וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסד מביך גם לגרשון ואולימפיאקוס

1.11.2007 / 23:55

אקס מכבי, פיני גרשון, חזר עם הפסד מלובליאנה. טאו המשיכה עם רצף הנצחונות הביתיים. ברצלונה, ריאל ואריס סלוניקי גם בין המנצחות

מחזור המשחקים השני של שלב הבתים ביורוליג המשיך הערב (חמישי) כשבבית א', פיני גרשון ואולימפיאקוס ספגו הפסד ראשון ביורוליג בלובליאנה, טאו ויטוריה המשיכה את רצף הנצחונות הביתי מול בולוניה, לימונד ולה-מאן עדיין ללא נצחון בבית ב', וברצלונה שמצאה את נצחונה הראשון בבית ג'.

בית ב': לימונד עדיין ללא נצחון

לה מאן - אריס סלוניקי 69:66

הצרפתים עם רביב לימונד, חזרו הביתה אחרי האכזבה מהביקור ביד אליהו, עם הפסד, אך מעודדים מהיכולת. אלא שאת אריס, שהגיעה אחרי הנצחון בשבוע שעבר על מלאגה, זה לא הרשים. היוונים נטלו את ההובלה מהרבע השני וגם 11 הנקודות שקלע לימונד, לא סייעו לקבוצתו לנצח, כשהצרפתים נשארים ללא ניצחון ביורוליג.

היוונים נהנו מ-16 נקודות של ריישון טרי ומ-15 של ברייסי רייט, שהושגו הרבה תודות ל-10 מ-10 מקו העונשין. האנו מוטולה הוסיף 11. ניקולה באטום הוליך כמעט כהרגלו את הצרפתים עם 13 נקודות וסם קלאנסי קלע 12.

בית א': אולימפיאקוס כשלה, ספאחיה הוסיף עוד אחד לרקורד

אולימפיה לובליאנה - אולימפיאקוס 78:87

פיני גרשון וארז אדלשטיין חיפשו להמשיך את פתיחת העונה המצויינת שכללה נצחון בשבוע שעבר ביורוליג על טאו ויטוריה, ושני נצחונות ליגה. על הנייר, לא היתה אמורה להיות להם בעיה מיוחד נגד אולימפיה לובליאנה שחטפה בראש בשבוע שעבר 52:80 בסיינה. אלא שלובליאנה בבית לא נכנעת בקלות, וביחד עם הקהל הביתי שדחף אותם, גברו על היוונים.


טאו ויטוריה - וידיויצ'י בולוניה 71:98

מה שהיה אמור להיות אחד המשחקים הצמודים של המחזור, התברר כהצגה של קבוצה אחת. טאו של נוון ספאחיה, שרצתה שלמור על רצף הנצחונות הביתי המדהים של הקבוצה (28 עד הערב). אחרי פתיחה צמודה, טאו פתחה מבערים, ובסיום הרבע השלישי זה כבר 47:78 לצד הביתי. עד לסיום, לבולוניה נותר רק להילחם על הכבוד שלה.

בית ג': ברצלונה חגגה על הטורקים

ברצלונה - פנרבחצ'ה אולקר 67:82

דושקו איבאנוביץ' ידע שאסור לו לאבד עוד משחק, במיוחד לאחר שקבוצתו הפסידה בשבוע שעבר בבלגרד לפרטיזן. הערב (חמישי) נראה שחניכיו של איבאנוביץ' חיפשו להוציא את תסכולם, ולמזלם הם פגשו בפנרבחצ'ה/אולקר. הספרדים ברחו כבר ברבע הראשון ל-13:26. הטורקים עוד הצליחו לחזור עד ל-59:52, אבל ברצלונה ברבע רביעי עצום (23 נקודות), גמרה את המשחק. ג'ורדי טריאס סיים עם 14 נקודות והוליך חמישה קלעים ספרדים בדאבל-פיגרס. יאקה לאקוביץ' סיים עם 13. את הצד הטורקי הוליך וויל סולומון עם 19 נקודות, אומר אונן הוסיף 12 (5 אסיסטים). מירסאד טורצ'אן קטף 9 ריבאונדים, אבל קלע רק 9 נקודות באחוזים רעים.

ריאל מדריד - רומא 83:89

ריאל מדריד, שמנסה לסלול את דרכה לפיינל פור ביתי, הראתה שהנצחון בשבוע שעבר על פנרבחצ'ה/אולקר לא היה מקרי. הערב היא פגשה את רומא החזקה ששוב נתנה פייט, וגם ללא לואיס בולוק הדומיננטי, חטפה את הנצחון, 83:89.

צ'ארלס סמית קלע 23 עבור המנצחים, לזארוס פאפדופולוס וראול לופז קלעו 11 כל אחד ואקסל הארוול קלע 10 והוריד 9 ריבאונדים. ארזם לורבק הוליך את רומא עם 24 נקודות ב-10 מ-13 מהשדה ורוקו אוליץ' קלע 19.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully