וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נצרת עילית מחפשת בית

יצחק סולומון

31.10.2007 / 20:00

הקבוצה מליגה ג', המורכבת משחקנים על טהרת בני נצרת עילית, נלחמת על הכרה מצד העירייה, ומתנחמת בזכייה בגביע ליגה ג'

נציגי מכבי נצרת עילית הסתובבו הבוקר (רביעי) מלאי כבוד וגאווה במסדרונות עיריית נצרת עילית, והציגו לראווה את גביע המדינה של ליגה ג' מחוז יזרעאל, בו זכו אתמול, לאחר דו קרב בבעיטות מהנקודה לבנה (1:1 בתום הארכה, 1:3 בפנדלים), מול הפועל בני נצרת.

לא סתם דאגו אנשי מכבי נצרת עילית להגיע לבניין העירייה. מאחורי הסיפור מסתתרת קבוצה אלמונית, שהוקמה רק בקיץ האחרון, ונלחמת על הכרה מצד העירייה. בשעה שקבוצות כמו הפועל קרית שמונה והפועל עכו קיבלו אישור לארח העונה באצטדיון גרין העירוני, הם מנודים ממנו. והם אפילו לא מבינים למה. מדובר בקבוצה שבנויה על טהרת בני נצרת עילית. כולם, כולל הצוות המקצועי וההנהלה, הם אנשי הפועל נצרת עילית לשעבר. בהפועל למשל, אין אפילו שחקן אחד בן המקום. המנכ"ל למשל הוא תושב ציפורי, הדובר מבית שאן. "זה לא הוגן ואנחנו נלחמים תיקון העוול", אומר צביקה מנשקו, מנהל מכבי, ולשעבר מנכ"ל הפועל בליגת העל.

בינתיים, בלית ברירה, הם נאלצים לארח בשדות זרים. את משחק "הבית" הראשון קיימו במעלות. בשבת הקרובה יארחו במגדל העמק. הנדודים עולים להם אלפי שקלים, אבל הם לא מתייאשים. "אין צדק. 25 בני המקום מחפשים בית, והפועל, שבנוי על ליגיון זרים, אפילו לא משלמת דמי שימוש באצטדיון העירוני", אומר מנשקו.

בלית ברירה הם הגיעו לבית המשפט, שדחה את תביעתם ושלח אותם להתדיין עם העירייה. בשלב מסוים הם ניסו לקבוע עובדות ולהתאמן בגרין, אבל הסיפור הסתיים בהגשת תלונות במשטרה נגד ראשי הקבוצה. בעירייה הטוענים שההתנכלות למכבי נובעת משיקולים פוליטיים. "בכל הזדמנות הם משמיצים את ראש העיר. הקבוצה הזו הוקמה כדי לנגח, אז למה שנשתף איתם פעולה", אומר גורם בכיר בעירייה.

בחודש ינואר מתכוונים אנשי מכבי להגיש בקשה מסודרת לועדת התמיכות כדי לקבל תקציבים. "מגיע לנו, יש תקדימים משפטיים", אומר מנשקו. בינתיים אנשי עסקים מנצרת עילית מנסים לעזור. תורמים ארוחות, ימי כיף וציוד ספורטיבי. "אנחנו עובדה בשטח. לא נתייאש ולא נישבר למרות היחס. אנחנו ננצח בסוף", מסכם מנשקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully