וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני: "אני לא אוהב מה שונגר עושה"

31.10.2007 / 12:45

נשיא פיפ"א יצא נגד מדיניות טיפוח הצעירים של מנג'ר ארסנל. צ'לסי במרדף אחרי אנלקה, נאש מתעניין בטוטנהאם, בקנבאואר מייעץ לאנגלים

מישל פלאטיני, נשיא אופ"א, יוצא נגד מדיניות הרכש של מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר. כידוע, הצרפתי קונה ואוסף לחיקו שחקנים צעירים, מטפח ובונה אותם ומכשיר אותם להיות שחקני דור העתיד של ארסנל והכדורגל העולמי. ברשימת השחקנים הארוכה של ונגר, בולטים כעת מעל כולם תיאו וולקוט האנגלי וססק פברגאס ופראן מרידה הספרדיים, שנחטפו מ'לה מסייה', חממת הגידול של ברצלונה.

אלא שמישל פלאטיני משום מה לא אוהב את זה: "אני לא אוהב את השיטה שלו. לקבוצות הגדולות קל לרכוש שחקנים טובים כשהם צעירים, אבל איפה זה משאיר את הקבוצות הקטנות. אם הבן שלי היה משחק במילוול ומנצ'סטר יונייטד הייתה קונה אותו בעודו צעיר, האם מילוול הייתה נשארת קבוצה טובה?".

צ'לסי לוטשת עיניים לניקולס אנלקה

צ'לסי שוקלת להעביר לשורותיה בחלון ההעברות שייפתח בינואר את ניקולס אנלקה, חלוצה של בולטון. אנלקה, שקיבל הצעה בקיץ מפורטסמות', נשאר לבסוף בריבוק סטאדיום לאחר שקיבל חוזה משודרג. השבוע הוא הביע תמיכה במנג'ר החדש של הקבוצה, גארי מגסון, ואמר שיעשה ככל שיוכל לעזור לוונדררס להינצל מירידה. אלא שהצרפתי, שנמצא בכושר הבקעה מצוין עם שישה שערים מתחילת העונה, נמצא על הכוונת של מספר מועדונים גדולים.

אנלקה קושר כבר למנצ'סטר סיטי ויונייטד ולוונסיה הספרדית, כשהקבוצה האחרונה שחושקת בו היא קבוצתו של אברהם גרנט, תמורת סכום של כ-12 מיליון פאונד. הרצון להביא את אנלקה לסטמפורד ברידג' נובע עקב הרצון הגובר והולך של דידייה דרוגבה לעזוב את הקבוצה בינואר והוא אמור להוות תחליף לחלוץ מחוף השנהב.

בולטון לא ששה למכור את החלוץ, אבל אם סכום הכסף שתקבל עבורו יעזור לה לבנות קבוצה שתשרוד, סביר להניח שהיא תסכים. אנלקה כבר הביע את רצונו בעבר לשחק בליגת האלופות והוא יוכל לעשות זאת בצ'לסי.

אגב, אמש אמר גרנט על דרוגבה: "הוא שחקן חשוב עבורנו. אין עוד שחקן כמוהו בעולם כיום. הוא נהיה טוב ממשחק למשחק. מה שחשוב כעת זה ההווה". את גרנט, כמו מנגר'ים אחרים, מטרידה מאוד העובדה כי בחודש ינואר ייעדר החלוץ כחודש ימים עקב אליפות אפריקה: "אנחנו חושבים על זה כל הזמן, אבל אי אפשר לעשות הרבה דברים בנידון. הוא צריך ללכת, אבל אנו צריכים לחשוב על כל האופציות".

לאחרונה נודע כי הכחולים לא יסתפקו רק באנלקה וינסו להביא בחלון ההעברות נוסף על הצרפתי שני שחקנים רוסיים השייכים ללוקומוטיב מוסקבה, דיניאר ביליטדינוב וברניסלאב איבנוביץ', שסכומם נאמד בכ-20 מיליון פאונד. האיש שמתווך את העברת שני הרוסים הוא גרמן טקצ'נקו, שהוא במקרה, או לא אוליגרך רוסי וחבר קרוב של רומן אברמוביץ'.

נאש הביע התעניינות בטוטנהאם

האם סטיב נאש, כוכב הפיניקס סאנס, ירכוש נתח מקבוצת טוטנהאם? השחקן, שנבחר פעמיים ל-MVP ב-NBA, הביע התעניינות בקבוצה מוויט הארט ליין. נאש צוטט בניו יורק טיימס כשאמר: "אני אוהב להיות בעלים. זה משהו שאוכל לעשות כל חיי לאחר שהפופולריות שלי תדעך". נאש מאז ומתמיד היה מעריץ של התרנגולים, ולמרות שאין לו מספיק כסף לרכוש את כל הקבוצה, הרי שהוא יוכל לעשות זאת דרך קבוצת משקיעים: "כמובן שאהיה מאושר לרכוש את הספרס, אבל אין לי 300 מיליון פאונד פנויים. ביום מן הימים ארצה להיות חלק מהמועדון שאני אוהב".

במועדון הלונדוני, שידע ימים יפים יותר, הרוחות ממשיכות לסעור. כזכור, ההשקעה הרבה בקיץ לא הניבה את שלה והקבוצה פתחה את העונה בצורה קטסטרופלית ודורגה מתחת לקו האדום. בשבוע שעבר התפטר המנג'ר מרטין יול, אבל הבעלים היהודי דניאל לוי שלח את היו"ר דמיאן קומולי להתמודד מול צבא התקשורת כשהוא צופה בהמולה בטלוויזיה בחדר צדדי באצטדיון.

במסיבת העיתונאים קומולי הכחיש שהמועדון הציב דרישת מינימום ליול לסיים את העונה באחד המקומות המובילים לצ'מפיונס ליג. "רק אמרנו שאנו רוצים להתקדם ככל האפשר, שנה אחר שנה. אף אחד לא אמר ליול להגיע לליגת האלופות".

בקנבאואר מייעץ לנבחרת אנגליה

האגדה הגרמנית, פרנץ בקנבאואר, עלה על הבעיה של נבחרת אנגליה, בגינה היא מתקשה - היעדר רוח. בראיון שנתן הקייזר הוא אמר שהיה מופתע לראות את אנגליה במשחק הידידות בוומבלי בו הפסידה 2:1 לגרמניה.

"זו הייתה כמו קבוצת בית ספר. הם לא דיברו ולא עודדו אחד את השני. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי. אין חיים בקבוצה הזו. כשאני שיחקתי נגד נבחרת אנגליה, לראשונה בשנת 1965, הייתה לה תמיד רוח".

מי שלא אהב ולא הסכים עם הביקורת של בקנבאואר הוא טרי ונבלס, עוזרו של המנג'ר סטיב מקלארן: "אולי הוא צפה במשחקים הלא נכונים. ייתכן שהוא ראה משהו שאני לא ראיתי. השחקנים נהדרים, הם חבורה מצוינת".

אל פינג פונג ההאשמות הצטרף גרהאם טיילור, שאימן את נבחרת שלושת האריות בין השנים 1990-93 והסכים עם טענותיו של הקייזר: "אין טוני אדאמס, אין סטיוארט פירס, אין פול גאסקוין, שלא רק משחקים עם הרגליים, אל גם עם הפה. הנבחרת הנוכחית חסרה את זה. אין להם מישהו שיצעק".

וכדי לאזן את המערכה בריאן רובסון, שחקן נבחרת אנגליה לשעבר, תמך בונבלס: "כשאני רואה מישהו כמו ג'ון טרי לובש את חולצת הנבחרת, אני יודע שיש לנבחרת הרבה רוח. מה שחסר לעומת זאת, זו קצת תשוקה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ד'אלסנדרו ישוב לפרמיירליג?

אנדראס ד'אלסנדרו בדרך חזרה לאי הבריטי. שחקנה של סראגוסה, ששיחק בהשאלה בחלק מעונת 2005/6 בפורטסמות' הרשים את קברניטיה וכעת, אלו מנסים להחזירו אליה.

הארגנטינאי עזר לפומפי להינצל מירידה לליגה השנייה, אבל בתום אותה עונה החליט לחזור לספרד כשסראגוסה רכשה את כרטיסו מוולפסבורג. אולם לפני מספר שבועות עבר חתול שחור בין ד'אלסנדרו ופבלו איימאר לבין מאמן סראגוסה, ויקטור פרננדז. למרות שהתנצל והוחזר להרכב הראשון של הקבוצה, נראה שכעת הדרך של ד'אלסנדרו לממלכה קצרה מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully