וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: אני רוצה להצעיד את טוטנהאם לטופ

30.10.2007 / 22:46

המאמן הטרי של התרנגולים דיבר לראשונה מאז שהגיע והבטיח: "אחזיר את המועדון למקום שהוא ראוי בו. נלך צעד אחר צעד"

חואנדה ראמוס, מאמנה של טוטנהאם, מבקש מהאוהדים להיות סבלניים תוך כדי הניסיון שלו להחזיר עטרה ליושנה ולהשיב את המועדון "למקום שהוא ראוי להיות בו", להגדרתו. המאמן הטרי של התרנגולים דיבר אל העיתונאים לראשונה מאז שמונה לתפקיד במקום מרטין יול שעזב בסוף השבוע שעבר.

"אני רוצה לקחת את זה צעד אחר צעד", אמר המאמן בן ה-53. "אני רוצה להשיג תוצאות במהירות ליצור ביטחון ולאחר מכן אני אוכל לחשוב על הטווח הארוך. זה מועדון גדול והמטרה היא להגיע גבוה". ראמוס שחתם במועדון לארבע שנים וחצי, הגיע ל"וויט הארט ליין" עם מוניטין מפואר, כאשר הוביל את סביליה לחמישה תארים בשלוש שנים.

המעבר של ראמוס לטוטנהאם גרם למועדון הספרדי לכעס. בסביליה אמרו על המעבר: "אנו מקווים שטוטנהאם לוקחת בחשבון את ההשלכות של הסיטואציה הזו, מצב שהם הלכו אליו בצורה לא חוקית". בעניין הזה אמר ראמוס: "אני סירבתי לשלוש מארבע הצעות שקיבלתי ממועדונים אנגלים בקיץ. למרות זאת, זה הזמן הטוב ביותר מבחינתי לעבור לטוטנהאם ואני מרוצה מאוד להיות כאן".

המנהל הספורטיבי של טוטנהאם, דמיאן קומולי, התבקש להתייחס לעזיבה של יול ואמר: "אני לא נבוך מהמהלך. לפעמים אתה צריך לקבל החלטה בכדורגל ואין שום מבוכה מבחינתנו. הייתה לנו החלטה לקבל וזה מה שעשינו. אנחנו רוצים יציבות, אבל אני מאמין גדול בעובדה שאנשים עושים מועדון טוב או רע ולנו יש את חואנדה ראמוס שהוא איש טוב".

ראמוס עוד יצטרך לבחון את הסגל שלו לקראת פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר: "רק עכשיו נחתתי כאן. אני צריך לבחון את השחקנים ואת עומק הסגל לפני שנחשוב על קניית שחקנים".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully