וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חמישה מסמרים בארון האדום

31.10.2007 / 20:03

בית"ר ירושלים לא ריחמה על הפועל תל אביב המפורקת ודרסה אותה 0:5 בגביע הטוטו. צפו בתקציר באדיבות חמש פלוס לייב. הרצליה-אשדוד 1:1

ברני ארדוב

התקציר באדיבות ערוץ חמש פלוס לייב

להפועל תל אביב לא חסרות צרות בימים אלה, ובין הכישלונות המביכים בליגת העל, ההפסדים באירופה והחקירות לגבי חשד לבילויים של שחקנים בכירים בקזינו, מפגש עם בית"ר ירושלים בטדי זה הדבר האחרון שגיא לוזון היה צריך עכשיו.

למרות החשש המוקדם מתבוסה שרק תעמיק את המשבר בקבוצה, עלה לוזון למשחק בהרכב חסר מאוד, ללא מרבית שחקניו הבכירים, לעומת יצחק שום שפתח עם מרבית שחקני ההרכב שלו. האדומים החזיקו מעמד 30 דקות, לפני שגליל בן שנן ספג אדום אחרי שהכשיל את טוטו תמוז, ומול עשרה שחקנים בית"ר לא התקשתה לכבוש חמישייה קלילה.

בסיום ניסה גיא לוזון לספק הסברים לתבוסה: "זה משחק רביעי שלנו תוך עשרה ימים, והיתה כאן נבחרת ישראל מחוזקת בזרים מול הרכב שני ונוער שלנו. לא תהיה שום השפעה הרסנית של המשחק על הקבוצה, כי עלינו בהרכב שני והם בהרכב כמעט מלא".

כתבנו אורי שלו מוסיף, כי טוטו תמוז, שנפצע בתיקול עם שוער הפועל תל אביב גליל בן שנן וסובב את קרסולו, נמצא בספק למשחק הליגה הבא של בית"ר ירושלים מול מכבי חיפה ביום ראשון בקרית אליעזר. הנהלת הקבוצה הודיעה כי תוציא חמישה אוטובסים שיסיעו את האוהדים לחיפה בחינם. במהלך המשחק נהמו אוהדי בית"ר לעברו של הקשר הברזילאי אבדי, והקבוצה צפויה לעמוד לדין על כך.

במשחק נוסף שהתקיים במסגרת בית א', נפרדו מכבי הרצליה, מחזיקת הגביע המכהנת, ומ.ס אשדוד, בתיקו 1:1, שהותיר לשתיהן סיכוי להעפיל לרבע הגמר עם ניצחון במחזור הבא.

בית"ר ירושלים-הפועל ת"א 0:5

האלופה הגיעה למשחק בכושר טוב אחרי הניצחון בליגה על מכבי תל אביב, כשהיא במקום השני בבית ב' עם תשע נקודות ואחרי שכבר הבטיחה מקומה לשלב הבא. הפועל תל אביב, לעומתה, איבדה את הסיכוי להעפיל לרבע הגמר עוד לפני המשחק.

בדקה ה-30 קיבל טוטו תמוז מסירת עומק והגיע לאחד על אחד מול גליל בן שנן, שהכשיל את תמוז הדוהר מטר מחוץ לרחבה וזכה מיד לכרטיס אדום מהשופט אלי חכמון. תמוז המשיך להתפתל מכאבים על הדשא והוחלף לבסוף על ידי אבירם ברוכיאן.

את הבעיטה החופשית שניתנה לבית"ר כתוצאה מההכשלה סובב מילובן מירוסביץ' באומנות לחיבורים של אריאל טליאס, השוער השלישי של הפועל ת"א שנכנס אל בין הקורות רק דקה קודם לכן, והעלה את בית"ר ל-0:1. דקה לאחר פתיחת המחצית השנייה בישל עידן טל את השני לרומולו שבעט מצוין מהאוויר פנימה. בדקה ה-48 כבש יצחקי את השלישי, כשנגח באין מפריע לרשת אחרי הרמת קרן של אבירם ברוכיאן.

בדקה ה-74 השלים יצחקי צמד פרטי כשדחק מקרוב את הרביעי אחרי הדיפה רעה של טליאס למרכז רחבת החמש, ובדקה ה-82 העמיק עידן טל את ההשפלה של האדומים כשכבש את החמישי בבעיטה מחוץ לרחבה.

מכבי הרצליה - מ.ס אשדוד 1:1

הקבוצה של פרדי דוד הגיעה למשחק במסגרת בית א' של גביע הטוטו ארבעה ימים לאחר ההפסד הלא נעים לבני סכנין עם החמצת הפנדל של עומר בוקסנבוים בדקת הסיום.מול חניכיו של דוד התייצבה הקבוצה המשתפרת של השבועות האחרונים, מ.ס אשדוד. חייליו של אלון חזן קצרו ניצחון מצוין בליגה על הפועל תל אביב בבלומפילד וחיברו בכך ניצחון שני רצוף, אחרי מספר תבוסות מביכות.

למקומיים היתה הזדמנות לעלות ליתרון כשבדקה ה-16 נפסק פנדל לזכותם, אבל אושרי אלפסי החמיץ את הבעיטה. בדקה ה-37 הצליח שי ביטון להתגבר על הגנת אשדוד ולקבוע 0:1 להרצליה, אבל חמש דקות בלבד לאחר מכן איזן תומר תייר בפנדל מהצד השני.

במחזור האחרון של בית א' תפגוש הרצליה את מכבי נתניה, כשניצחון יעלה אותה לרבע הגמר, אך תיקו או הפסד יגרום לה לאבד את תארה כמחזיקת גביע הטוטו מהעונה שעברה כבר בשלב מוקדם. גם אשדוד תוכל להבטיח לעצמה מקום ברבע הגמר עם ניצחון במחזור הבא על מכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully