וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולר חוזר לאנפילד

31.10.2007 / 14:45

אליל האדומים לשעבר יפגוש עם קבוצתו, קארדיף סיטי, את ליברפול בגביע הליגה. קארגר: "עדיין קורא לו 'אלוהים'". גרנט וצ'לסי נגד לסטר

רובי פאולר, חלוצה של ליברפול לשעבר, חוזר לכור מחצבתו, אנפילד. פאולר, שמשחק כיום בקבוצת קארדיף סיטי מליגת המשנה באנגליה, יפגוש את האדומים במסגרת שמינית גמר גביע הליגה.

פאולר מצפה, כמובן, לקבלת פנים חמה מהסקאוזרים, אבל מודה שאין לו סנטימנטים והוא יעשה ככל שביכולתו לעזור לקארדיף לעבור לשלב הבא: "חזרתי בעבר לאנפילד עם לידס יונייטד ומנצ'סטר סיטי, כך שזה לא יהיה מוזר בשבילי לפגוש את ליברפול שוב", סיפר השחקן בן ה-32, שקנה לאחרונה בית בבירה הוולשית. "אני מצפה לקבלת פנים חמה, אוהדי ליברפול תמיד אהבו אותי ואני לא רואה סיבה למה זה צריך להשתנות. זה יהיה כמו לחזור הביתה, אבל ברגע שתישמע השריקה, אתרכז בלהבקיע", דבר שפאולר הצליח לעשות כבר שש פעמים במדי קבוצתו החדשה. "זה משחק גדול עבור קארדיף ואוהדיה ואני חושב שיגיע קהל רב, כך שאני מאמין שתהיה אווירה מצוינת".

מי שהביע את הערכתו לפאולר, הוא הקפטן המחליף של ליברפול, ג'יימי קארגר, שסיפר כי פאולר הוא השחקן שעזר לו להסתגל למועדון כשזה עוד עשה את ימיו הראשונים במועדון וכן כי עד עצם היום הזה הוא ממשיך לכנותו בכינוי שדבק בפאולר כשהיה בקבוצה - 'אלוהים'.

"רק להתאמן עם השחקנים שהיו אז (פאולר וסטיב מקמנמאן) הייתה חוויה גדולה עבורי, למדתי המון מהם. רובי עזר לי המון ולא רק בתחומי האצטדיון. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם בקארדיף, כי הוא בחור מצוין, אבל אני מקווה שהערב הוא יצליח פחות", אמר קארגר.

גרנט במירוץ לגביע הליגה

במשחק נוסף שייערך במסגרת שמינית הגמר, תארח צ'לסי של אברהם גרנט בסטמפורד ברידג' את לסטר. האורחים, שאיבדו את לא מזמן את המנג'ר גארי מגסון, לטובת בולטון, עברו לפיקודו של פרנק בורוס, שמבקש משחקניו להביא גאווה: "מכרנו את כל הכרטיסים שהוקצו לנו, ואני מקווה שהשחקנים יעשו אותנו - עצמם, מאמנים ואוהדים - גאים". לסטר, שזכתה ב-2000 בגביע הליגה, הדיחה את נוטינגהאם פורסט ואסטון וילה כדי לקנות לעצמה מקום בין 16 הגדולות.

מנגד תתייצב הקבוצה של אברהם גרנט, עם רצף של חמישה ניצחונות. הכחולים זכו מאז תחילת המילניום פעמיים בגביע הליגה, בשנים 2005 ו-2007, תחת הדרכתו של ז'וזה מוריניו. המנג'ר הישראלי צפוי לתת מנוחה לכמה משחקניו, אבל זה לא מה שאמור למנוע מהמיליונרים להעפיל לשלב הבא, אחרי שאת משחקם הקודם סיימו ב-0:4 מוחץ על האל סיטי בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully