שדייק בפנדל שתי דקות לסיום.

סמפדוריה - מילאן 5:0

המילאנזים לא יכלו למצוא דרך טובה יותר להחזיר לאוהדים שלהם על שני ההפסדים האחרונים בליגה. הם פשוט שיחזרו את מה שהם עשו לפני אותם הפסדים - חמישיה, והפעם "על האפס".

במחצית הראשונה עוד אפשר היה לחשוב על עוד ערב טרגדי לרוסונרי, אבל הכל השתנה עם השער הראשון של קאקה בדקה ה-47. אלברטו ג'ילארדינו כבש את השני בדקה ה-53 והרגיע את חבריו סופית כשהשלים צמד בדקה ה-60. זה לא הספיק למילאן, שכאמור כבר מנוסה בכיבוש חמישיות העונה. גורקוף (76) וסיידורף (80) השלימו את החגיגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שאר המשחקים

יובנטוס - אמפולי 0:3

כמו שאר הגדולות של הליגה האיטלקית, גם הגברת הזקנה הציגה יכולת משכנעת, וזה גם עזר לה לעלות למקום השלישי. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, דויד טרזגה כבש את הראשון שלו בפנדל בדקה ה-51, השלים צמד כעבור 12 דקות ולא אמר את המילה האחרונה. הצרפתי של יובה חגג שלושער בדקה ה-70 והרוויח את לחמו להערב.

פיורנטינה - נאפולי 0:1

הקבוצה מפירנצה הסתפקה הפעם בשער בודד של כריסטיאן ויירי בדקה ה-61. נאפולי, לאט לאט, מאבדת גובה.

רג'ינה - ליבורנו 3:1

לליבורנו: פולצטי (34), ואלדז (78, עצמי), רוסיני (90). לרג'ינה: אמורוסו (37).

אודינזה - טורינו 1:2

לאודינזה: פלורס (25), אינלר (52). לטורינו: ונטולה (64).

סיינה - קטאניה 1:1

לסיינה: קארגילה (80). לקטאניה: וארגס (89).

אטלאנטה - קליארי 2:2

לאטלאנטה: קאפלי (55), דוני (79). לקליארי: פיני (38, פנדל), מאתרי (70).

פאלרמו - פארמה 1:1

לפאלרמו: אמאורי (86). לפארמה: קורונה (3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully