וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מושלמת ביורוליג

31.10.2007 / 23:25

הרוסים השיגו את ניצחונם השני ביורוליג עם 70:74 על סיינה. דייויד בלאט ופילזן ניצחו את מילאנו 70:80, פנאתינייקוס-באמברג 61:66

המחזור השני ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך עם שישה משחקים. ראשי היורוליג קיוו לקצת רייטינג בגלל שמדובר בשבוע ללא ליגת האלופות, אלא שנראה שמחזורי ליגות הכדורגל באיטליה וספרד קצת הרסו.


בכל מקרה, האדוקים יכלו ליהנות מאחד מהמשחקים המרתקים שטמן בחובו השלב המוקדם, כשצסק"א מוסקבה אירחה את סיינה הלוהטת וניצחה 70:74. במשחק נוסף בבית א' ניצחה ז'לגיריס קובנה את פרוקום סופוט 72:82 בדרבי מזרח אירופי.

בית ב' הוא זה שמושך את מירב תשומת הלב הישראלית מכיוון שהוא הבית בו משחקת מכבי תל אביב. נקודה ישראלית נוספת היא כמובן דייויד בלאט, שהשיג ניצחון אירופי ראשון ביחד עם אפס פילזן, 72:82 על ארמאני מילאנו. מלאגה התאוששה מפתיחת עונה חלשה והביסה את ציבונה זאגרב 64:102.

בבית ג', אלופת אירופה פנאתנייקוס זכתה לפייט צמוד נוסף, הפעם מבאמברג הגרמנית. למזלו של זליקו אוברדוביץ' זה נגמר בניצחון יווני 61:66, אבל אין ספק שהתוצאה מעוררת לא מעט ספקות. רואן ופרטיזן בלגרד ייפגשו למשחק בין שתיים מהמפתיעות של המחזור הראשון.

בית ב': בלאט יצא מהברוך

אפס פילזן - מילאנו 72:82

הטורקים פתחו את עונת היורוליג רע מאוד, עם הפסד חוץ לציבונה זאגרב. הערב הם יכלו להתאושש מול קבוצה עם צרות הרבה יותר גדולות, שלא הצליחה לתת לפילזן פייט מהרבע השני ואילך. פילזן הובילה 28:46 במחצית, ארמאני הצליחה להימנע מתבוסה ולצמק ברבע האחרון, אבל זה לא הספיק כדי לסכן את המארחים. סמי בכר הישראלי היה אחד משלושת השופטים במשחק.

דרו ניקולס הוביל את קלעי פילזן עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, קני גרגורי הוסיף 13 וסרחאן ארדוגן סיים עם 12. מאסימו בולרי הוביל את קלעי מילאנו עם 18 ו-4 אסיסטים, ריס גיינס תרם עוד 13 נקודות.


מלאגה - ציבונה זאגרב 64:102

הספרדים הפסידו בשבוע שעבר לאריס סלוניקי, אבל כשמדובר במשחק ביתי במרטין קארפנה שלהם, אין יותר מדי סיכוי לקבוצות בינוניות כמו ציבונה זאגרב. הרבע הראשון היה צמוד, אבל הבריחה של מלאגה הגיעה ברבע השני, מה שהפסיק לה כדי לפתוח פער בטוח עד לסיום.

דאבור קוש הוביל את קלעי מלאגה עם 23 נקודות (5 מ-5 לשלוש), חרמן גבריאל הוסיף 14 ודניאל סנטיאגו סיים עם 13 ו-9 ריבאונדים. טרה קלי קלע 14 לציבונה, לארי איוסו הוסיף 13.

בית א': סיינה אכלה אותה

צסק"א מוסקבה - סיינה 70:74

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה עם מאזן מושלם ביורוליג ובליגות המקומיות שלהם, ובהחלט ענו על הציפיות. המארחים הובילו 33:36 במחצית ובכלל לאורך כל המשחק, אלא שסיינה לא נתנה להם לברוח ודקה לסיום עלתה ליתרון 67:70 אחרי חמש נקודות רצופות של רימאס קאוקינאס. מתיאס סמודיש הסלובני הגיב בחמש נקודות רצופות משלו כדי להחזיר את צסק"א ליתרון 70:72. טרל מקינטייר מסיינה איבד כדור בהתקפה הבאה וגמר את הסיפור עבור האיטלקים.

מתיאס סמודיש הוביל את קלעי צסק"א עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, תאודורס פאפאלוקאס הוסיף 12 ו-4 אסיסטים, רמונאס שישקאוסקאס ומרכוס גורי הוסיפו 11 כל אחד. קאוקינאס הוביל את סיינה עם 19 ו-6 אסיסטים, קשישטוף לברינוביץ' הוסיף 16.


ז'לגיריס קובנה - סופוט 72:82

ניצחון חשוב מאוד לליטאים, שאולי יוכל להכריע בעתיד את גורלם במאבק על מקום בטופ 16. הפולנים פתחו את המשחק מצויין והובילו 14:31 בסיום הרבע הראשון, בעיקר בזכות יכולת טובה של הליטאי שלהם, דונאטאס סלאנינה. ז'לגיריס חזרה לחיים ברבע השני וצימקה ל-42:35 במחצית. שלשות של יונאס מאסיוליס ודוואן קולינס הובילו למהפך בתחילת הרבע השלישי. מאותו רגע, ז'לגיריס השתלטה על ההובלה במשחק ולא איבדה אותה. סלאנינה עוד הצליח לצמק למינוס 2 דקה וחצי לסיום, אבל מרקו פופוביץ' סגר עניין עבור הליטאים מהקו.

יונאס מאסיוליס הוביל את קלעי ז'לגיריס עם 17 נקודות, מרקו פופוביץ' הוסיף 15 ודוואן קולינס סיים עם 13 ו-5 אסיסטים. טראוויס בסט ומילאן גורוביץ' קלעו 20 כל אחד לסופוט, סלאנינה הוסיף 14.

בית ג': לא קל להיות אלופת אירופה

פנאתנייקוס - באמברג 61:66

אלופת אירופה התקשתה מאוד במחזור הראשון מול רומא, ומי שניבא לה משחק קל מול הגרמנים, שוב באולמה הביתי "אואקה" - לא הבין כנראה שיש לזליקו אוברדוביץ' בעיה קטנה. הגרמנים ישבו על הראש של פאו לאורך כל המשחק, כאשר כל פעולה חיובית של דיקודיס ודיאמנטידיס, גררה תגובה של פרדראג סופוט. המחצית הראשונה הסתיימה ב-29:33 ליוונים, ברבע השלישי הם התעוררו והצליחו להעלות ליתרון דו ספרתי, אחרי שלשה של שרונאס יאסיקביצ'יוס. באמברג חזרה לעצמה במאני טיים והורידה ל-62:60 אחרי שלשה של רוברט גארט. יאסיקביצ'יוס וספאנוליס נשלחו לעונשין בשניות הסיום וסגרו עניין, בדרך לניצחון 61:66.

שאראס הוביל את קלעי פאו עם 11 נקודות (רק 1 מ-5 לשלוש), ספאנוליס הוסיף 9, דיקודיס ודיאמנטידיס הוסיפו 8 כל אחד. סופוט קלע 16 לבאמברג, כריס אנסמינגר הוסיף 11 וסטפן האמאן סיים עם 10.



רואן - פרטיזן בלגרד 88:87

הדאבליסטית מצרפת הייתה קרובה מאוד לסיים את המחזור השני במאזן מושלם, אבל את ההפתעה סיפקה דווקא האורחת מסרביה, שניצחה על חודה של נקודה והפכה היא לזו שמחזיקה במאזן של שני ניצחונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully