וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עדיין בוחנת את ההצטרפות ל-G14

31.10.2007 / 11:49

במועדון חוששים שהצטרפות תיפגע בקבוצה, אך יישלחו נציג לבריסל. רק 1,000 כרטיסים נותרו לקראת בית"ר. גפני עשוי לשחק בגביע הטוטו

מכבי חיפה תשלח נציג שייפגש עם נציגי ארגון ה-G14 בעיר בריסל בבלגיה, על מנת לבחון את הצטרפותם אליו. כזכור, בחיפה חששו להצטרף לארגון, המאגד בתוכו את המועדונים הגדולים באירופה, בגלל הסכסוך עם אופ"א, שלא מכירה במעמדו. מטרת הארגון היא לדאוג לאינטרסים של הקבוצות הגדולות החברות בו. בחיפה לא יעכבו את ההחלטה, וכבר במהלך אמצע נובמבר צפוי המנכ"ל איתמר צ'יזיק להיפגש עם נציגי הארגון.

ביתניים, בקבוצה מתרכזים במשחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים. הלחץ בקופות מורגש לקראת המפגש המסקרן, ובחיפה מדווחים הבוקר (רביעי) כי רק 1,000 כרטיסים נותרו בקופות לקראת המשחק. 14 אלף אוהדים צפויים למלא את האצטדיון, 3,500 מתוכם הם מנויים. ככל הנראה הכרטיסים ייאזלו כבר היום ולכן מחר וביום המשחק הקופות ייסגרו, ולא ניתן יהיה לרכוש כרטיסים. בקבוצה חוששים שתתקיים ספסרות באזור המגרש, והמשטרה צפויה להגביר את מעורבתה בעניין.

המגן רוני גפני חזר ביום שני לאימונים מלאים. החל מעוד שבועיים, גפני צפוי להיות כשיר למשחקי הליגה, אבל יתכן שישולב כבר במהלך משחק גביע הטוטו הקרוב, ביום שלישי הקרוב מול מ.ס אשדוד. כעת צפויה תחרות גדולה על עמדת המגן השמאלי, משום שמלבד פיטר מסיללה גם אלירן דנין מחכה להזדמנות על הספסל. המאמן רוני לוי החליט כי רק שני מגנים יכללו בסגל לקראת המשחקים. היום זכו השחקנים ליום מנוחה ומחר יחזרו להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully