וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מסמן להתקפה להרגיע

31.10.2007 / 9:13

"אין לי עניין אישי עם פייזר", הגיב מאמן מכבי ת"א לפני ההמראה לוילנה, למשחק נגד ריטאס, וגם הבטיח: "הקונצרטים עוד יגיעו". הלפרין דרוך

מכבי תל אביב המריאה בשעת בוקר מוקדמת (רביעי) לוילנה, שם תתארח בערב חמישי אצל לייטבוס ריטאס המקומית. אתמול ערכה הקבוצה שני אימונים בהם לקחו חלק כל שחקני הסגל, למעט אלכס גארסיה הברזילאי, שעדיין מחלים מקרע במפשעה. למרות שלא יהיה כשיר למשחק היורוליג הקרוב, המריא גארסיה עם הקבוצה לליטא וצפוי לשוב לאימונים מלאים בשבוע הבא.

"ריטאס היא קבוצה טובה, חזקה ואתלטית, ובטח שאצלה בבית מדובר במשחק קשה מאוד", אמר המאמן עודד קטש. "בינתיים, בבית שיחקנו פחות טוב. אולי זה הלחץ. בכל מקרה, הולך להיות משחק קשה ואגרסיבי, ונצטרך לבוא הרבה יותר מוכנים מהם".

קטש התייחס טרם ההמראה לעניין היחסים הקרירים, לכאורה, עם מרכוס פייזר, שלא ראה יותר מדי פרקט בשני המשחקים האחרונים. "העונה עדיין ארוכה והשחקנים מקצוענים, הם יודעים שישחקו כמה שיתנו להם. אין לי עניין אישי עם פייזר", סיפר. השחקן עצמו הגיב בקצרה: "תודה לאל שאני לא קורא עיתונים בעברית. אני לא שם לב למה שקורה מסביבי, עברו רק שני משחקים ועם הזמן נכיר אחד את השני".

"כל משחק חוץ ביורוליג הוא לא משחק קל", הוסיף יותם הלפרין. "בכל שנה ריטאס מעמידה קבוצה טובה, ולכן מצפה לנו התמודדות קשה. עבדנו קשה כדי להתכונן לריטאס וכולם יודעים מה צריך לעשות".

עדכון ראשון: 30.10.07, 21:49
עדכון אחרון: 31.10.07, 09:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully