וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי רוצה להמציא את עצמו מחדש

31.10.2007 / 13:09

החלוץ הצרפתי של ברצלונה מגיב למבקריו: "אני צריך להסתגל לגישה אחרת בברצלונה". לאודרופ וחטאפה שומרים על אופטימיות

השמועות בספרד לא נותנות מנוח לרונאלדיניו, והשערות על כך שהקשר הברזילאי הוא סחיר מבחינת ברצלונה, שוב העמידו בספק את הישארותו בקבוצה. כלי תקשורת בספרד גרסו כי המאמן פרנק רייקארד מתייחס לרונאלדיניו כמו לכל שחקן אחר, ואינו רואה בו ככזה המועדף על פני אחרים. יכול להיות שפני הדברים הם אכן כך, אבל ברצלונה טרחה להבהיר שרונאלדיניו לא למכירה. ג'ורדי בדייה, מנהל הקתשורת של הקבוצה הצהיר: "תמיד טענו שהוא לא למכירה ואנו מתעקשים על כך. אנו לא דואגים לגביו, הוא מפגין גישה חיובית באימונים, כמו שאר חבריו לקבוצה".

מי שיותר מדאיג את אוהדי בארסה הוא החלוץ תיירי הנרי. שחקנה לשעבר של ארסנל לא מפגין בקאמפ נואו את ביצועיו המלוטשים מלונדון, ויש הגורסים כי זאת בשל הקושי שלו להתאים עצמו לשיטת המשחק של רייקארד, שסבור בכלל כי הנרי לא משותף מספיק בהתקפת הקבוצה, ולכן אינו יכול למצות את יכולותיו.

הנרי לא ביקר את חבריו לקבוצה, אלא אמר לתקשורת הספרדית כי השיא עדיין לפניו, ושהוא עובד קשה כדי להגיע לרמה המצופה ממנו. הצרפתי ביקש לשכוח את הנרי מימי ארסנל, וזאת משום שהוא במועדון חדש עם פילוסופיית משחק שונה. "בארסנל הכדורים הגיעו אלי מהר, וכאן אני צריך להסתגל לגישה אחרת של כדורגל. לא תראו יותר את הנרי של ארסנל, אני של בארסה. אני לא מחפש תירוצים, אבל סבלתי מפציעות בתחילת העונה, ושיחקתי על חשבון זמן ההחלמה. הייתי רוצה להשתלב יותר באיטיות, אך כך יצא".

קלדרון מכחיש את השמועות לגבי רכישת וייה

נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, עדיין רעב לפרצופים חדשים בקבוצה. קלדרון הצהיר לרדיו ולנסיה שהוא "לעולם לא יישלם חמישים מיליון יורו תמורת השחקן", אך בברנבאו נשמעו קולות כי האפשרות להביא את החלוץ לבירת ספרד לא ירדה מהפרק. קלדרון עצמו חיזק את הדברים: "אף הנהלה או שחקן מקצוען לא סוגרים את הדלת בפני הצעה טובה". וייה נמצא תחת חוזה ואם ריאל רוצה את שירותיו עליה לפנות קודם לולנסיה.

קלדרון ניצל את הראיון כדי להודיע שקבוצתו אינה חותרת תחת ולנסיה. "אנו לא נקטנו, נוקטים או ננקוט כל צעד לגביו בלי ליידע קודם את קבוצתו. דיברתי עם נשיא ולנסיה, חואן סולר, והכחשתי בפניו את השמועות".

מיכאל לאודרופ מחכה להפועל תל אביב

חטאפה מדורגת מתחת לקו האדום בליגה ספרדית עם ניצחון אחד מתשעה משחקים, ובמועדון הצנוע מפרברי מדריד לחוצים. מיכאל לאודרופ, שמונה בתחילת העונה למאמן הקבוצה, שומר על אופטימיות, וסבור שאין ירידה במוטיבציה של שחקניו. "לא ראיתי אנשים עם ראש למטה", אמר לאודרופ, "זה חשוב. אני משוכנע ששחקנינו יפגינו את יכולתם, כי הם יודעים את מצבם".

לאודרופ מוצא נחמה במצב יריבותיו לתחתית. "יש הרבה קבוצות במצב לא יותר טוב משלנו. כמה תוצאות טובות יוציאו אותנו מהתחתית". איך לאודרופ מסביר את היכולת החלשה בליגה, לעומת הניצחון על טוטנהאם בגביע אופ"א? זה לא מפריע לו או לחטאפה. "השחקנים יודעים שהמשחק הבא באופ"א יהיה קשה, למרות שאנו משחקים בבית". למי ששכח, היריבה הבאה של לאודרופ תהיה הפועל תל אביב, שתתארח בספרד בעוד כחודש. נו, דרך טובה לשפר את הביטחון, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully