וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה כשבריאנט לוקח ללב

31.10.2007 / 10:03

הלייקרס פיקפקו בנכונותו של בריאנט, וזה ענה עם 45 נק'. הקהל שרק בוז, קובי: "הם לא מבינים את כל המצב". פבלוביץ' חוזר לקליבלנד

כשהמאמן פיל ג'קסון אמר בהכנות לעונה החדשה כי הוא מרגיש ש"בריאנט לא נותן את כל הלב שלו על הפרקט", קובי לקח ללב. מאוד. את התשובה הוא סיפק כבר בהפסד הביתי של לוס אנג'לס לייקרס ליוסטון רוקטס (95:93). 45 הנקודות שהוא קלע נגד היריבה מטקסס ו-8 הריבאונדים שאסף, מרשימים, אבל כבר ראינו מבריאנט תצוגות כאלה. אולי האחוזים ילמדו אותנו משהו. 13 מ-32 קלע הפנומן, ואמנם האחוזים גרועים, אבל כרגיל במצבים מעין אלה, לא מדובר רק בשחקן עצמו אלא בחבורה שמסביבו. כששאר הקבוצה זורקת 19 מ-44 כנראה שדבר לא השתנה בלייקרס. קובי נותן את הלב, ושחקני הלייקרס מביטים בו בדרך לעוד הפסד.

הצביעות ביחס לבריאנט בלוס אנג'לס אינה רק של הדרגים הבכירים, אשר רואים אותו נאבק כמעט לבדו בקבוצות היריבות, אלא גם של הקהל. כשבריאנט עלה למגרש אחרי שעשה שביתה איטלקית במחנה האימונים, הקהל שרק לו בוז, אבל כשראה איך נראית הקבוצה ומי היחיד שמתפקד, החל להריע לקובי. "אני מבין מאיפה זה בא להם, אבל הם לא מבינים את כל המצב כי אני שומר על הפה שלי סגור, כפי שראוי שאעשה", הגיב בריאנט. "האוהדים לא צריכים לדאוג, שיתמקדו בצפייה בנו, ואת העניינים האחרים נשאיר מאחורי דלתות סגורות".

בריאנט יכול לנסות להתנחם בכך שהשמועות על טרייד אפשרי שינחית את ג'רמיין אוניל בלוס אנג'לס. אינדיאנה פייסרס מעוניינת בסנטר אנדרו ביינום ובפורוורד לאמאר אודום בתמורה. ומה אומר הסופרסטאר? "אנו מתמקדים רק ביריבה ולא מתייחסים לספקולציות".

"בסך הכל זה היה ניצחון טוב", אמר מאמן יוסטון, ריק אדלמן, בסיום. אדלמן לא לקח קשה איבוד יתרון של 14 נקודות בסיום, "פשוט לא גמרנו את זה טוב, בחצי השני היינו די יציבים עד לדקות האחרונות". שיין באטייה קלע את השלשה שהבטיחה לטקסנים ניצחון, ואדלמן החמיא: "הוא לקח זריקות גדולות בעבר".

פבלוביץ' חוזר לקליבלנד

סשה פבלוביץ' סוף סוף הגיע לסיכום עם קליבלנד. כל הקיץ הגארד סרבי מתח את סגנית אלופת ה-NBA, ולבסוף סיכם ל-3 שנים נוספות בשורות הקאבאלירס. "סאשה נרגש לחזור לקאבס", אמר סוכנו של השחקן מארק קורנשטיין, "אני מאמין שהוא יוכל לעזור להם להיבנות על ההצלחה מהעונה שעברה". פבלוביץ' לא היה מוכן לזוז מעמדתו, ולדברי סוכנו היתה זו קליבלנד שעשתה בימים האחרונים צעד משמעותי לקראת השחקן.

פבלוביץ', שנמצא כיום בסרביה, יחזור לקליבלנד ברגע שהצדדים ינסחו את החוזה הסופי, וכנראה שהקאבס לא צריכים לחשוש מירידה בכושרו של מי שהיה בקיץ שחקן חופשי. "הוא התאמן פעמיים ביום, והוא במצב מצוין". מי שעדיין עושה צרות לקאבס הוא אנדרסון וורז'או, שניהל משא ומתן עם הקאבס, אבל לדברי מקורבים, הפער בין הצדדים עדיין גדול. וורז'או, סירב כמו פבלוביץ' להאריך את חוזהו בקבוצה, אבל אולי עכשיו כשהסרבי קרוב לחתימה, גם הפורוורד הברזילאי יתרצה.

* ג'ואן האוורד חוזר לדאלאס. הפורוורד הוותיק, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בשורות יוסטון רוקטס, שב לעיר בה שיחק בין 2000 ל-2002, והוא יסדיר את כל הפרטים הטכניים בימים הקרובים. "אנו מכירים אותו, הוא מספק לנו דברים שונים, יש לו הגנה מצוינת וקליעה טובה", החמיא הג'נרל-מנג'ר של המאבס, דוני נלסון.

* חדשות רעות לקו האחורי של מינסוטה טימברוולבס. לאחר שהתבררו תוצאות ה-MRI נקבע כי הגארד רנדי פוי, שסובל מפציעה בברך, ייעדר מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully