וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחשוב על זה שוב, קומאן

31.10.2007 / 22:16

המאמן ההולנדי יקבל את ולנסיה חבולה ומוכה אחרי 5:1 בבית נגד ריאל מדריד. ניצחון ביתי ליריבתה של הפועל באירופה, חטאפה, מול בילבאו 0:2

מחזור משחקים נוסף התקיים הערב (רביעי) בליגה הספרדית כשבמוקד ולנסיה, אחרי פיטורי המאמן, אירחה את ריאל מדריד המובילה וחטפה בראש 5:1 מדהים ובלתי נתפש. חטאפה, יריבתה של הפועל תל אביב בשלב הבתים בגביע אופ"א, גברה על אתלטיק בילבאו 0:2. דודו אוואט ולה קורוניה סיימו בתיקו 1:1 מול מאיורקה, ויאריאל ממשיכה להיות גורם משמעותי בצמרת הגבוהה אחרי 0:3 על לבנטה, שנראית כמי שמרימה ידיים כבר בשלב מוקדם של העונה. להקטור קופר ובטיס היתה הזדמנות לשפר עמדות בתחתית, אבל הם הושפלו בבית מול אוסאסונה והפסידו 3:0. אתלטיקו מדריד מפלסת את מקומה לצמרת אחרי ניצחון דרמטי 3:4 על סביליה בןויסנטה קלדרון.

ראול וואן ניסטלרוי בטיול לשעת ערב בולנסיה

ולנסיה - ריאל מדריד 5:1

כבר מהשריקה היה ברור לאן הערב הזה הולך, כשראול כבש את הראשון אחרי 38 שניות. ריאל חיכתה עם השני עד לדקה ה- 25, עם בישול של ראול לואן נסיטלרוי, וחמש דקות אחר כך כבר 0:3 עם טיל של סרחיו ראמוס מקצה הרחבה. בדקה 38 מסירה ארוכה של גוטי מצאה את רוביניו. הברזילאי, שנמצא בכושר עילאי, השאיר בנגיעה לואן ניסטלרוי וסידר לו את השני שלו. 0:4 במחצית !

במחצית השניה ריאל הורידה הילוך וולנסיה הצליחה לצמק בשער יפה של אנגולו (59). רוביניו נעץ את החמישי (69) ברשת של טימו הילדנברנד הגרמני. איזו השפלה לוולנסיה ואיזו עבודה מחכה לקומאן שעוד לא לבש את בגדי האימון וכבר צריך להוציא את השחקנים שלו מטראומה נוראית. בעקבות הניצחון ריאל מבססת את מעמדה בפיסגה ונראה שהיא מציבה אתגר גדול מאוד העונה לברצלונה שתשחק מול ויאדוליד.

חטאפה מתאוששת, ויאריאל מתבססת בצמרת

חטאפה - אתלטיקו בילבאו 0:2

בעוד שהפועל האומללה ממשיכה להפסיד, יריבתה בגביע אופ"א מתחילה להתאושש. שני שערים מהירים של קסקיירו (8), בבעיטה לרשת הגבוהה מקצה הרחבה, ואוצ'ה (29) בשערו הראשון העונה, הכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה. בעקבות הניצחון, השני שלה העונה, חטאפה כבר עם שמונה נקודות, עדיין מתחת לקו האדום, אבל נחותה רק בהפרש שערים מבטיס שמעליה.

לה קורוניה - מאיורקה 1:1

גויזה הכניע את אוואט כבר בדקה ה-11 אחרי שהשתלט על כדור שניתז מהקורה, אבל גווארדו השווה עבור דפור החלשה מהנקודה הלבנה בדקה ה-41, אחרי שרודולפו בודיפו הוכשל ברחבה על ידי השוער מיגל מויה. מויה גם הורחק בעקבות העבירה, אבל הקבוצה של השוער הישראלי לא הצליחה לכבוש עד לסיום והיא רחוקה כעת רק נקודה אחת מחטאפה שמתחת לקו האדום.

אתלטיקו מדריד - סביליה 3:4

המשחק בוויסנטה קלדרון הבטיח הרבה וגם קיים עם לא פחות משבעה שערים. הנציגה השנייה של בירת ספרד עלתה בזכות הניצחון למקום הרביעי, במרחק חמש נקודות מיריבתה העירונית. מאניש הפורטוגלי לא חיכה יותר מדי והעלה את המארחים ליתרון ראשון כבר בדקה הראשונה. פביאנו הישווה בדקה ה-14, אלא שסרחיו אגוארו קבע יתרון שני לאתלטיקו כעבור שתי דקות. העניינים נרגעו מעט במדריד, עד שקסטרו המקומי הישווה בשער עצמי, דקה לסיום המחצית הראשונה. אתלטיקו לא ויתרה ובדקה ה-70 היה זה מקסי רודריגז, שכבש עבורה את השלישי. הדרמה הגדולה של המשחק התרחשה בדקה ה-90. חוארדו, שנכנס כמחליף, העלה את אתלטיקו ל-2:4, אבל סביליה הגיבה מיד בשער מצמק של פביאנו. מי יודע מה היו מניבות עוד 5 או 10 דקות של משחק, אבל הזמן עשה את שלו ואתלטיקו חגגה ניצחון גדול.

בטיס - אוסאסונה 3:0

הפסד ביתי מביך לבטיס של הקטור קופר שהולכת ומסתבכת בתחתית. מלי בשער עצמי (43), דדי (51) וולה (54) הבקיעו לאורחים שקיבלו קצת אויר לנשימה בדרכם למרכז הטבלה.

ויאריאל - לבנטה 0:3

המקומיים התאוששו מהתבוסה לסראגוסה בשבת האחרונה עם ניצחון קל על לבנטה האחרונה והפתאטית, שנשארה עם נקודה אחת בלבד אחרי עשרה משחקים. פרנקו (3) רוסי בפנדל (15) וסיגן (38) סגרו את הסיפור מהר מאוד. לרוסי היה זה שער שישי העונה והוא שני, רק למסי מבארסה, עם שבעה שערים.

אלמריה - סראגוסה 1:0 (מיליטו, 77)

רקרטיבו הואלבה - סנטאנדר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully